Serbia Insajd

Hírek, vélemények, elemzések, interjúk és beszámolók az exjugoszláv térségből, illetve érintőlegesen a Balkán-félsziget egyéb területeivel kapcsolatban is. Szigorúan szubjektíven. A blogot többen szerkesztjük, az egyes szerzők véleménye nem feltétlenül egyezik meg.

jugo.png

Na ovim prostorima

Facebook-oldalunk rendszeresen frissül, a blogposztoktól eltérő anyagokkal. Lehet nekünk linket, képet, videót, bármit küldeni. Ha ott írsz privát levelet, akkor azt mindhárman látjuk, így gyorsabban kapsz választ.

Friss topikok

Egyéb témák

18+ (2) 2008 (15) abszurd (75) adatvédelem (2) adósság (3) afganisztán (1) albán (41) albánia (1) aleksandra jerkov (2) alkotmány (5) állatkert (3) állatkínzás (4) al khaida (1) amy winehouse (1) andrej pejic (1) angelina jolie (5) ante markovic (2) április 1. (2) arkan (8) árvíz (5) atomenergia (1) autonómia sorozat (6) avala (2) azerbajdzsán (5) b92 (8) badnjak (1) balasevic (2) baleset (19) balkán hg.hu (2) bánát (6) bankok (8) belgrád (121) berlusconi (2) beruházás (6) betegség (4) bevándorlók (15) bicikli (6) bigbrother (7) bizarr (11) bloggerek (31) bmw (2) bor (4) boris johnson (2) börtön (12) bosznia (77) breivik (3) brutalitás (6) budapest (20) bulgária (8) bulvár (6) bunda (4) bunyevác (3) burek (3) camino (1) canak (3) cane subotic (1) ceca (6) ceda jovanovic (3) cigányok (26) civil kurázsi (2) crvena zvezda (6) csecsemő (4) csehszlovákia (2) csempészet (4) csetnikek (10) dacic (26) dalmácia (4) damjanich (1) danilo kis (1) délszláv (8) délszláv háború (2) díj (4) dinamo zagreb (5) dinkic (6) diplomaci (3) díszpolgár (4) divac (3) divat (4) dizájn (6) djindjic (7) dobrica cosic (2) drog (15) dubioza kolektiv (2) dubrovnik (4) dzajic (3) dzsihád (1) édesség (3) egészségügy (20) egyház (32) ekv (1) élő (2) erőszak (12) észak korea (1) etnikai feszültség (6) eu (38) euro2008 (4) euro2012 (4) eurovízió (4) exit (4) exjugoszláv (12) exyu ultras (6) facebook (18) fasiszta (8) fegyver (12) fertőzés (2) fesztivál (4) film (38) foci (65) folk (11) fordítás (6) függetlenség (32) futballmaffia (4) gasztronómia (14) gáz (8) gazdaság (5) gojko mitics (1) goldenblog (4) goliotok (2) goranok (1) görögország (6) gotovina (18) guantanámó (1) gyász (25) gyilkosság (38) háború (99) hadsereg (18) hadzic (7) hága (57) hajduk split (5) hajózás (4) határon túliak (19) hekkerek (3) homofóbia (13) horvát (50) horvátország (214) horvát tavasz (2) huligánok (21) humor (23) hungarikum centar (2) ibrahimovic (3) identitas-essze (2) időjárás (13) india (1) interju (25) interpol (3) írástudatlanság (5) isis (1) isztria (5) ivo sanader (38) jadranka kosor (4) jagodina (3) janics natasa (12) japán (2) jelasity radovan (1) jemen (1) jeremic (9) jogi pr (4) jugoszlávia (63) kadhafi (3) kalózpárt (1) kampány (10) kannibalizmus (2) karácsony (1) karadzic (14) kartoncity (4) katolikusgyalázás (2) kávé (2) képek (44) képregény (4) kézilabda (5) kiállítás (4) kígyó (1) kina (3) kisebbség (8) kisebbségi identitás (20) kiskorú (7) kommunizmus (21) könyv (18) kormány (10) korrupció (47) kosárlabda (8) kostunica (13) koszovó (97) közlekedés (32) közvélemény (5) krajina (5) krist novoselic (1) krónika (6) kuba (1) kusturica (15) lazar risar (2) lepa brena (1) libia (3) lopás (3) lsv (4) macedonia (21) maffia (30) magyarok (94) magyarország (106) magyarverés (7) magyar kisebbség (7) magyar szo (7) majtényi lászló (1) marinko magda (2) marko (4) mecset (6) média (52) medjugorje (2) melegek (22) menekültek (3) mentalitás (7) mezőgazdaság (4) migráció (3) milka (3) milliardosok (2) milosevic (28) mirjana (6) mladic (30) moderálás (2) mol (26) momo kapor (2) montenegro (46) mostar (10) muszlimok (25) művészet (5) muzeum (5) nácizmus (9) nagybritannia (3) nagykövet (3) nagy delszlavok (5) nagy szerbia (1) nato (16) na srpskom (4) németország (15) nemi erőszak (4) neonáci (2) népszámlálás (4) nikola tesla (3) nikolic (24) njegos (1) norvégia (2) novak djokovic (13) novi pazar (5) nyaralás (17) nyelv (26) nyomortelep (5) obraz (3) oktatás (21) olaszország (16) olimpia (13) oluja (10) önállóság (4) orlovi (1) örmény (1) oroszok (15) oroszország (20) otp (1) pálinka (5) parkolás (2) parlament (12) paródia (5) partizan (3) pedofil (6) pedofília (3) peking2008 (6) plágium (5) plakátok (5) pontatlanság (1) poskok (1) pravoszláv (6) prostitúció (10) punk (1) putyin (9) puzsér (1) rablás (6) radics viktoria (1) radikálisok (17) radivoj korac (1) radnóti (1) razija mujanovic (1) rendezvény (6) rendőrök (28) rendőrség (61) retro (10) rezsi (2) röhej (24) románia (10) rombolas (2) röplabda (5) safarov (1) sajtó (61) sajtószabadság (3) sarajevo (22) sass laszlo (3) sebesülés (5) sejo sekson (2) serbiainsajd (13) seselj (24) sovinizmus (4) split (9) sport (100) srebrenica (10) statisztika (4) surda (4) svédország (7) szabadka (34) szabadkőműves (1) szabo arpad (7) szandzsák (8) szárazság (1) szeged (22) szegénység (10) széky jános (1) szeles monika (1) szentendre (1) szerb (55) szerbek (144) szerbia (486) szerbia2020 (3) szerbverés (8) szerkesztő (4) szervátültetés (1) szervkereskedelem (1) szex (28) szinhaz (4) szíria (1) szlovákia (6) szlovénia (32) szobor (9) szollar domokos (1) sztrájk (2) születésnap (1) szvasztika/szlavisztika (4) tadic (33) tálas péter (1) támadás (25) támogatás (4) tenisz (12) terrorizmus (3) terzic (2) tetoválás piercing (5) tgm (1) thompson (3) tito (25) többség (1) topolya (2) toroczkai (4) törökök (17) trükközés (3) tudjman (7) tüntetés (23) turbofolk sorozat (2) turizmus (34) tvrtko (2) twitter (1) uck (8) újságírók (11) ujvidek (20) újvidék (2) új primitivizmus (5) ukrajna (10) űrkutatás (2) usa (32) úszás (5) vajdaság (129) választás (26) választások (38) válogatott (3) válság (3) varostervezes (9) vasút (9) vélemény (41) vendégposzt (11) vesna vulovic (1) vicc (1) videó (160) vihar (10) villamos (2) vízilabda (12) vmsz (12) vucic (8) wikileaks (7) wootsch peter (3) yugo (7) zabrenjeno pusenje (8) zastava (7) zászló (4) zavargások (11) zene (56) zenta (3) zepter (3) zombi (2) zombor (3) zsidók (3) zupljanin (3)

Itt olvasnak minket:

free counters

Feliratkozás

Creative Commons Licenc

* A névhasználat nem előlegez meg semmilyen állásfoglalást Koszovó státuszát illetően; az ENSZ Biztonsági Tanácsának 1244-es határozatával, valamint a Nemzetközi Bíróság koszovói függetlenséggel kapcsolatos véleményezésével összhangban.

Eleven kiskutyákat dobált a folyóba egy lány; 18+

2010.09.02. 13:12 Styxx

A videómegosztó közösségeket világszerte sokkolta egy felvétel, amelyiken egy piros kapucnis tinédzser lány egy műanyag vödörből dobál néhány hetes, nyüszítő, élő kiskutyákat egy festői szépségű, sebes folyású folyóba. A lány végig jókedvű, nevetgél, mintha mindezt bulinak szánná. A felvétel készítőjétől megkérdi: "Úsznak?"  "Da li plivaju?”. A Toepler Zoltán  babérjaira törő  lány világszerte kivívta az állatvédők haragját. Mint manapság az ilyenkor lenni szokott, szabályos hajtóvadászat indult a Facebookon ellene. A bosnyák rendőrség is nyomozott a lány után, mivel szárnyra kapott, hogy a boszniai Bugojnoból való. 


A legfrissebb hírek szerint egy tizenkilenc éves horvát lány az elkövető, akit nagymamája kért meg arra, hogy szabaduljon meg a féltucat kiskutyától, és aki azóta a Youtube-on állítólag már bocsánatot is kért. A bocsánatkérő, és az állatkínzó videót You Tube-ról már eltüntették, de mi kitúrtuk nektek mindkettőt.

komment

Címkék: videó állatkínzás

A bejegyzés trackback címe:

https://srbija.blog.hu/api/trackback/id/tr642266603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó Estét 2010.09.02. 21:48:06

ezen tessek felhaborodni, az a szerencse, hogy kb 20 eves video, igy a reszleteknem latszanak rajta: www.youtube.com/watch?v=9JOOcS2Q_is&feature=related

bitblueduck 2010.09.02. 21:48:59

@Desmond77: Nyilván azt, amit a túléléshez tennem kellene, max nem lesz szerencsém. De engem nem fog ériteni várhatólag. Addig kb pont kihúzza a bolygó, amég nekem kell.

@hamming és tsai: AKCIÓN KÍVÜLI ÁRAK Szuka kutya 26 000 Ft Nőstény macska 12 500 Ft Kan kutya 14 500 Ft Kandúr macska 6 700 Ft
Ha valakinek ez nem pénz, van 6-10 macska a környékünkön. Nem mind a miénk de baszni átjárnak. Vállalom hogy összeszedem és elviszem dokihoz. Különben marad a zsák vagy az elásás ;)

CApa (törölt) 2010.09.02. 21:52:21

Budapesten élek. Itt kutya csak rettegést, bosszúságot és fájdalmat okozhat a gazdáján kívül mindenkinek. Ha bringázol neked ugrik, napra-nap kutyaszarba lépsz, idegbajt kapsz az állandó ugatástól, a parkban bokánharap mert merészeltél elmenni mellette, rendszeresen a liftbe vizel egy másik...
Birkapásztornak biztos nagy segítség volt egykor, de már véget ért a pusztai vándorlás egy ideje. Objektíve nincs rájuk semmi szükség, ha szeretetre vágyik valaki, embert szeressen, ne állatot. Munkakutya alig van, mindenki csak kedvtelésből tartja.
Nem kell nyilvánosságra hozni, csak irtani kell mint a patkányokat. A gazdájukat sajnos nem szabad.

Köpködhettek, de én gyorsítok az autóval, ha kutyát látok előttem az úton póráz nélkül. Fogtam már németjuhászt is, a gazdáját sajna nem találtam, pedig azon is átmentem volna örömmel.

rougon 2010.09.02. 21:54:12

@Bockó:
sok gyökér tahó, aki inkább elássa vagy megöli az állatokat, mintsem etesse valamivel vagy időben ivartalanítsa
nyilván kényelmesebb lehet megfojtani őket, jól is alszol legalább utána, mert így pár nyűggel kevesebb ugye?

Csak Norris 2010.09.02. 21:56:57

@bitblueduck: Mire vonatkoznak az árak? Az elvitel vagy az altatás?

peca1000 2010.09.02. 22:00:23

Ki nem szarja le az éhező Afrikai gyerekeket? Minek kell csinálni annak gyereket, aki nem tudja eltartani?

Ha a menhelyeknek adakoznának az emberek, akkor tudnának kaját, gyógyszert venni az ott élő állatoknak az ott dolgozók, bővíteni, korszerűsíteni a tartási körülményeket, ivartalanítani az ott lakókat, és esélyt adni, hogy mihamarabb szerető gazdikhoz kerüljenek.
És minden gazdi ivartalanítsa a kutyáját, macskáját, vannak olyan alapítványok, ahol átvállalják az ivartalanítás költségének a java részét is.
Ilyen pl: az Alapítvány a macskákért szervezet is.

Csak Norris 2010.09.02. 22:01:46

@CApa: Látom tősgyökeres pesti vagy. Én szerencsére már németeknél lakok, itt is van kutya és nincsenek azok a problémák ami nálatok a "Nagyfaluban".
Szóval nem a kutyákkal van baj hanem veletek. A kutyásokkal, és azokkal akik nem tartatják be velük a szabályokat.

Jó Estét 2010.09.02. 22:02:01

@peca1000: "Ki nem szarja le az éhező Afrikai gyerekeket?"

ulj le fiam, egyes... Majd egyszer lebombazzak a hazad, mert epp rossz orszagban vagy, mi a fasznak epitkeztel oda?

lac1 2010.09.02. 22:03:11

Eh...
Szerencsétlen kis dögök, hülye lyány, de...
Afrikában ezrével halnak éhen GYEREKEK,visznek el gyerekkatonának kis pulyákat meg gyerekkurvának, és töredéke a hiszti, mint ezen videó tárgyának.
Balfaszok vagytok.

Thresher 2010.09.02. 22:04:46

Mindig vicces olyanoktól hallani a humánum számonkérését, akik egy gémkapoccsal kibeleznék a másikat...

peca1000 2010.09.02. 22:10:05

@Jó Estét:
Te "nagyon okos gyerek"

Ha nem üldözték el volna a fehér embereket, akik farmokat hoztak létre, több millió afrikainak biztosítva munkát és kaját, nem tartanának itt. Lásd Zimbabwe.
A kapott segélyeket a korrupt vezetők fegyverekért elcserélik, és írtják a népüket.

Nem kell nekik adni semmit, hagyni kell őket, hogy szépen visszafejlődjenek, aztán tartsák el magukat úgy ahogy tudják.

Te meg ha sajnálod őket, menjél ki hozzájuk, és majd ne csodálkozz, ha jól segberúgnak, vagy megölnek, mert a fehér emberben az elnyomót látják.
Ami talán nagyon régen igaz is volt.

CApa (törölt) 2010.09.02. 22:14:00

Beszarok milyen alapítványok vannak... B.meg ha felesleges pénzetek van, inkább a házban lakó csóró nyugdíjas néninek segítsetek, ne a cukiságokat etető cukipofáknak.

Csak Norris 2010.09.02. 22:14:17

@bitblueduck: így soknak tűnik, de aki komolyan gondolja a kutyázást az vállalja be sztem, 10-14 évben 1szer kell megfizetni, ha szerencsés a kutya.

Szex.stex.egyetem 2010.09.02. 22:15:02

Hogyne, mindenre van mentség. Egyszerűbb okokat keresgélni, mint tiszta fejjel átgondolni a dolgokat. Persze, bosszúságot, meg fájdalmat okoz a kutya. Az a kutya, amelyre odafigyelnek, nem okoz sem bosszúságot, sem fájdalmat. A felelőtlen gazda, aki tesz az állattartás szabályaira, már inkább...

lapos a Föld 2010.09.02. 22:15:13

@kyanzes: a vér nem váli vízzé, csak nagyapádnak (talán) az lehetett a mentsége, hogy más időkben élt.De te - ha városba is költöztél - a rosszabbik fajta paraszt maradtál, aki a kultúráról (művelés) nem hallottál, csak a paraszti véred zubog.Európa nyugati felén egy paraszt nem tesz ilyet, ez olyan keleti primitív szokás maradt. Ivartalanítja a kutyáját, ha nem akarja, hogy szaporodjon. Szóval ne hivatkozz már légyszi valami fertőre, csak azért, mert nem látsz ki belőle.

kalloa121 2010.09.02. 22:17:25

@tepi :

Igazad van. Először szívesen agyonvernélek, utána meg átmennék rajtad a kocsival. Mi a különbség? Vagy állat és állat között is megkülönböztetünk előbbre valót?

Te vagy az előbbre való állat. Soha ne találkozzunk.

Jó Estét 2010.09.02. 22:18:47

@peca1000: jovan, irtsuk akkor inkabb ki oket, es adjuk a foldet a macskaknak :)

lapos a Föld 2010.09.02. 22:19:56

És a fentieket üzenem mindazon vidéki kommentelőnek, aki arra hivatkozik, hogy mi "szokás" vidéken. A szép piros traktort sajnáljátok az osztrákoktól, de gondolkodásotokon semmit sem változtatnátok, mi?

ellenszenvesfigura 2010.09.02. 22:21:49

mindig mókásak az ilyen videóknál az állatgyűlölők retardált önigazolási kísérletei.

szerencsére néhány évszázad, és mi, emberek, mind kipusztulunk!:)

bitblueduck 2010.09.02. 22:22:55

ha valaki háborogni akar, erre lehet:
(erős idegzetűeknek, 16+)
www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Ezekiel 25,17 2010.09.02. 22:24:53

Nem tudom mit kell kiakadni ennyire. Ha simán elaltatják őket az mennyivel jobb? Kevesebbet szenved?? Honnan lehet tudni? Nyújtsa fel a kezét, aki már mindkét módszerrel (fulladással és altatással) is már meghalt, és meg tudja mondani melyik a jobb...

Amúgy ez pedig nem csak a csúnya Balkánon, hanem mifelénk is teljesen elterjed volt falun pár évvel ezelőtt. Lehet ma is az.

A gyűlölködő állatbarátok meg inkább látogassanak el egy baromfitelepre, ott majd meglátják mi is az az állatkínzás!

Nem azt mondom, hogy helyes amit csinált, de azért nem ez a világ vége, sokkal durvább dolgok történnek emberekkel nap mint nap.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.09.02. 22:25:58

Nem merem megnézni a felvételt, pláne így, hogy a vizslám meg a tacskóm itt fekszik a lábamnál...

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.09.02. 22:28:03

@rougon: Gratulálok, ügyesen felfogtad, amit írtam. Szép volt, tényleg.

Nagykevély 2010.09.02. 22:28:12

@CApa: Azé' remélem, nem az én kutyámon akarod kezdeni a kutyairtást, még áshatnálak el az erdőszélre biokomposztnak, nem hiszem hogy olyan sok mindenkinek hiányoznál.

Csak Norris 2010.09.02. 22:30:04

@bitblueduck: Ez pár éve körbement köremailben.

Guminyúl1 2010.09.02. 22:32:07

Most ne jöjjön semmilyen okostojás azzal, hogy ezen mit kell pattogni mikor Afrikában ezrek halnak meg. Aki megbotránkozik ezen a videón, azért arról feltételezhető, hogy az afrikai gyerekmészárlásokkal kapcsolatban is ugyanez a véleménye. Aki meg ezt a videót letudja azzal, hogy egy állatot megölni azért mert nincs rá szükség tök jogos, meg egyébként is ki a faszt érdekel, ott alapvető gond van a világszemlélettel. Igen van százmillió ennél sokkal nagyobb a probléma, de minden az empátiáról szól ami kurvára hiányzik drága nagyvilágunkban.

@CApa gratulálok neked, csak en rád is így gondoljon majd egy másik autós, ha gyalogolsz hazafele éccaka.

Csak Norris 2010.09.02. 22:38:10

@Guminyúl1: Helyettem szóltál.:)
Szerintem az általad említett kommenteket azok írják, akiknek fogalmuk nincs hogy mi ez élőben. Eseménytelen szánalmas életük van, és elképzelt tapasztalatok alapján ilyen következtetéseket vonnak le.

Zajgyár 2010.09.02. 22:39:21

@Tepi: " A múltkor agyonvertem egy szúnyogot... egy békán meg átmentem kocsival. Mi a különbség? Vagy állat és állat között is megkülönböztetünk előbbre valót? "

De bizony hogy van!

A baktériumokat tömegre gyilkolja nap mint nap az immunrendszerünk, egy antibiotikum kúra után meg még a jó baktériumok is elpusztulnak.

Az állatvédelmi törvény is - ha jól tudom - csak a gerincesekre vonatkozik. Ezért lehet csigát főzni továbbra is (csigát nem tudod fejbevágni főzés előtt).

Vidéken meg parasztok laknak, tőlem akár Afrikához is csatolhatnák a primitív barmok lakta falvakat!

Audryenne 2010.09.02. 22:42:53

Nem értem miért kell itt felhozni az afrikaiakat, meg a rákos gyerekeket...nem róluk szól a videó/poszt.
És én őket is sajnálom nagyon...nem kell összehasonlítgatni a két dolgot. De sajnos az afrikai problémákon nem tudok segíteni, a rákos/beteg gyerekek meg majd megpróbálok segíteni az 1%ommal.
De ez a videó NEM róluk szól. Értem én, hogy nagyobb probléma, de attól még a kisebb is létezik. Ja és amúgy én egy patkányt vagy egeret sem ölnék meg soha, sőt gilisztát vagy csigát sem (és még sorolhatnám...)...főleg nem röhögve, örömmel.

Undorító ez a kiscsaj, s nem mentség, hogy "a nagyi azt mondta, hogy...", mert ha egészséges lelki világa lenne, nem lelné örömét, ártatlan állatok szenvedésében. És az sem mentség, hogy vidéken ez így szokás, mert ha szokás akkor is rossz szokás és kegyetlenség, főleg hogy sokkal humánusabb módszerekkel is meg lehet szabadulni a "nem kívánt almoktól".
Bár végül is, régen a nem kívánt gyerekeket is zsákba kötötték...jó régi szokás...megtartsuk?

Muad\\\'Dib 2010.09.02. 22:55:15

@Sawyer_:
Ahhoz, hogy megállapítsd, a vízbe fulladás, vagy altatás jár több szenvedéssel, nem kell kipróbálni mindkettőt. Elég lett volna bejárni általánosba a biológia órákra.

Csak Norris 2010.09.02. 22:56:55

@Zajgyár: Te is azt hiszed hogy pest határain kívül hajlik lefelé a Föld, és le lehet ugrani a semmibe mi? A "te paraszt" magyarországtól nyugatra úgy hangzik mintha azt mondanád "te karbantartó".
Te voltál már a város határain kívül?

ave 2010.09.02. 22:57:19

Hat, hat, ezt bizony csunyan ossze fogjak verni, a nagymamajaval egyetemben.
Videki szinvonal.

IronLowrider 2010.09.02. 22:57:27

" hát én azt remélem, hogy ezek a szarszemét rabszolganépek következő értelmetlen emberevő háborújuk közben csonkolással egybekötve gengrépelik őt is meg az egész családját egy teremben"

"Dögöljön meg,utolsó mocskos rohadék!ha a szemem elé kerülne,addig verném a sziklába a fejét amíg mozog!"
"én csak simán összeraknám egy lakatlan szigetre Pándy atyával, vagy Josef Fritzl - el."
"Nem csak a csajt kéne vízbe dobni, de jó mélybe, betonnal a lábán, hanem azt is, aki a videót felvette!"
"Először szívesen agyonvernélek, utána meg átmennék rajtad a kocsival."

Ethos.
Annak nincs helye a társadalomban, aki az emberek életénél valamely más - haszontalan - állat életét fontosabbnak véli.
Állítom ezt annak ellenére, hogy az évek során számos állatot tartottam.

mbazs 2010.09.02. 22:59:14

Nekünk kismillió macska szokott születni, ráadásul vadak is, mert egy régi háznál vannak. Mégsem fojtjuk meg őket, mert emberek vagyunk. Bár szüleimnek nagyon megterhelő 8-12 macskát etetni, sok pénz.

Egyébként ezerszer humánusabb egy lapáttal agyonverni a kiskutyát/kismacskát, hiszen az egy pillanat műve, fel se fogják. Egyáltalán nem szenved az állat. A fojtogatást borzalmasan mocskos szemétségnek tartom.

Muad\\\'Dib 2010.09.02. 22:59:38

@CApa:
Sajnos a szellemi szinted alaposan elmarad az átlagtól.
Hadd válaszoljak neked a stílusodban némi bornírt sarkítással és gúnnyal, bár úgy sem fogod megérteni mire akarok kilyukadni:
Értem én. Sőt, nincs itt semmi gond. Anyádat is irtani kellett volna, bizony én is áthajtottam volna rajta örömmel. Az is csak ellett össze-vissza, valami paraszt kedvtelésből tartja. Nehéz ügy...

És nem, nem anyádat szidom, pusztán áttettem más környezetbe a világnézetedet.

kida 2010.09.02. 23:00:47

ez régebben teljesen elfogadott volt, csak vödörben csinálták, és még nem volt youtube

Muad\\\'Dib 2010.09.02. 23:04:08

@IronLowrider:
Márpedig néha egy állatot jobban lehet sajnálni. Ugyanis egy állat ösztönei szerint szaporodik, így nem hibáztatható azért, mert a hülye gazdája nem ivartalanítja. Azonban az ember állítólag gondolkodó lény, aki eldöntheti, akar e szaporodni, akar e autót használni és kitenni magát a baleset okozta veszélynek, iszik e alkoholt, cigizik e, stb. Márpedig a világ azért ilyen, mert ilyenné tesszük. Te, én , mindannyian. Ez egy állat esetében nem játszik.

tokmind1 2010.09.02. 23:04:23

ez legyen a legnagyobb gond a vilagon. szarok rajuk...

Ezekiel 25,17 2010.09.02. 23:07:53

@Muad\\\'Dib: hű de bölcs valaki. Mit tudsz idézni általánosból?

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.09.02. 23:09:45

@Zajgyár: Te gyökér, azok a parasztok termelik meg az ennivalót, amit a hülye fejedbe tömsz a gép előtt...

mg007 2010.09.02. 23:11:57

Ejnye, bejnye, ezt nem így kellett volna. Ha már likvidálni kell, akkor a vízbedobás kurvára nem a gyors halálok közé tartozik.
Egyszer kellett likvidálnom, akkor földhöz vágtam a kismacskákat, azoknak azonnal nyekk volt, de szép lassan megfullasztani őket, az azért durva...
Mindenesetre a legjobb tényleg az ivartalanítás, vagy a nőstényállat elzárása a hímektől.

buncow 2010.09.02. 23:14:00

@ljosecska: szerinted melyiket könnyebb megemészteni ha már arra kerül a sor? Ha érzed ahogy a lapát végén loccsan az állat agya, vagy ha eldobod őket jó messzire a folyóba aztán lesz velük ami lesz? Én személy szerint nem csinálnék ilyet ha csak tényleg nem menthetetlenek az állatok, de előfordulhatnak olyan élethelyzetek amikor nem nagyon lehet mit tenni. Még mikor vidéken laktunk volt egy szukánk ami aztán ellett jó néhány kölyköt, nem tudtunk volna mit kezdeni vele, meg a szomszéd már amúgy is ki volt a kutyánkra, mert megölte a csirkéit - később meg is mérgezte - szóval apámnak meg kellett tőlük szabadulni, berakta egy gödörbe őket, aztán addig ütötte őket míg meg nem döglöttek, aztán betemette őket és jól berúgott.. Sok helyen most is így megy, de egy fiatal lánynak valószínűleg ezt a fajta "kivégzési" módot egyszerűbb volt feldolgoznia, ennyi.. A röhögcsélés szerintem nem túl őszinte, inkább zavarodott, aki meg lefilmezte és felrakta youtube-ra, inkább az a beteg, vagy nagyon fiatal..

Muad\\\'Dib 2010.09.02. 23:15:49

@Sawyer_:
Például azt, hogy a tüdőbe jutott víz határozottan nem mókás.

Muad\\\'Dib 2010.09.02. 23:17:42

@Sawyer_:
De komolyan. Te tényleg azt mondod az altatás és vízbe fulladás között nem tudsz különbséget tenni, amíg nem próbáltad?
Csak, mert mindig tudnak nekem újat mondani az emberek, de ettől függetlenül azért meg szoktam lepődni.

buncow 2010.09.02. 23:20:34

@Zajgyár: akkor szerintem simán éhen döglenél te kretén. Valószínűleg bármelyik paraszt ember hasznosabb tagja a társadalomnak mint te, azok élelmiszert termelnek, te mit csinálsz? Költöd anyádék pénzét, meg vered a faszod a monitorra? Ne csak a mekibe menj le, hogy megtömd a retkes pofád, hanem menj el és nézd meg a hús útját a szaros bamburgeredbe, de ha nem tudsz felállni a kerekesszékedből, nézz meg egy discovery-s sorozatot..

doktor.dikhed 2010.09.02. 23:20:54

Faluhelyen nem egyszer megölik a kiskutyákat. Nem mindenhol van pénz az ivartalanításra. Szörnyű dolog, de érthető. Ugyanakkor a videóban nem csak a tény, hogy végez velük a borzalmas, hanem a módszer, az hogy élvezi, és az, hogy még videóra is veszik...

reklámügynök 2010.09.02. 23:23:09

kurva internet! kibaszott sok infóhoz jutunk!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.09.02. 23:32:45

felénk is megölték a kismacskákat, kiskutyákat, ha nem tudták elajándékozni, vagy ellátni őket.
de máig emlékszem apám arcára egy-egy ilyen "akció" után. a szíve szakadt meg, hogy meg kellett tennie.

ez a lány viszont egy elmebeteg kis picsa. ahogyan tette, megbocsáthatatlan.

agatsu 2010.09.02. 23:33:10

Egyszer s mindekorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél...

Mindeki adja csak tovább a gyerekének a világnézetét...de aztán nem csodálkozni ám, ha be lesztek baszva egy elfekvőbe, mert amivel csak a gond van ,azt eltüntetjük.

Fitz 2010.09.02. 23:34:25

Nem szép szennyezni a folyót.

Tóth Ágas 2010.09.02. 23:45:00

jaj de kedves bájos délszláv lány. és milyen tisztalelkű!

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2010.09.02. 23:52:03

Bakker, ennyi poszt, és még senki sem mondta, hogy SUNÁZNÁM!

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.02. 23:52:45

És? Mi ebben a hír? Miért fontos ez?
Gyereket megtartjuk, kutyát elássuk, ha sok van. Vagy a folyóba dobjuk.
Mert a gyerek EMBER, a kutya meg ÁLLAT.
Ébredjetek már fel, és disztingváljatok!

Csak Norris 2010.09.03. 00:07:14

@tundrazuzmo: Az állat és a természet az egyensúlyra törekszik. Az ember olyan mint valami betegség. Parazita, ami elszaporodik, és megöli az élőhelyét.
Ébredj fel!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 00:18:21

@deflorator:

Az állatvédelmi szabályok az emberekre vonatkoznak.

Macskák nem kötelesek betartani, és nyugodtan vadászhatnak, az nem bűncselekmény.

Azért álljon meg a menet!
Nehogy már emberek által az emberek számára kitalált jogszabályok betartását kérjük számon állatokon!

Eszed helyén van?

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 00:20:17

@msadmin:

Gondolom remekül megértitek egymást a szomszédoddal.

SBSB 2010.09.03. 00:21:03

Ez szinte semmi, de mégis felkoncolnátok, betonnal a lábán dobnátok a folyóba az ostobácska lánykát. Képmutató szarok vagytok, azt hiszitek, hogy a csirkéket és a disznókat is altató injekcióval ölik meg? Netán a hamburger fán terem? Ha nem lenne internet és nem lenne egy kretén, aki ezt a baromságot felveszi kamerával, majd feltölti a világ videós pöcegödrébe, akkor most máson kellene dühöngenetek. Lehet ugatni, nem fogom elolvasni.

CApa (törölt) 2010.09.03. 00:33:33

Az én kutyám szarába nem lépsz bele az utcán, nem szarik a homokozóba se, nem tépi meg a nadrágodad bringázáskor, nem veri fel a szomszéd kiskölyköt a délutáni alvásból, és nem kóstolgatja a húsodat miközben te békésen sétálgatnál a városban, és póráz nélkül se futtatom a kis édest hogy frászt hozzak mindenkire, mert nekem nincs kutyám. Aki ezeket elköveti (hagyja elkövetni), az A Kutyás, vagyis ti, akik leugatjátok a kutyát-nem-tartókat, a ti puszipajtásotok, az Igaz Állatbarát...

Ha utálnak benneteket, csak magatokat okolhatjátok.

Lenny 2010.09.03. 00:41:34

Szomorú, hogy ilyen emberek vannak. És szomorú, hogy ilyen kommentelők között élünk.
Kik vagyunk mi,emberek?
Bármivel és bárkinél felsőbbrendűek?
A dolog az ÉLET kioltásáról és emberségről szól.
És lehet takarózni a szúnyog-bogár-hangyával meg a primitív feudális vidéki példákkal. Az ilyen kommentelők találkozhatnának egy hasonlóval, aki épp shotgunt tart a szemei közé.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 00:42:54

@Kísérletinyúl:

Kutyákról nem tudok nyilatkozni, de macskáknál nem kellett ilyesmit csinálni.

Azért mert:
1. A macska kevesebbet, egyszerre csak 1-5 kölyköt kölykezik.
2. Könnyebb elajándékozni, kisebb megterhelést jelent egy családnak egy macska, mint egy kutya tartása.
3. Meg is lehet (kell) tartani a kölykökből macskát, mert elég nagy a nem természetes fogyás köztük, kevesen érik meg a végelgyengülést.

Mivel ugye
1. az autósok egy része halomra gyilkolja a kisebb testű állatokat az utakon.

Ez a leggyakoribb halálok.

Volt, hogy macska ebédel, majd kimegy a lakásból. 10 perc múlva jön vendég és kérdezi, hogy nem a mienk-e az az elgázolt macska az úttesten.
Á az nem lehet, az előbb ment ki.
De mégis. :-(((

2. Vannak akik mérget használnak egér, patkányirtásra. A méreg véralvadást idéz elő, lassan hat. A macska könnyebben fogja el a még élő legyengült mérgezett állatot és megeszi.
Aztán elpusztul, de többet szenved, mint az egér, nem macskára méretezték a mérget.

3. Vannak akik szeretnek lövöldözni állatokra, lakott területen belül is!

Macska jön haza, ömlik a fejéből a vér. Hiányzik a fél állkapcsa, be lehet látni a nyakán. Valamilyen golyós fegyverrel fejbe lőtték.
Annyi ereje még volt, hogy hazajöjjön meghalni.
:-(((

4. A macskák is lehetnek betegek. Rák, leukémia, légúti fertőzés.

Szóval macskánál a szaporulat jóval kisebb gond.

Eggyel több macska mindig elfér, ha nincs kinek elajándékozni.

Tetszik nem tetszik tényállás, hogy nem minden ember szereti az állatokat.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 00:52:59

@ljosecska:

"Ha eltekintünk az ivartalanítástól, kölykök örökbe adásáról, elajándékozásáról, menhelyre adásáról és egyedüli lehetőségként szerencsétlen kisállatok megölése marad,"

Esetleg meg is lehet tartani egyet-egyet.

Jó pár ember eléggé lelki és egyéb beteg lesz attól, ha egyetlen állata elpusztul.

Ez ellen a legbiztosabb módszer, ha két (vagy több) állata van. Ha az egyiket elveszíti, akkor attól még a másik ugyanúgy fog kérni enni, és nem hagyja a gazdáját túlzottan elkenődni.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 00:59:05

@Tepi:

Igen, van megkülönböztetés állat és állat között is.

Gerinces állatot tilos kínozni, azt már bünteti a törvény 2 év börtönnel.

Tehát a szúnyogot agyoncsaphatod, de a béka kínzására már nem élvezkedhetsz büntetlenül elvileg.

Az autósok sokszor elkerülhetnék a gázolást, de nem teszik, mert egyesek szeretik a kisebb testű állatokat elgázolni.

A nagyobb testű állatokat már kikerülik. De nem azért mert sajnálnák őket elütni, hanem a karosszériát sajnálják, hogy behorpad.

daraltbel 2010.09.03. 01:08:44

@Szex.stex.egyetem: A nemkívánt kölyköket születésük szokás megölni.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:10:28

@bitblueduck:

Az ember szaporodott túl, nem a háziállatok.

13-14 emberre jut egyetlen macska, meg egyetlen kutya.

Ha sokallod a háziállatokat, akkor csökkenteni kell az emberlétszámot.

Ugyanis.

Több ember -> több háziállat
Kevesebb ember -> kevesebb háziállat

Ilyen egyszerű és logikus ez.

Ha a rákos gyerekednek annyi lesz, akkor mindjárt nem fog többet nyaggatni téged kiscicáért, vagy kiskutyáért. Aztán örülhetsz.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:13:57

@fingerbangs:

Te mennyiben tehetsz afrikai gyerekek éhenhalásáról?

A saját háziállataid sorsáról kicsit jobban.

Tehát a kérdés az, miért vagy Te felelős?

Az afrikai gyerek éhenhalásáért, vagy a kutyád vízbe fojtásáért?

Na ez a nem mindegy.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:22:31

@CApa:

"Objektíve nincs rájuk semmi szükség, ha szeretetre vágyik valaki, embert szeressen, ne állatot. Munkakutya alig van, mindenki csak kedvtelésből tartja.
Nem kell nyilvánosságra hozni, csak irtani kell mint a patkányokat. A gazdájukat sajnos nem szabad."

Csak tudod szubjektíve nagyon nehéz olyan ember szeretni, mint amilyen te vagy.

Ráadásul te magad sem jársz elő jó példával még emberszeretetből sem.

Amúgy Budapesten objektíve ennyi emberre sincs szükség. Neked a kutyák nem hiányoznának, másoknak meg te nem hiányoznál.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:26:45

@peca1000:
"Ki nem szarja le az éhező Afrikai gyerekeket? Minek kell csinálni annak gyereket, aki nem tudja eltartani?"

Mert tudja, hogy ezek a nagy kutyautáló emberbarátok majd segélyezni fogják mások adójából.

Magyarországon is sokan segélyeznék a sok gyereket csinálókat, holott nem a gyerekcsinálók tartják el az államot, hanem az adófizetők.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:28:15

@Jó Estét:

S úgy egész konkrétan Te magad eddig mit tettél az afrikai éhező gyerekek megsegítésére?

ljosecska 2010.09.03. 01:30:36

@Akitlosz: Igaz, ezt a lehetőséget kihagytam a felsorolásból, valószínűleg azért, mert nem feltételeztem a kiskutyákat legyilkoló egyedekről, hogy annyira a szívükön viselnék háziállatuk esetleges pusztulását, hogy padlóra kerüljenek tőle.
Az már kiderült, hogy számukra darab-darab alapon működik a dolog, mintha nem és életekről lenne szó.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:32:33

@lac1:

Mennyiben a te, a mi kompetenciánk Afrika problémáinak megoldása?

Te meg tudod oldani az összes saját problémádat, hogy még Afrikáét is magadra tudod vállalni?

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:35:21

@peca1000:

Igaz, de akkor sem ha a fehér ember egyáltalán nem teszi be a lábát Afrikába.

Lehet, akkor is ölnék egymást az ott élők, de csak lándzsával és nem lőfegyverrel.
Kizárólag a fehér ember tehet róla, hogy van nekik olyanjuk, maguktól belátható időn belül nem találták volna fel.

CApa (törölt) 2010.09.03. 01:43:24

@Akitlosz: háziállat alatt nyilván házi cukimuki kutyulicicukára gondoltál, nem olyanra, aminek haszna is van, persze a lelkibetegek ápolásán kívül.

Budapesten 200 000 kutyát tartanak nyilván, Bécsben 50 000-et. El vagy te tévedve, Akitlosz. Ennyi kutya a világon sehol sincs ekkora városban, talán csak Kínában, de ők legalább megeszik a felesleget :)) .
És ennyi kutya napi 40 tonna kutyaszart potyogtat az utcára, mert hát annyira mégse cuki a kutyus, hogy a szart felszedje a gazdája...

Szerintem a többség valami lelki defekt nyomására tart kutyát/macskát, és hát ez az ország köztudomásúan a defektesek arányát tekintve is vezető pozícióban van. A szomszéd lépcsőházban is lakik egy ilyen elmeháborodott állatvédő, csúzlival lövi be mások erkélyére a kutya/macskakaját, meg ideszoktatta a környék összes kóbormacskáját - házat épített nekik a kertben... az hogy kihugyozzák a virágokat, összeszarnak meg karmolásznak mindent, az őt nem zavarja.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 01:46:58

@IronLowrider:

"Annak nincs helye a társadalomban, aki az emberek életénél valamely más - haszontalan - állat életét fontosabbnak véli.
Állítom ezt annak ellenére, hogy az évek során számos állatot tartottam."

No és mi a helyzet hasznos állat és haszontalan ember élete párosításban? :-)

CApa (törölt) 2010.09.03. 02:00:37

@Akitlosz: attól hogy hülye vagy, még ember vagy és nem szabad téged bántani. Civilizáltan, mások terrorizálása nélkül kutyát tartani nem vagy képes, tehát a problémát a kutyák ritkításával lehetséges csak megoldani.

A zemberek jelentős része nem akar mindenféle felesleges állatokat a közelében, s erre nem az a megoldás hogy "de szokják meg, viseljék el", hanem az, hogy a renitens szórakozni vágyó (mert hogy kedvtelésből tart állatot) szépen meghúzza magát és igyekszik észrevétlen és problémamentes lenni. Ti pedig pedig pont az ellenkezőjét csináljátok, nagy pofával hangoztatjátok az állatok és az állattartók jogait, holott egy városban az embernek vannak jogai, nem pedig mindenféle harapós dögöknek.

Egy vakvezető kutya miatt normális ember nem reklamál, de hadd legyen már jogom ahhoz, hogy ne tetszen itt a parkban szájkosár és póráz nélkül rohangáló rotweiler... Amit ha úgy adódik, örömmel fogok az autóm kerekei alatt látni, ha már másmódon nem lehet ennek gátat szabni.

Na csók mindenkinek

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.09.03. 04:40:47

@CApa:

Azt te csak hiszed, hogy a nagyváros csupán az embereknek való.

Azt tudod, hogy egy nagyváros - mint pl. Budapest - TÍZSZER!!! annyi rókát, mosómedvét, nyestet stb.-t tud eltartani, mint ugyanakkora területű erdő?

Attól, hogy esetleg te nem találkozol velük még köztünk élnek.

Ráadásul az állatoknak egyéb lehetőségük sincs lassan ha élni akarnak, mint megbarátkozni a "civilizált" élettérrel, mert az ember mindent beépít, amit nem szántóföldnek használ.

Kb. 500 millió kutya és kb. ugyanennyi - kicsivel több - macska él a Földön, miközben kb. 7 milliárd ember. Tehát kb. 14 ember jut egyre. Ha tömeget nézünk, akkor még sokkal több az embertömeg, mint a kutyatömeg.

Azt tudod, hogy az emberiség tömege már a hangyákénál is jóval több? Pedig a hangyák aztán irtó rengetegen vannak ám (még)!

2 millió ember bezsúfolva egyetlen városba, élnek az apró 36 négyzetméteres lakásaikban, ami egyetlen embernek is kicsi, nem egy családnak és szoronganak a metrón, meg a buszokon, amit állat már nem viselne el, csak a civilizált és frusztrált ember.

Lehet Te olyan bolygón szeretnél élni ahol 30 milliárd fajtársadon kívül csak a megenni való "hasznos" háziállatok élnek, a csótányokon meg a patkányokon kívül, de én nem.

Azt tudod, hogy az emberi civilizáció megteremtésében döntő szerepe volt a macskáknak?

A letelepedett ember ugyanis hiába termelte meg a földeken az élelmiszernek valót, azt felfalták a magtárakban az egerek meg a patkányok, s ellenük az ember nem tudott hatékonyan védekezni. A macskák viszont igen. Ezért lett szent állat Egyiptomban, nélkülük éhenveszett volna a nép egy része.

A kutyák szerepe feltételezem közismertebb.

Falun legalább ismerik egymást az emberek, városon az azonos házban lakók sem ismerik egymást. Falun köszönnek egymásnak az emberen, városon ez már kivitelezhetetlen.

Nem nagyon hiszem el, hogy azt élvezik sokan városon, hogy aprók a lakások, rengeteg az ember, akiket folyton kerülgetni kell, közlekedés az vagy a dugókban ücsörgést jelenti, vagy a tömegközlekedésben ácsorogva préselődést.

S Te még csodálod, hogy egyesek ebben az embertelen környezetben (is) állatokat tartanak egyesek, hogy könnyebben elviseljék?

Minél sűrűbben élnek együtt az emberek, annál aszociálisabbak.

Falun a ritkán látott idegen érdeklődést vált ki. Ki ez? Mit akar?

Városon meg, hogy mer maga engem megszólítani, nem veszünk semmit. Ha rosszul van ott pusztulhat meg ahol összeesett, biztos részeg disznó. Meg aztán elment már mellette 100 ember, biztos szóltak volna a mentőknek, ha az kellene.

Kutyások legalább összeismerkednek egymással, adott a közös téma. Kutya nélkül soha az életben nem ismernék meg egymást.

Ha látsz egy embert aki szimpatikus muszáj ott helyben leszólítani, ha meg akarod ismerni, mert különben csupán 10% esély van rá, hogy valaha az életben még egyszer látod, feltéve, ha ugyanabban a kerületben laktok. Különben gyakorlatilag semmi.

Nem vagyok benne biztos, hogy a nagyvárosban többen viselik el nehezebben a háziállatokat, mint embertársaikat.

"Az Alkotmánybíróság álláspontja szerint a korábban vizsgált szabályok azzal, hogy többlakásos épületben lakásonként egy-egy kutya, illetve macska, illetőleg családi házas ingatlanon három kutya, illetve öt macska tartását tették lehetővé, ezáltal maximálták a tartható kutyák és macskák számát, ésszerű indokok alapján álló, arányos tulajdoni korlátozást jelent. A vizsgált önkormányzati norma ugyanis nem zárja ki azt, hogy családi házas ingatlanon az Ör. érintett rendelkezéseiben meghatározottnál több kutya, illetve macska tartására kerüljön sor, ehhez azonban – figyelemmel többek között a közegészségügyi, állategészségügyi szempontokra – külön engedély beszerzését szabja feltételül.
Mindezek alapján a helyi önkormányzat a köz érdekében az ebtartás feltételéül szabhatja – a tartott ebek számától függetlenül – a szomszédok meghatározott körének hozzájárulását. A helyi önkormányzat tehát, abban az esetben, ha rendelkezik az ebtartás helyi szabályairól, köteles az ebtartás sajátosságaira figyelemmel (például az állat szaporulata tartására vonatkozóan) differenciált szabályozást kialakítani, s ha azt a közérdek nem teszi indokolatlanná, legalább egy eb tartását lehetővé tenni előzetes hozzájárulás nélkül."

"A helyi önkormányzatnak a köz érdekében jogában áll korlátozni a tulajdonhoz (lakáshasználathoz) való jogot, a lakók közötti jogviták megelőzése érdekében. Mint azt az Alkotmánybíróság korábbi, az állattartás egyes szabályaival foglalkozó határozatában kifejtette: a helyi önkormányzat a helyi lakóközösség együttélésének védelme érdekében jogosult önkormányzati rendeletet alkotni – a magasabb szintű jogszabályok keretei között. Ennek során arra kell ügyelnie, hogy a tulajdoni (lakáshasználati) korlátozás ne legyen aránytalan.
Az állattartáshoz a szomszédok részéről megkövetelt hozzájárulással kapcsolatban az Alkotmánybíróság kimondta, hogy a széleskörűen megkövetelt előzetes írásbeli hozzájárulás aránytalan tulajdoni korlátozást jelenthet. Az Alkotmánybíróság álláspontja szerint az az előírás, amely az ebtartáshoz az ebtartó lakása alatti, feletti, illetve az azonos szinten lakók összességének előzetes írásbeli hozzájárulását követeli meg, aránytalanul korlátozza a tulajdonhoz (zavartalan lakáshasználathoz) való jogot.
"

kpityu2 2010.09.03. 05:11:18

Lapáttal is agyoncsaphatta volna őket, ahogy általában szokás...

b0lha 2010.09.03. 06:00:38

@Akitlosz: sokmindenben igazad van, de azert kurvara szembetuno a varos ellenesseged. tudod, lehet varosban elni tok nyugisan is, csak nem kell annyira panikolni. dugokban ucsorogni? micsoda? gyakorlatilag mindenhova setalok, ill metro+vili. ezek ritkan kerulnek dugoba. meg sok ember akiket kerulgetni kell? ez szinten teljesen szubjektiv dolog, engem a kietlenseg jobban nyomaszt, mint az allando mozgas. az emberek falun ismerik egymast, varosban meg leszarjak egymast. es? ki donti el, es mi alapjan h egyik vagy masik hozza allas jobb? vannak emberek falun is sztem, akik kevesbe szeretik a nyilvanossagot, ugyanugy, ahogyan varosban is akadnak emberek, akik nem felnek az idegenektol, es nem hajtanak el mindenkit egybol. ezek szimpla sztereotipiak. regebben (joval regebben), az emberek koszontek ha felszalltak a buszra, es halal lazaban setalgattak az utcan. mas kerdes, h elkorcsosult a civilizacionk, mindent mindenki azonnal akar megkapni. ne a varosban keresd a hibat, es ne is a falusi eletben talald meg a megoldast. a problema mindig, csak es kizarolag az emberi tenyezo.

Ezekiel 25,17 2010.09.03. 09:11:10

@Muad\\\'Dib: Én sem tartom mókásnak, és egyáltalán nem értek egyet az olyan mint a csaj, meg a hülye aki ezt fel is vette.

De a kommentelők egy része alpári stílusban ecseteli, hogy hogyan ölné meg a lányt. Ez mennyivel kulturáltabb elintézése a dolgoknak? Szerintem semmivel.

rougon 2010.09.03. 12:05:20

@Sawyer_:
ahogyan azt már megírták páran van akiért nem lenne kár... nekem sem hiányozna ha az ilyen emberek eltűnnének
remélem nem voltam alpári

rougon 2010.09.03. 12:07:56

@rougon:
igazad van, tényleg elírtam, csak az első 1-2 sorra emlékeztem, mivel a cikk és a kommentek nagy része ezzel kapcsolatos ha nem vetted volna eddig észre
"Á, a sok gyökér állatvédő. :) Valaki kölyökkutyákat ölt, a szemét. "
Én ebből hirtelen azt a rossz következtetést vontam le hogy szerinted hülyék akik aggódnak a videón látható állatokért, és nyilván nem is szemét egy kicsit sem a "kislány", de nyílván csak rosszul fejezted ki a gondolatodat.

rougon 2010.09.03. 12:08:47

az uccsó komment Bockónak ment, srry

Styxx 2010.09.03. 12:32:08

Egy olyan mellékszálról érdekelne a véleményetek, amiről még nem született komment:

"A bosnyák rendőrség is nyomozott a lány után, mivel szárnyra kapott, hogy a boszniai Bugojnoból való."

Vagyis valakit valószinűleg ártatlanul meghurcoltak. Talán hasonlított az igazi elkövetőre, talán az egyik tini bosszúja egy osztálytársával/riválisával stb. szemben.

Mit gondoltok arról, hogy a Facebooknak és a nyílt közösségi életnem milyen modernkori hátulütője, ha valaki egy ilyen "kabátlopási ügybe" keveredik?

buncow 2010.09.03. 12:42:36

@Lenny: "primitív feudális vidéki példák"
rendben, költözz ki egy faluba - mert ugye nem mindenkit tolnak városban a világra - dolgozz a mezőgazdaságban, ahol naponta rengeteg állat döglik meg - mert ugye nem mindenki lehet könyvelő, vagy marketing menedzser - legyen egy szukád ami ellik vagy 8 kölyköt amiket nem tudsz hova tenni, amúgyis magadat is alig bírod fenntartani meg a családodat, a kutya meg csak viszi a pénz, megenni meg nem lehet - nálunk legalábbis nem szokás - a kertedből meg folyton megszöknének és gyilkolnák a szomszéd csirkéjét akinek meg az a megélhetése és valószínűleg előbb utóbb kinyírná a kutyádat, szóval mit csinálsz? Keresel egy menhelyet? Hol? Az Isten háta mögötti településen? Mikor az is nagy szó számodra, ha évente párszor eljutsz a legközelebbi 20 ezer fős településre? Megölöd őket? Ugyan, te liberálisan gondolkodsz, te még hamburgert és pörköltöt is a kertben termő pörköltfáról meg hamburger bokorról szüreteled. Akkor elengeded őket a szabadba? Azért, hogy egy szabadon játszó kislányt széttépjenek az időközben agresszívvé váló példányok, vagy azért, hogy a szomszéd lője le? Aki nem vegetáriánus, aki nem élt még vidéken, aki nem látott még élőben se tehenet, se disznót, csak az Animal planet-en, az inkább ne ossza az észt szerintem. Ha van rá más mód én se csinálnék sose ilyet, de nem ismerjük a körülményeket, állatorvosra meg nem mindenkinek van pénze, bármilyen hihetetlen, még vannak anyagi nehézségekkel küzdő családok ebben a gazdag országban..

m84 2010.09.03. 14:34:38

nem igazän ertem ez a cikk mit keres itt
csak ezert->www.abendzeitung.de/muenchen/209870
nemetül tudok elönyben

Styxx 2010.09.03. 14:51:43

@m84:
Picit kusza az ügy. a tegnapi sajtóhírekben arra bukkantam, hogy először bosynák, majd németországilányra gyanakodtak, majd a horvát láyn ismerte el. Azt tuti, hogy a pár szót "szerbhorvátul" (szerbül/horvátul/bosnyákul) mivel de facto azonos nyelv a minimális szövegből nem derül ki. Persze attól még élhet Németországban a lány, hisz családostól cca 2 millió délszláv vendégmunkás él ott. Még jó, hogy sima blog és nem hírportál vagyunk:-)

Celtic 2010.09.03. 23:02:04

Kóbor macskát, kutyát veszek magas áron.

Ugyanitt kolbász, hurka akciósan eladó.

ketroot 2010.09.05. 15:57:15

@CApa:

Egyszer kerülnél a kezem közé, szerepelnél a hétfői Kékfényben...

@kida:

Régebben az élve elégetés is az volt, te kretén.

ketroot 2010.09.05. 16:04:18

Amúgy az afrikai éhezés okai: EMBEREK

Állatkínzások okai: EMBEREK

Kérdés?

/Spam 2010.09.09. 11:53:22

Itt nem az a fő gond, hogy bedobálta őket (lehet tippelni, melyik humánusabb: ez vagy 1-2 éves korukban a sintér), hanem hogy rögzítette és feltette valahova, mert olyan jó poén kutyakölyköket ölni...
Ez az ami undorító és súlyosan elítélendő.

Celtic 2010.09.09. 12:45:06

@/Spam: Errol van szo. Csak itt sokan ugy felhaborodtak, mintha eddig valamifele uvegkupolaban eltek volna. Bar lehet, hogy "jotekonyan borult rajuk a szellemi sotetseg arnyekolo kupolaja"

lina_02 2011.01.18. 17:17:51

annyira szánalmasak már az ilyen emberek hogy nemigaz....mi az hogy ő bedobálja a kutyákat??? ugyanezt kellene vele is tenni...hogy jön ő ehhez??? am meg ha már arra van esze hogy kutyát tartson akkor basszus műtesse meg... de ezt ne tegye...-_-" vagy hogyha nincs pénz a műtétre akkor is van megoldás. nemkell kutyát tartani. ennyi. nehéz felfogni mi?xD fuhh ha itt lenne ez az állatkínzó k***** én tuti addig ütém még mozog...áhh.

lina_02 2011.01.18. 17:31:31

@Sawyer_: már ne is haragudj de te aztán szánalmas vagy... kérdésedre a tökéletes válasz;) tudod nagy észlény nyílván humánosabb az altatás mivel attól a kutya abszolút nem szenved...érted??? semmit sem szenved...csak elalszik...kész...de azért a másik verzió (fullasztás) kicsit durvább nemgondolod? tudod ő is egy érző lény(akármilyen nehéz is neked ezt felfogni...)és nyílván rohadt sokat szenved, míg eljut abba a bizonyos állapotba, miután már nemérez semmit... de hha már ekkora pofád van akkor nyugodtan lehetnél egy alany;) próbáld csak ki a fullasztásos verziót;) meglátjuk sokat szenvedsz-e;) idióta.

lina_02 2011.01.18. 17:47:07

@CApa: te mekkora egy szánalmas, nagypofájú emberke vagy.... már ne is haragudj, de hogy jössz te ahhoz hogy mások kutyáit nyírbáld ki???? mégis kinek képzeled magad??? am meg énis ezt a féle "szeretetet" érezném irántad nyugi hogyha meglátnálak az autóm előtt az úton:))) és egyébként meg az hogy te ezt gondolod a kutyákról az 1dolog...kinem szarja le...de sztem inkább ezeket a primitív megjegyzéseidet tarsd meg magadnak...mert szerintem az emberek többségét(leszámítva az a pár elmebajost akivel kezetfoghatnál...) nem érdekli a sötét hozzászólásod.. na pá.

lina_02 2011.01.18. 17:59:35

am meg azoknak akik annyira mondogatják hogy jaj a kutya letépi a lábad hha elmész előtte meg stb stb.... ezek a dolgok mind az emberek hibái...nem lehet egy állatra fogni az egészet... mégis hogyan lehetne?? ugy mert éppen valamelyik agybajos kiköti a fához a "kiskedvencét"? meg hogy éhezteti, üti vágja stb...és nyílván hogyha elszökik ezek után a kutya (amit nem csodálok) és a múltja miatt kissé bizonytalan lesz az emberekkel szemben, meg az is lehet hogyha esetleg majd valaki ugymond jószándékból közeledne hozzá,és a kutya esetleg odakap, vagy agresszív lesz akkor ez mind mind a kutya hibája?? hát nemhinném. jó bánásmód az egész. semmi több. csak ezt elég sokan nem nagyon bírják felfogni.... háát a 30as IQ-val...xD én sem tudnám...

lina_02 2011.01.18. 18:01:23

na... nyugodtan lehet oltogatni;) várom;)

Celtic 2011.01.18. 19:50:18

@lina_02: Kihagytal par "ceretem a kutusokat", "XD", "vok" megjegyzest. Akkor igazan autentikus es hiteles lett volna.
süti beállítások módosítása