Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Serbia Insajd

Hírek, vélemények, elemzések, interjúk és beszámolók az exjugoszláv térségből, illetve érintőlegesen a Balkán-félsziget egyéb területeivel kapcsolatban is. Szigorúan szubjektíven. A blogot többen szerkesztjük, az egyes szerzők véleménye nem feltétlenül egyezik meg.

jugo.png

Na ovim prostorima

Facebook-oldalunk rendszeresen frissül, a blogposztoktól eltérő anyagokkal. Lehet nekünk linket, képet, videót, bármit küldeni. Ha ott írsz privát levelet, akkor azt mindhárman látjuk, így gyorsabban kapsz választ.

Friss topikok

Egyéb témák

18+ (2) 2008 (15) abszurd (75) adatvédelem (2) adósság (3) afganisztán (1) albán (41) albánia (1) aleksandra jerkov (2) alkotmány (5) állatkert (3) állatkínzás (4) al khaida (1) amy winehouse (1) andrej pejic (1) angelina jolie (5) ante markovic (2) április 1. (2) arkan (8) árvíz (5) atomenergia (1) autonómia sorozat (6) avala (2) azerbajdzsán (5) b92 (8) badnjak (1) balasevic (2) baleset (19) balkán hg.hu (2) bánát (6) bankok (8) belgrád (121) berlusconi (2) beruházás (6) betegség (4) bevándorlók (15) bicikli (6) bigbrother (7) bizarr (11) bloggerek (31) bmw (2) bor (4) boris johnson (2) börtön (12) bosznia (77) breivik (3) brutalitás (6) budapest (20) bulgária (8) bulvár (6) bunda (4) bunyevác (3) burek (3) camino (1) canak (3) cane subotic (1) ceca (6) ceda jovanovic (3) cigányok (26) civil kurázsi (2) crvena zvezda (6) csecsemő (4) csehszlovákia (2) csempészet (4) csetnikek (10) dacic (26) dalmácia (4) damjanich (1) danilo kis (1) délszláv (8) délszláv háború (2) díj (4) dinamo zagreb (5) dinkic (6) diplomaci (3) díszpolgár (4) divac (3) divat (4) dizájn (6) djindjic (7) dobrica cosic (2) drog (15) dubioza kolektiv (2) dubrovnik (4) dzajic (3) dzsihád (1) édesség (3) egészségügy (20) egyház (32) ekv (1) élő (2) erőszak (12) észak korea (1) etnikai feszültség (6) eu (38) euro2008 (4) euro2012 (4) eurovízió (4) exit (4) exjugoszláv (12) exyu ultras (6) facebook (18) fasiszta (8) fegyver (12) fertőzés (2) fesztivál (4) film (38) foci (65) folk (11) fordítás (6) függetlenség (32) futballmaffia (4) gasztronómia (14) gáz (8) gazdaság (5) gojko mitics (1) goldenblog (4) goliotok (2) goranok (1) görögország (6) gotovina (18) guantanámó (1) gyász (25) gyilkosság (38) háború (99) hadsereg (18) hadzic (7) hága (57) hajduk split (5) hajózás (4) határon túliak (19) hekkerek (3) homofóbia (13) horvát (50) horvátország (214) horvát tavasz (2) huligánok (21) humor (23) hungarikum centar (2) ibrahimovic (3) identitas-essze (2) időjárás (13) india (1) interju (25) interpol (3) írástudatlanság (5) isis (1) isztria (5) ivo sanader (38) jadranka kosor (4) jagodina (3) janics natasa (12) japán (2) jelasity radovan (1) jemen (1) jeremic (9) jogi pr (4) jugoszlávia (63) kadhafi (3) kalózpárt (1) kampány (10) kannibalizmus (2) karácsony (1) karadzic (14) kartoncity (4) katolikusgyalázás (2) kávé (2) képek (44) képregény (4) kézilabda (5) kiállítás (4) kígyó (1) kina (3) kisebbség (8) kisebbségi identitás (20) kiskorú (7) kommunizmus (21) könyv (18) kormány (10) korrupció (47) kosárlabda (8) kostunica (13) koszovó (97) közlekedés (32) közvélemény (5) krajina (5) krist novoselic (1) krónika (6) kuba (1) kusturica (15) lazar risar (2) lepa brena (1) libia (3) lopás (3) lsv (4) macedonia (21) maffia (30) magyarok (94) magyarország (106) magyarverés (7) magyar kisebbség (7) magyar szo (7) majtényi lászló (1) marinko magda (2) marko (4) mecset (6) média (52) medjugorje (2) melegek (22) menekültek (3) mentalitás (7) mezőgazdaság (4) migráció (3) milka (3) milliardosok (2) milosevic (28) mirjana (6) mladic (30) moderálás (2) mol (26) momo kapor (2) montenegro (46) mostar (10) muszlimok (25) művészet (5) muzeum (5) nácizmus (9) nagybritannia (3) nagykövet (3) nagy delszlavok (5) nagy szerbia (1) nato (16) na srpskom (4) németország (15) nemi erőszak (4) neonáci (2) népszámlálás (4) nikola tesla (3) nikolic (24) njegos (1) norvégia (2) novak djokovic (13) novi pazar (5) nyaralás (17) nyelv (26) nyomortelep (5) obraz (3) oktatás (21) olaszország (16) olimpia (13) oluja (10) önállóság (4) orlovi (1) örmény (1) oroszok (15) oroszország (20) otp (1) pálinka (5) parkolás (2) parlament (12) paródia (5) partizan (3) pedofil (6) pedofília (3) peking2008 (6) plágium (5) plakátok (5) pontatlanság (1) poskok (1) pravoszláv (6) prostitúció (10) punk (1) putyin (9) puzsér (1) rablás (6) radics viktoria (1) radikálisok (17) radivoj korac (1) radnóti (1) razija mujanovic (1) rendezvény (6) rendőrök (28) rendőrség (61) retro (10) rezsi (2) röhej (24) románia (10) rombolas (2) röplabda (5) safarov (1) sajtó (61) sajtószabadság (3) sarajevo (22) sass laszlo (3) sebesülés (5) sejo sekson (2) serbiainsajd (13) seselj (24) sovinizmus (4) split (9) sport (100) srebrenica (10) statisztika (4) surda (4) svédország (7) szabadka (34) szabadkőműves (1) szabo arpad (7) szandzsák (8) szárazság (1) szeged (22) szegénység (10) széky jános (1) szeles monika (1) szentendre (1) szerb (55) szerbek (144) szerbia (486) szerbia2020 (3) szerbverés (8) szerkesztő (4) szervátültetés (1) szervkereskedelem (1) szex (28) szinhaz (4) szíria (1) szlovákia (6) szlovénia (32) szobor (9) szollar domokos (1) sztrájk (2) születésnap (1) szvasztika/szlavisztika (4) tadic (33) tálas péter (1) támadás (25) támogatás (4) tenisz (12) terrorizmus (3) terzic (2) tetoválás piercing (5) tgm (1) thompson (3) tito (25) többség (1) topolya (2) toroczkai (4) törökök (17) trükközés (3) tudjman (7) tüntetés (23) turbofolk sorozat (2) turizmus (34) tvrtko (2) twitter (1) uck (8) újságírók (11) ujvidek (20) újvidék (2) új primitivizmus (5) ukrajna (10) űrkutatás (2) usa (32) úszás (5) vajdaság (129) választás (26) választások (38) válogatott (3) válság (3) varostervezes (9) vasút (9) vélemény (41) vendégposzt (11) vesna vulovic (1) vicc (1) videó (160) vihar (10) villamos (2) vízilabda (12) vmsz (12) vucic (8) wikileaks (7) wootsch peter (3) yugo (7) zabrenjeno pusenje (8) zastava (7) zászló (4) zavargások (11) zene (56) zenta (3) zepter (3) zombi (2) zombor (3) zsidók (3) zupljanin (3)

Itt olvasnak minket:

free counters

Feliratkozás

Creative Commons Licenc

* A névhasználat nem előlegez meg semmilyen állásfoglalást Koszovó státuszát illetően; az ENSZ Biztonsági Tanácsának 1244-es határozatával, valamint a Nemzetközi Bíróság koszovói függetlenséggel kapcsolatos véleményezésével összhangban.

14 éves lány szexrekordja

2011.12.03. 07:00 Styxx

Mai fiatalok

"Egy zágrábi általános iskola 14 éves, nyolcadikos diáklánya fogadásból egy hónap alatt száz férfival feküdt le." – nyilatkozta Gordana Buljan Flander pszichológus (egyben a zágrábi gyermekvédelmi klinika igazgatónője) a Zagrebancija portálnak.


Gordana Buljan Flander

"Egy általános iskola nyolcadikosai szervezték ezt a bizarr versenyt. A lánnyal külön foglalkoztak a szakembereink, hogy megértessük vele, nem ez a követendő magatartásmód. Az önbizalom nem növelhető a szexuális partnerek számának a növelésével. Napjainkban minden újság hemzseg az erőszaktól és a szabados szexualitástól, és a gyerekek is ezt a mintát tartják követendőnek. A gyermekeknek más értékrendre, más hősökre van szüksége, nem hajhászhatják a népszerűséget a szabados szexuális élet bevállalásával és az erőszakos viselkedéssel." – mondta a fényképe alapján Milfként is vállalható szakértőnő.

Reméljük, legalább a fogamzásgátlásról megfelelően gondoskodott ennek az extrém vetélkedőnek a győztese, nehogy nem várt "különdíjként" egy egészen másmilyen, steril kórházi körülmények között elvégzendő "vetélkedő" is várjon rá.

A hírt nem csak a horvát sajtó kapta fel, hanem bejárta a teljes volt jugoszláv online-médiát, egyben óriási kommentözönt generált. Spontán trollverseny is szerveződött:

"Ilyenkor hol voltak a szülők?"

Kérdezte egy felháborodott kommentelő, mire a győztes troll:

"Én voltam a nyolcvanhetedik."

Egy versenyző apukája

UPDATE: A Velveten eközben arról olvashatunk, hogy egy szerb általános iskolai (nyolcadikosoknak való) biológia tankönyv címlapján nem más, mint a fiatal Nicolas Cage látható; a nővel és a babával ebben a kontextusban valószínűleg a szaporodást szimbolizálják.

226 komment

Címkék: sajtó szex horvátország abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://srbija.blog.hu/api/trackback/id/tr423431428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☉ ☾ 2011.12.03. 10:22:48

Ez semmi a fidSS politikusok ténykedéséhez képest.

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.03. 10:23:20

Ha eggyel feküdt volna le fogadásból, akkor is hülye ribi lenne. Egy 14 éves lány más elfoglaltságot is találhatna magának. Nem vagyok prűd, legyen egy stabil párkapcsolata (mondjuk az 14 évesen elég ritka), de a fogadással csak a saját esélyeit rontja.

Mi következik a 100 férfi után, 101 kiskutya?

kalandfereg 2011.12.03. 10:28:28

"mondta a fényképe alapján Milfként is vállalható szakértőnő."
Úgy látom, posztoló, téged nemigen hatott meg a pszichológusnő mondanivalója a médiák felelősségéről, meg a más értékrendről, baszki. Szvsz ez indulhatna a világ legprimitívebb hozzátett félmondata címéért.

lackó 2011.12.03. 10:34:49

Na ja, a fényképhez fűzött mondat alapján te lehettél a 88...

Akvyr 2011.12.03. 10:38:30

"mondta a fényképe alapján Milfként is vállalható szakértőnő." LOL. Meg az egész is az, de egy ilyen hétsoros közhely után ezzel a félmondattal zárni, szép!

Amúgy erre van valami guiness rekord?

Gera 2011.12.03. 10:48:55

Ne csináljunk már úgy, mintha régen nem lettek volna tömegével 14 éves kurvák. Ez az egész gyermekvédelem dolog a 20. század, annak is inkább a 2. felének vívmánya. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szerintem rendben van a dolog, csak nem szeretem ezt a hülye dumát az elkorcsosuló társadalomról.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 10:52:29

gyenge...

ha itt tortenik mindez, akkor a nyertes valaszok a "hol voltak a szulok" kerdesre ilyenek lehettek volna:

- basztak a ravatalon batz papucsban
- szedtek a belepot
- szetrugtak a picsajat a konkurens csajnak, aki mar 97-nel tartott, stb...

jah, es nem azt irta volna a troll, hogy o volt a 87., hanem:

Elso!

:)

hhh. 2011.12.03. 10:58:31

mivan? 100 ember megy börtönbe megrontásért? hogy lehet az ilyen egyáltalán megrontani?

spion27 2011.12.03. 11:17:21

@☉ ☾: teeeee kis buziiiii. Neked nincs életed hogy mindenről a politika ugrik be? Minthogy beálltálé volna a sorba te is.
Én a 26-os voltam, akkor még egész tűrhető volt.
Egyébként ha jól számolok ez napi 3 különböző hapsi. De biztos volt 1-2 nap csúszás, egy pár nap lehet kimarad a menzesz miatt (bár nem biztos hogy annyira zavarta volna ezt a lányt) és lehettek olyan napok hogy 6-8 pasi is meghúzta.

Tapogatott Kukorica 2011.12.03. 11:17:31

Az is mekkora dicsoseg lehetett, hogy valaki a 95. volt a sorban :|
Pfej, bzmeg, undorito ferto, meg kezet se mernek fogni egy ilyennel, nehogy elkapjak valamit.

spion27 2011.12.03. 11:18:08

@Bóvli Orbán takarodj!: de csöves neved van. Keress te is egy nőt inkább. Menj mondjuk Zágrábba

Sadist 2011.12.03. 11:27:43

A szülés legalább könnyen fog menni.

KolompárRómeó 2011.12.03. 11:28:57

@50peregy4: azok 14 évesen még csak a 3. osztályig jutnak.

Sadist 2011.12.03. 11:30:36

@hhh.: Nem ismerem a horvát törvényeket, de Magyarországon pl. 14 év a beleegyezési korhatár. Ha beleegyezik és nem készítesz fotót vagy videót róla, akkor úgy dughatod meg, ahogy nem szégyelled.

samer 2011.12.03. 11:33:21

@Gera: Pedig elkorcsult a társadalom.

efi 2011.12.03. 11:34:39

A képen ki van, az anyja ?

reloaded 2011.12.03. 11:35:00

Ha nem tudnám, hogy a szenteket eljátszó emberek ,milyen bűnöket követtek, vagy követnek el nap mint nap, akkor felháborító lenne, de így: hát ez épp kiderült.
Minden ember egy kis pitiáner bűnöző előbb vagy utóbb, csak max még nem bukott le.

sulcus (törölt) 2011.12.03. 11:44:29

Fogadjunk,hogy Gyurcsány a hibás,meg a nyócév!?

samer 2011.12.03. 11:46:08

@sulcus: Látom értelmes hozzászólásra nem futotta...

Martian (törölt) 2011.12.03. 11:47:44

@Gera: ja, az európai kultúrát megalapozó görög filozófusok kisfiúkat dugtak. :)

A pszichológusnő a képen tényleg jó kis MILF lehet. :)

partizánok 2011.12.03. 12:06:42

"alapján Milfként is vállalható szakértőnő."
Az muffot jelent?

☉ ☾ 2011.12.03. 10:22:48
"Ez semmi a fidSS politikusok ténykedéséhez képest. "
Te hány politikussal feküdtél le, hogy ilyen jó tudod?

Sadist 2011.12.03. 12:13:46

@partizánok: Mother I'd Like to Fuck. Magyarul dugnivaló anyuci.

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:13:54

@samer: Elkorcsosult a társadalom.
És hol van ilyenkor Isten?

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:17:44

@samer: Mondjuk ehhez papjaink is nagyban hozzájárulnak.

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:20:46

@☉ ☾: Mondjuk ebben teljesen igazad van.

Maddness69 2011.12.03. 12:22:07

Love not War!
Országokat lebombázni, nemzetgazdaságokat tönkretenni...
Akkor inkább ez...
Vezessük le más módon a felgyülemlett agressziót!

Inkább ilyenben vetélkedjünk.

Nőket vezetőknek!

oscar dirlewanger 2011.12.03. 12:22:40

viszont megint kijutottak a focieb-re, míg a magyaroknak marad a 6-3 vég nélküli ünneplése.

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:23:52

@spion27: hö,az enyimben????
:-)esetleg a farkam hegyin.

phaidros 2011.12.03. 12:24:49

@partizánok: nem, Mother I Like to Fuck-ot, az Amerikai Pite után - bővebben: "Stiffler mamája" :)

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:27:01

@Maddness69: Helyes!
Selmeci-polihisztor Gabriella már volt pitbull,grippen,most meg nyugdij-szakértő,nem lenne rossz erre a posztra sem...

sulcus (törölt) 2011.12.03. 12:29:15

@oscar dirlewanger: A 6-3 akkor volt amikor még volt pénzünk lebundázni egy nagyobb meccset!

attila1 (törölt) 2011.12.03. 12:35:57

bezzeg ha egy 14éves fiú dugna 100 lánnyal, akkor itt csorgatná a nyálát a jónép az irígységtől.

2011.12.03. 12:39:02

Na ezt már leírták, és még ha igazad is van a milf-es mondattal, azért ízléstelen. A lényeg a tartalomban van nem abban, ahogy kinéz...

KopaszMercis 2011.12.03. 12:43:04

@kalandfereg:
A mediak az olyan mint kutyákokak?

Kelly és a szexi dög 2011.12.03. 12:45:44

Maxi respect, még a pszichológusnő is jöhetne!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 12:46:54

@A csótány is ember:
Ez egy vállaltan szókimondó blog, ott van a fejléc alatt, hogy "szigorúan szubjektív". Nyugi, a néni mondanivalóját is fogtuk, de azért tény ami tény, elég jól néz ki 54 évesen. (Direkt megnéztem az önéletrajzát.)

Prostatikus Vogon Jeltz 2011.12.03. 12:48:06

"Az önbizalom nem növelhető a szexuális partnerek számának a növelésével" - hirtelen nem tudom eldönteni, , hogy aki ezt állítja és el is hiszi, azt sajnálni, vagy irigyelni kell...

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 12:49:01

@KopaszMercis: Ezt ne kezdjük folyton újra, mert már uncsi! Itt elolvashatod, hogy miért helyes a "médiák" többesszám:
index.hu/kultur/klassz/mancsndy/

Sadist 2011.12.03. 12:50:01

@attila1: Amelyik zárat száz különböző kulcs kinyit, az egy hitvány szar, de ha egy kulcs nyit száz különböző zárat, az bizony mesterkulcs.

Sadist 2011.12.03. 12:50:54

@bikmakk: 54? Max 45-nek saccoltam volna.

KopaszMercis 2011.12.03. 12:52:28

@bikmakk:
Ugyan azert amiert a peoples is lehet helyes... Ebben a kontextusban nem az.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 12:59:51

@KopaszMercis: Az "ugyanaz" viszont egybeírandó, hamár itt nyelvtannáculsz...
(és az "egybeírandó" is, ezt viszont én szoptam be az imént.) :)

Sadist 2011.12.03. 13:01:41

@bikmakk: Vicces, ahogy törölgeted a kommenteket. Én legalábbis jót röhögök rajta, hogy a sok nyelvtannáci magára nyitja a gázcsapot :D

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 13:04:27

@Sadist: Azért töröltem ki, mert már így is OFF-ban vagyunk. A helyesírási szálat ne folytasd tovább, mert törölni fogom. A poszt témájához valami?

KopaszMercis 2011.12.03. 13:08:27

@bikmakk: Nem nyelvtanozok... De latom nem nagyon ertöd

Mikrobi 2011.12.03. 13:19:30

Elég szégyen, hogy a verseny nem várt következményeit a posztoló szerint abortusszal kéne rendezni:-(

Amúgy a képen látható nő a kislány, vagy a nagymamája?

tobias2 2011.12.03. 13:23:41

Egyébként a Zagrebancija a "zajebancija" szóból származik, ami marháskodást, kreténkedést jelent.

eöeöe 2011.12.03. 13:24:36

köszönöm az infót, úgy érzem most már nyugodtan meghalhatok

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 13:31:13

@tobias2: Igen, illetve "baszkódás"-t (ha már a jeb- szótő van benne), ami sajna illik a bejegyzés tartalmához is... Amúgy itt is "baszkódás"-nak fordítottuk: srbija.blog.hu/2011/03/20/nagyinterju_sejo_seksonnal_a_zabranjeno_pu_enje_frontemberevel

Liquid_Night 2011.12.03. 13:32:56

Régi 7es főút zalai szakaszán is elég sokszor látni 13-14 éves lánykákat az út mellett...persze nem csak ott. Van egy sejtésem, hogy ők is tartják a zágrábi kiscsaj rekordját :)

igenember 2011.12.03. 13:36:19

Gratulálok. Sajnos ez nőknél nem teljesítmény. 100-szor beterpesztett, ezzel csak azt bizonyította, hogy már 14 éves korában is egy ordas nagy kurva.

Ha flame-bait volt a poszt, akkor köszönöm szépen az ebédet jól esett. ^^

-Musashi- 2011.12.03. 13:39:37

Nem vagyok biztos benne hogy ez igaz.Szerintem egy ilyen ''rekord kísérletet'' a 14 évesek meg sem tudnának szervezni. Esetleg azt tudom elképzelni hogy ebben felnőttek keze is volt.

-Musashi- 2011.12.03. 13:41:27

Szerintem ez kacsa. Ha mégsem,akkor ebben felnőttek keze is van.14 évesek ezt hinném hogy meg tudják szervezni.

aha, persze 2011.12.03. 13:42:33

100 férfival? Hiszi a piszi. Bizonyítékot!
:D

aha, persze 2011.12.03. 13:45:17

"Ilyenkor hol voltak a szülők?"

Az ilyen primitív kérdésektől falra lehet mászni.

mercator 2011.12.03. 13:47:41

"Napjainkban minden újság hemzseg az erőszaktól és a szabados szexualitástól"...

Baszki, milyen újságokat olvas az illető? Ez a mondat inkább szól a kijelentő ízléséről mint az újságok tartalmáról úgy általában.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 13:56:33

@mercator:

Egyetértek; összefűzve kellene árulni a Blikket a HGV-vel ill. a FHM-et a Katolikus Szemlével a kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 13:57:52

@neoteny: szerintem mar ossze vannak fuzve :) nem vetted eddig eszre??????

mercator 2011.12.03. 13:59:09

@neoteny: és mit érnél el ezzel? A zalany elolvasná ami őt érdekli, a másik meg megy tüzgyújtósnak.

Mondjuk, személy szerint egy HVG-FHM párosítást szívesen elfogadnék:))

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 13:59:46

@VUVUZELLANÉNI:

És kik csinálják az összefűzést, munkanélküli bölcsészek? ;)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 14:01:53

@mercator:

Legalább a "minden újság" kitétel megdőlne... habár nem olvastam mostanában sem HVG-t, sem Katolikus Szemlét, lehet hogy vannak bennük új rovatok erőszakról és szabados szexualitásról.

Styxx 2011.12.03. 14:02:49

@kalandfereg:
"mondta a fényképe alapján Milfként is vállalható szakértőnő."
Úgy látom, posztoló, téged nemigen hatott meg a pszichológusnő mondanivalója a médiák felelősségéről, meg a más értékrendről, baszki. Szvsz ez indulhatna a világ legprimitívebb hozzátett félmondata címéért."
Ez afféle fanyar, minimalista, a kontrasztra épülő humor. Jellemző például Örkény Istvánra, Kertész Imrére, a korai Stephen Kingre, a korai Csurka Istvánra (politikai nézeteit nem osztom, de kiváló novellista. Egyik kedvencem tőle: A ló is ember). Persze ízlések és pofonok, kedves Kalandféreg, maradj nyugodtan a Ss-kabarénál, ha neked az a bejövős. Nickneveddel pedig bátran nevezz világ legprimitívebb nickje versenyben.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 14:03:53

@Sadist: ez egy nagy igazsag, viszont a lakatok es kulcsok vilagatol elvonatkoztatva tokeletesen mindegy a hepatitisnek es egyeb finomsagoknak, hogy egy farokrol kenodik ra szaz pinara, vagy egy pinarol szaz (bal)faszra... :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 14:05:26

@neoteny: a vilag ket dologrol szol.
ki, kit dug.
ebbol a szemszogbol nezve probald ertelmeztni :)

Styxx 2011.12.03. 14:05:58

@lackó:
Tévedsz Lackó, nem közösülök 18 éven aluliakkal (sőt, ilyet sohasem tettem, 18 és fél évesen egy szintén 18 és fél évessel kezdtem) sajnos most már 30-on aluliakkal sem, de hát ez a korral jár, ha az ember fia nem egy Ernyey Béla (nem mintha irigyelném, sőt).
Elnézhettél, viszont ajánlom neked, hogy inkább kezeltesd magad és ne nézz ilyen videókat, mert az bűncselekmény.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 14:10:25

@Styxx: ne csodalkozz, ha meggyanusitanak! :) a mai vilagban annyi a "fil"... ZooFIL, pedoFIL, nekroFIL, meg kepzeld mekkora orbitalis dugas mehet egy szaztagu FILharmonikus zenekari proban!
:)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 14:12:14

@VUVUZELLANÉNI:

No ha ez így van akkor tényleg csak a celebekkel foglalkozó magazinok az igazi sajtótermékek... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 14:14:18

Eh, véget kellene vetni ennek a világnak.

Mondjuk én vagy 15 éve voltam 8.-os, és már akkor volt lány osztálytársam, aki 14 évesen már nem volt szűz - de mindenesetre nem volt általános, mint most.

Mondjuk hogy nem ez a követendő magatartásforma? A csajnak ilyen hozzáállással soha nem lennének anyagi gondjai asszem. Az a baj, hogy kurválkodásból jobban meg lehet élni, mintha valami értelmeset csinálna az ember.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 14:15:18

@mercator: Öhm, akkor értsd a médiára. Itt az Indexen, a TV-s showkban, mindenhol.

viktor134 2011.12.03. 14:16:00

jó kör lehetett. :D

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 14:16:37

@VUVUZELLANÉNI:

... és akkor még nem is említetted a FILológusokat, FILozófusokat, FILatéliával foglalkozókat, MaFILm-et. :P

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 14:20:05

@ColT: eppen most aztatat csinyazzuk. vetunk veget a vilagnak.
legalabbis abban a formajaban, ahogy megosmertuk.
nem koll ezt elsietni, nyugi, par evtized alatt tokeletes munkat vegzunk, ne izgulj.

mercator 2011.12.03. 14:22:55

@ColT: tévés showk? ugyan már. ugyanúgy választhatsz, mint amikor vasárnap esti színház között és vasárnap esti szomszédban történő családi erőszak nézése vagy hallgatása között. Ki-ki ami érdekli. Ez olyan, hogy panaszkodom, hogy a tévéből egyfolytában szar folyik és mégis eszem azt a szart, panaszkodni is csak azért teszem, hogy javítsak az imidzsemen...

kuki123 2011.12.03. 14:25:38

Nos

nem értem a problémát

Ha az lett volna hogy 1 fiú már 100 nőt dugott volna meg, akkor mindenki gratulálna...Mi a különbség?

az hogy 1-3 vagy 100 tökmindegy
akin végigment 100, akkor abban már 10 évesen nem a ceruza vagy a barbi baba volt...

másrészt @ColT: nem értem miért kellene végetvetni
200 évvel ezelőtt már 15-16 évesen túl voltak 1 gyereken 10-13 évesen már dugtak..azóta meg csak gyorsabban fejlődik a testük a modern korban (táplálék bőség...esetleg hormonok a vízben kajában műanyagokból kioldódva stb)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 14:25:41

@ColT:

"Az a baj, hogy kurválkodásból jobban meg lehet élni, mintha valami értelmeset csinálna az ember."

Kinek baj? Nem a kurvának...

A kurválkodás meglehetősen korhoz kötött tevékenység; habár akadnak 40+ művelői, a kereslet vszínűleg nem annyira nagy a szolgáltatásaik iránt mint a szakma egy fiatalabb művelője esetében.

Az okos lány főiskola/egyetem mellett kurválkodik hogy finanszírozza az "értelmesebb" tevékenységhez szükséges tudás elsajátítását (de legalább az azt igazoló papír megszerzését).

A posztban leírt leány (amennyiben igaz a történet) nem a közösülésekből tett szert anyagi előnyre, hanem a fogadás megnyeréséből. Így mellétalált a pszichológusnő "önbizalom megszerzése" dumája is: az önbizalom jelen esetben nem a közösülések megvalósításából, hanem a fogadás megnyeréséből származott.

VIPlakosztályos 2011.12.03. 14:27:16

kurvák mindig is lesznek, kit érdekel? Engem csak annyiból, hogy már nem tudok úgy ránézni egy férfira - már ha érdekel - hogy nem jut eszembe az hogy kurvákhoz jár - és közben azt hiszi elég ha a k. öblöget két fasz között listerinnel.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 14:33:04

@kuki123:

"200 évvel ezelőtt már 15-16 évesen túl voltak 1 gyereken 10-13 évesen már dugtak.."

Hmmm. Erre vannak statisztikák is, vagy csak a közhiedelem tartja így?

Ha jól emlékszem Antonia Fraser történésznő "The Weaker Vessel: Woman's Lot in Seventeenth-century England (1984)" c. könyvében olvastam arról hogy a korai házasságkötés és az ezzel járó gyerekszülés elsősorban az arisztokráciára volt jellemző; a köznép leányai gyakran a huszas éveik első felében/közepén mentek férjhez. Dugni meg veszélyes tevékenység volt egy nő számára a fogamzásgátlók és profilaktikák elterjedése előtt: zabigyerekkel erősen romlottak a férjhezmeneteli esélyei.

Mikrobi 2011.12.03. 14:37:43

@bikmakk: teljesen rossz a megközelítés. A médium jelent, mondjuk, egy tévét, a média meg általában az összes médiumot. A fólium szót soha nem használtuk semmire, az eleve többesz számban került a magyar nyelvbe, ráadásul egyes számú értelemben. Szóval amíg különböző a jelentése a média és a médium szónak, addig tessék különböző értelemben használni!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 14:42:42

@Mikrobi: A médium számomra azt az embert jelenti, aki a szellemekkel társalog. A médiát nem kell egyes számban kifacsarva, ál-latintudatosként használni, nagyon jól megvan ő magában is: a tévé az egyfajta média, kész. A "médiák" mint olyan létjogosultsága vitatható, de inkább ez, mint a "médiumok". De Nádasdyval vitatkozz, ne velem. A többszörös OFF miatt pedig nagyon megkérlek, hogy ne folytasd ezt a szálat. Köszi.

gentry 2011.12.03. 14:44:23

Szívesen jelentkeztem volna én is a 14 éves lánynál.

Egyébként meg komolyan nem értem mi a gond, hogy a kiscsaj bevállalta ezt. Én így ismeretlenül is tisztelem őt ezért.

KenSentMe 2011.12.03. 15:05:44

Ezen azért elmosolyodtam: "a lánnyal külön foglalkoztak a szakembereink". Hát igen, nekik is jól jön a potya.

Egyébként meg semmi baj a ribancokkal, sok öröme telik bennük az embereknek, ellentétben a nem-ribancokkal, akikben általában egy kis öröm sincs.

|||||||||||| 2011.12.03. 15:10:35

riszpekt. szerintem ha nő lennék folyamatosan dugatnám magam, mert miértne. biztostökjó.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.12.03. 15:16:22

Mitha hasonlok nem lennenek kicsinyke hazankban.

Valaki hobbibol csinalja, valaki megelhetesbol.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 15:16:31

@Pém:

"mert miértne"

Pl. tyúkszem nőhet a seggeden a sok döcsköléstől ha túl kemény felületen szögelnek.

shaw_nyomaiban 2011.12.03. 15:30:11

Mi ennek a posztnak a hírértéke? A legtöbb 14 éves minimum ennyi pasival feküdt le, különben esélyük sem lenne celebbé válniuk! :-)

samer 2011.12.03. 15:56:56

@sulcus: És hogy jön ide Isten? Ez társadalmi probléma.

töreki 2011.12.03. 15:57:28

Börtönbe csukják mind a száz állatot?

samer 2011.12.03. 16:00:43

@sulcus: Öcsém, te alapból vagy beteg

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 16:02:08

@töreki:

Horvátországban 14 év a beleegyezési korhatár.

Almandin 2011.12.03. 16:05:54

@Gera: 14 éves kurvák régen is voltak, de nem ennyi. Régen a lányok többsége azért még többre értékelte a nemi aktust annál, hogy így osztogassa a "nagyközönségnek".

mojoking77 2011.12.03. 16:09:29

Oooo.. biztos en vagyok egy beteg fasz, de ha a kis kurvanak jol esett, es mindegyik hasznalt gumit, akkor ki a faszt erdekel? Jo extrem soknak tunik, de ha valaki hulye, az hulye. Egyaltalan mennyi ido alatt tortent. Egy szo nem volt arrol, hogy a csaj nem elvezte, sot ha jol olvastam, ugy kellett elmondani neki utolag , hogy enyje ez nem volt szep. Miutan sehol nem volt szo megrontasrol, valoszinuleg a sracok az o korosztalya volt, ig nagyon a fertozesektol sem kell felni. En is ismertem sok olyan csajt, regmult tizeneves korombol, akiknek ez a szam mondjuk egy kozepes nyaron megvolt, es nem tudok nagyon olyanrol, aki nem tudott beilleszkedni a tarsadalomba.. Ugyhogy tegyuk el gyorsan az alprud szemellenzot, teljesen felesleges....

mojoking77 2011.12.03. 16:10:50

Ja bocs, most olvasom egy honap. Na az mar kemenyebb, de hat istenem, ez van. Negy ev mulva a Valo Vilag 15 nyertese lesz ;)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 16:11:22

@Almandin:

"de nem ennyi"

Miért, ma mennyi van? és régen mennyi volt?

pimpalini 2011.12.03. 16:17:00

@VRbagoly:

Ez így van. Ebben az elkurvult világban szükség van kurválkodó kurvákra, hogy az ember néha kurvajól érezze magát. A kurva életbe!:)

Mert mi más okozhatna örömet, mint egy olyan nő, akit csak úgy le lehet fektetni?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 16:18:57

@pimpalini:

"Mert mi más okozhatna örömet, mint egy olyan nő, akit csak úgy le lehet fektetni?"

Hamis dichotómia; nem _csak_ az okozhat örömet, de az _is_.

pimpalini 2011.12.03. 16:20:03

Basszátok már meg! Hát nem értitek, hogy baszni kell a nőket és nem basztatni azért mert basznak, különben kibaszottul rábasztok?

pimpalini 2011.12.03. 16:23:29

@neoteny:

Most vitázhatnék a különböző örömként kezelt dolgok sekélyes és pusztán ideiglenes vágycsökkentésre használható, ám szappanbuborékszerű voltáról, no meg az élet rövidségéről, melyek következtében végső soron csak és kizárólag (már a férfiak) a női nem marad az egyetlen értelmes érték a világon (pontosabban a női igen...:)), de nem teszem. Igazad van.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 16:27:08

@pimpalini:

Hehe; ugyanakkor Lord Chesterfield azt mondta a szexről: "az élvezet pillanatnyi, a pozíció nevetséges, a költség elítélendő". :)

Almandin 2011.12.03. 16:30:56

@kuki123: Más volt régen 16 évesen szülni. Akkoriban a lányokat szüzen adták férjhez, és sokan senki mással nem éltek nemi életet később sem, csak a férjükkel. A paraszti társadalomban rövidebb volt az átlagéletkor, mint ma, és nem jártak sokáig iskolába sem. 10-13 évesen pedig azért a többség akkor nem élt nemi életet. Ne hasonlítsunk össze egy 1900-ban élt 16 éves parasztmenyecskét egy 21. századi össze-vissza kufircoló felelőtlen 14 éves diáklánnyal.

pimpalini 2011.12.03. 16:34:30

Hát, ha valaki fizet érte, akkor elhiszem, hogy így gondolja. Meg ha rosszul csinálja...:)

Persze végső soron mindenki "fizet" érte valahogyan (idő, stressz, vacsora, virág, agyzsibbasztás, stb...), de az említett úriember szerintem "költség" szó alatt anyagi javakat érthetett.

Mindenesetre szerintem a Lord rosszul csinálta (pillanatnyi élvezet), amolyan angolosan, s fizetett érte.

Mármost a második mondandómhoz, bekezdéshez még valami: ezen járulékos költségek elkerülése végett, s nagyobb hatékonyság elérése érdekében van szükség ilyen lányokra, nőkre, mint a cikkben említett csitri.
Szerintem ha 14 éves korában egy srácot elkap egy ilyen csaj, merőben másképp alakulhat az élete...:)

pimpalini 2011.12.03. 16:36:31

Ez utóbbi neotenynek ment.

@mojoking77:

Kár, hogy mifelénk kevesebb ilyen lány volt annak idején...:)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 16:45:21

@pimpalini:

A "rosszul csinálja"-ra csak annyit, hogy a Neten minden nő nimfomán és minden hím hatalmas fallosszal megáldott szeretőgép aki másfél órás meneteket tol hetente kilencszer... ;)

pimpalini 2011.12.03. 16:49:30

@neoteny:

Ez nem igaz. Ne hazudozz itt össze-vissza...
Naponta kilencszer!

kuki123 2011.12.03. 16:50:30

@pimpalini: ebben volt valami életigazság megmondó dolog :D

pimpalini 2011.12.03. 17:00:38

@kuki123:

Melyikben?:)

@neoteny:

Amúgy az egy dolog, hogy vannak szájhősök. De az meg egy másik dolog, hogy ettől még sokan igenis rosszul csinálják. Főleg akkor borítékolható ez, ha ugye alapból van boríték, amibe lehet borítékolni, no meg asztal, ahol az említett műveletet el lehet végezni, de szóval akkor, ha a két fél nem élvezi. Vagy valamelyik nem élvezi a kettőből. Most az extrém eseteket (nekrofília, pedofília, zoofília) hagyjuk, de ezen általában lehet segíteni. Más partnerrel, vagy olyan illetővel, aki nem áruként/ajándékként kezeli a testiséget, s mellette még jól is műveli.
Amelyik nő ajándékként gondol a testiségre, jutalomként használja a szexet, többségében frigid hajlamokkal rendelkezik, vagy éppen hivatásos prosti.

2011.12.03. 17:02:28

Ilyen régen is volt, és ma is van, de ettől még a csaj egy hülye kis ribanc.

A lényeget illetően: máris sikerült a hasonló jellegű magyarországi hírek kommentjeinek szintjére süllyedni. Ami nem lenne baj, csak akkor minek ilyen cikk erre a blogra... azt eddig is sejtettük, hogy minden európai országban vannak ilyen kis hülye csajok.

Azoknak a bunkóknak meg, akik itt 30-40-50 évesen leírták, hogy ők megdugnák, meghagyom. Részemről inkább a pszichológusnő, és akkor mindenki jól jár: én munkaidőben megyek hozzá lelki baj nélkül, ő ugyanúgy megkaphatja a fizetését, ti meg addig kezelés helyett megdughatjátok a 14 éves csajt, ha már ennyi eszetek van. :-)

2011.12.03. 17:06:01

Kvaéletbe, eltűnt a kommentem.

Na akkor a lényeg mégegyszer:

- Mindenhol előfordul, nem exjugó-specifikus, nem is értem, miért kellett, bevonzotta a hasonló magyar hírek tapló kommentelőit.
- Én a pszichológusnőt választom, mert nem vagyok pedofil. :-) Az rendben van, hogy ez jogilag nem pedofília, de azért elég tapló dolog, hogy a sok 30-40-50 éves itt csámcsog, hogy mennyire beszállt volna.

audishapi 2011.12.03. 17:07:18

@sulcus: Meg te, hogy még élsz.

pimpalini 2011.12.03. 17:11:30

@Balu1st:

A pszichológusnő valóban jól néz ki, bár a testalkatát nem látjuk. Viszont egyik kommenttárs utánanézett, s szerinte egész finom kis MILF az illető hölgyemény.

Egyébként meg nem tudom mit erkölcscsőszködsz itt, bármennyire is próbálod rontani a színvonalat, attól még nem lesz egyenjogúság. Soha. Továbbra is a nő fog ebben a kérdésben dönteni, ha ő akarja, akkor mehet, ha a férfi, illetve csak a férfi, akkor azt erőszaknak hívják...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 17:12:48

@pimpalini:

A "rosszul csinálják" feltételez egy abszolút mércét: ha valami igazán szubjektív, akkor az a közösülés "milyensége". Pusztán biológiai szempontból teljesen "jól csinálják" ha a hím ejakulál a nő méhszájára; minden ezen túli értékítélet már a résztvevők fejében zajlik le.

Egy nő termékenysége -- ill. az ahhoz szorosan kapcsolódó közösülések -- mindig is erőforrást képviselt(ek): a múltban elsősorban a család számára, mai napság már jóval inkább kizárólag a nő számára. Hogy a nők túlnyomó része "menedzseli" ezt az erőforrását (azáltal hogy "ajándékként" tünteti fel vagy "jutalmazásra" használja) az esetek túlnyomó részében, egyszerűen racionális viselkedés. Persze ez nem előnyös a hím számára -- neki a minél gyakoribb, minél kisebb befektetéssel járó szex az érdeke --, de ez c'est la vie ahogy a művelt fehérorosz mondja.

pimpalini 2011.12.03. 17:20:24

@neoteny:

Biológiai szempontból, már ha az ember szeme pontszerű, vagy pontokat lát, vagy egyéb esetben, egyetértek, mert igazából akkor csak egy szakszerűen végrehajtott gyakorlat elvégzéséről beszélhetünk.
Viszont az emberegyedeknél a közösülés nem elsősorban reproduktív célból alakul ki, azaz nem biológiai szempontból kell értékelnünk. Az összefekvések nagyobb része ugyanis élvezeti célból történik. Nemcsak ma, régen is így volt.. A Répázások nagy részét a múltban is kielégülési céllal hajtották végre. Vagyis ebben az esetben, ha valaki nem élvezi, akkor rosszul csinálja, és/vagy a partnere csinálja rosszul, nem hozzá való.

Erőforrás. Nem feltétlenül racionális döntés. Addig elfogadom, hogy az, ameddig a nő "befut", vagyis állást szerez, férjet, kapcsolatot szerez. Ám ha egy neki előnyös kapcsolatban is örömszerzés helyett jutalmaz, az nagyon nagy probléma. Az ilyen nőt minél előbb ki kell ebrudalni, még ha e célból kutyát is kell beszereznünk. Az ilyen nő a párkapcsolatok megrontója. Aki nem élvezetből műveli a maci málnásba vezetését, hanem azt gondolja, hogy az ő habteste jutalom, azt ki kell érdemelni.

Karipapa01 2011.12.03. 17:20:37

Úgyvan!! Esz kee csinyányi je! Neki ehhez volt kedve. Másoknak gyenge, tehetetlen emberek vagy tanárok összeveréséhez, vagy eszméletvesztésig alkoholizáláshoz esetleg kábítószerezéshez, életveszélyes versenyekhez a környezetét sem kímélve... és sorolhatnám még tovább. Valahogy ki kell tűnni a többiek közül, ha munkával, tudással vagy segítőkészséggel már nem megy. Igaza van: lám híres lett! De ez még csak félút, lehet még ragozni! Lehetne még 200 férfi fele dugva, fele szopva, vagy esetleg 300 az összes szóbajöhető testnyílást figyelembevéve. Na! Ez a menő!!

gerdo 2011.12.03. 17:27:57

"Én voltam a nyolcvanhetedik."
Egy versenyző apukája

Legjobb comment ever.

pimpalini 2011.12.03. 17:29:36

@Karipapa01:

Igen, s ezáltal indulhat az ottani maunikasaúban, vagy celebvalóságsóban. Aki meg itt rökönyödik, de ennek ellenére tévét néz, nagy álszentségében elfeledi, hogy az ilyen kilengéseket ő maga is közvetve termeli meg, mikor inkább olvas blikket Csendes Don helyett, inkább néz barátok köztöt orrszarvúk legeltetőversenye helyett, meg sms-ezik a zixfaktorra, továbbá a vv-re, ahelyett, hogy teszem azt tisztességes ember módjára telefonbetyárkodna. Az ilyen ember menjen inkább Ököritófülpösre ökörvivóversenyre, az való neki.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:41:16

Az a baj a világgal, hogy a lányok és nők azt hiszik, hogy sok férfival lefeküdni teljesítmény. Pedig nem az. Ellenben egy férfinak sok nővel lefeküdnie, az már az.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:42:00

@attila1:
Úgy van, mert az már valódi teljesítmény lenne.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:44:39

@neoteny:
A fogamzásgátló szerek a közhiedelemmel ellentétben nem az újkor, hanem az ókor újdonságai voltak, az más kérdés, hogy az egyszerű parasztnak a középkorban és az újkorban nem volt.

pimpalini 2011.12.03. 17:46:19

@Zabalint:

Bizonyos adottságokkal és bizonyos pozícióban ez utóbbi sem teljesítmény. Ha a nagy átlagot nézzük, akkor viszont igen.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 17:47:14

@pimpalini:

"Viszont az emberegyedeknél a közösülés nem elsősorban reproduktív célból alakul ki"

Dehogynem; ugyanúgy, mint minden más emlősnél. Homo sapiens sapiens is csak egy állatfaj, habár "túlfejlett" központi idegrendszerrel. Az, hogy mi képesek vagyunk elvonatkoztatni (egy bizonyos mértékig) a közösülés okozta élvezetet (már amikor élvezet; a férfiak esetében az orgazmus szinte mindig, a nők esetében ez már jóval kérdésesebb) a szaporodástól, nem azt jelenti hogy az "élvezet" alapvető célja ne az lenne hogy közösülésre és ezáltal potenciális szaporodásra "vegye rá" az egyedet.

Ha csak az élvezet a lényeges, miért nem elég az önkielégítés? Mert az sem a férfi, sem a nő számára nem hordozza a szaporodás (biológiai siker) illúzióját. Miért preferálják a hímek (nagy többsége) a fiatal(abb) nőket? Mert a termékenység legjobb prediktora az egészség, és az (nagyobb mértékű) egészség -- nyilvánvaló biológiai okokból kifolyólag -- gyakrabban jellemző a fiatalabb nőkre.

"Erőforrás. Nem feltétlenül racionális döntés."

Épp úgy ahogy egy férfi esetén nem feltétlenül racionális döntés az aggresszió (a fizikai domináló képesség mint erőforrás) alkalmazása: az a körülményektől (és a sikertől) függ.

"Az ilyen nő a párkapcsolatok megrontója."

Szerencsére mindenki szabadon dönti el hogy kivel áll össze (feltételezve a másik beleegyezését is). Azért akad bőven olyan férfi aki sok játszmát hajlandó eltűrni ahhoz, hogy puncihoz jusson; és ezt is csak a résztvevők dönthetik el, ti. hogy mi mennyit ér meg nekik.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:48:00

@gentry:
És mégis mit tisztelsz benne? Ha élvezte jó neki, habár itt fogadásról volt szó alapvetően és nem élvezetről. De ha mégis élvezte, mégis mi ebben a teljesítmény, amit tisztelni lehetne. Vagy a bátorságot tiszteled?

Karipapa01 2011.12.03. 17:50:11

@pimpalini: Persze, ezt így is lehet fogni. De a valóság az, hogy ezek a gyerekek különbnek akarnak látszani a társaiknál és azt hiszik, hogy ilyesmivel azok is lesznek. Tényleg azok lesznek, azzal a bővítéssel, hogy ez már sajnálni való. Nem lehet indok az, hogy erre is vannak vevők, hiszen ez saját maguk lealázását jelenti éppen a "vevőkkel" szemben. De az is lehet, hogy ez csak egy szakmai felvételi vizsga volt!

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 17:51:15

@Zabalint:

"az ókor újdonságai voltak"

Lehetséges, de közel sem olyan hatásfokkal mint a modernek (és még azok sem 100%-osak).

"az más kérdés"

Nem lehet más kérdés hiszen az effektív fogamzásgátlás hiánya erősen beleszámítódott (nem feltétlenül tudatosan) abba a döntésbe hogy egy nő közösüljön-e egy férfival egy adott helyzetben.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:51:22

@pimpalini:
Ha a pozícióba születsz, az más, de ha nem, akkor az oda jutásban van a teljesítmény. Az adottságokat pedig ki kell tudni használni.

Nőknél viszont 100 faszhoz nem kell semmi, ha nem bányarémről van szó, minden 2. férfi meg fogja baszni, ha arra kéri.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 17:53:18

@neoteny:
Persze, ebben igazad van. Viszont hogy a parasztlányok 20 fölött mentek-e férjhez, csak azon múlott, mikor kérték meg a kezüket. 14 éves lány kezét már megkérhették.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 18:03:13

@Zabalint:

Azt hiszem a kérdés ennél összetettebb; ha egy fiatal, vagyontalan és nem túl sok kilátással rendelkező zsellérlegény megjelent a nagygazda (de akár csak egy jómódúbb paraszt) házánál lánykérőben, az esélyei nem voltak túl jók. Még ha a leány szívesen is vette (volna) a dolgot, a családi kupaktanács feltette a klasszikus kérdést: "miből fogja eltartani a lányunkat?"

Azt hiszem a köznép/parasztság leányainak férjhezmeneteli kora összefüggésben állt a férfiak vagyon- (de legalább is jövedelem)teremtő képességével. Ezért volt az hogy az arisztokráciánál hamarabb kötöttek házasságot a nők (és a férfiak): ott nem kellett egy hímnek demonstrálnia az anyagi szerzőképességét, hiszen az esetek túlnyomó részében "örökölte" azt, egy részét még apja halála előtt.

pimpalini 2011.12.03. 18:07:23

@neoteny:

A szaporodás illúziója is lényegében része az élvezetnek, az élvhajhászásnak. Viszont ha konkrétan a szaporodás kerülne szóba, akkor a párok, vagy alkalmi lőcsölők nagy hányadának eszébe se jutna elővenni, no meg meghámozni a kolbászt.
Mivel emocionális (csak tudnám mi az) lények vagyunk, a maszturbálás nem elégít ki, csak tüzet olt. A becsvágyunkat, lelki egészségünket, önbizalmunkat kevéssé rakja helyre. Vagyis lelki tényezők miatt tomáznak inkább egymással az emberek, aminek köze sincs a szaporodás illúziójához. Legalábbis tudatosan semmiképp. Tudat alatt lehet.
Az erős, szép, kívánatos lénnyel, egyeddel, történő párosodás ráadásul még a csoporton belüli hierarchiában is előmenetelt válthat ki abban az életszakaszban, mikor erre a fejlődő léleknek leginkább szüksége van. Vagy legalábbis tiszteletet.

Hát igen, az igaz, hogy ha valaki inkább papucsol a nemi aktusért, pitizik, az végülis meg is érdemli az adott nőstényt. Megérdemlik egymást.

pimpalini 2011.12.03. 18:14:16

@Karipapa01:

Igen, lehet, hogy a leányzó hivatásosnak készül, konzumhölgynek, vagy táncosnőnek, netán más röhejes kifejezéssel, szakszóval kifejezett ősi mesterséget gyakorlónak.
Igazából mivel a társadalmi minták és értékek átalakulóban vannak (immáron 20 éve folyamatosan), én nem tartom túl nagy csodának azt, ha valaki baszással kar kitűnni a többi közül. A mai lányok előtt sokminden van csak éppen pozitív példa nem. Teletömik a fejüket a sok hülyeséggel, amire lényegében a fogyasztói társadalomnak van szüksége, hisz leginkább a fiatal lányoknak lehet eladni a legtöbb szükségtelen, céltalan, haszontalan marhaságot. S ha az illető lány elégedetlen magával és boldogtalan, és/vagy csupán versenyezni akar a többi sorstársával, akkor meg is veszi majd a semmihaszna árukat. S az ipar már a gyerekeket sem kíméli: lásd a gyermekszépségversenyeket, amiket betiltanék. Tudom, liberális demokráciában ez lehetetlen, hisz mi lesz akkor a pedofil férfiak jogaival, de leszarom.
S ugye a kitűnési szándékhoz, mint írtad, hozzá tartozik ez a fajta viselkedés is. De!
Le kell szögeznem ismét: ezt a felnőtt társadalom termeli ki. Ha nem lenn erre "szükség", nem alakulna ki.
Olyanok lesznek a gyermekeink, amilyenné mi, felnőttek formáljuk őket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 18:14:36

@kuki123: Hormonok műanyagokból kioldódva.
Jóóvan...

Amúgy OK, hogy 15 évesen gyerek, de azért, mert pár száz éve még nem volt ilyen magas az átlagéletkor.

@neoteny: A társadalomnak baj, mert lassan már híresebbek, és követettebb példák azok, akik abból élnek, hogy vannak (celebek, luxuskurvák), mint akik valójában előreviszik a világot (nem a politikusok).
De ha szerinted ez jó, akkor nincs miről beszélni.

Persze, OK, hogy nem meggyőződésből csinálta, de milyen értékrendje van egy olyan embernek, aki fogadásból ezt végigcsinálja pénzért?
Szerintem elég torz, de biztos én vagyok a hülye...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 18:15:40

@neoteny:
Nyilván úgy értettem, hogy akkor házasodtak, amikor oda is adta a családfő. Azt hittem ez triviális, ilyenről nem kell beszélni.

"Azt hiszem a köznép/parasztság leányainak férjhezmeneteli kora összefüggésben állt a férfiak vagyon- (de legalább is jövedelem)teremtő képességével. Ezért volt az hogy az arisztokráciánál hamarabb kötöttek házasságot a nők (és a férfiak): ott nem kellett egy hímnek demonstrálnia az anyagi szerzőképességét, hiszen az esetek túlnyomó részében "örökölte" azt, egy részét még apja halála előtt. "

Szerintem meg az arisztrokrácia, de különösen a gazdag kereskedő polgárságnál inkább azért volt a nők részéről a korai házasság, mert ott egy lezsírozandó üzlet volt az apuka részéről, nem csak vagyoni, hanem kapcsolati szempontból is, amit minél előbb nyélbe kellett ütni. Amit te írsz, az azért hibás, mert a az íjfú férj nem volt feltétlenül fiatal.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 18:20:10

@ColT:
A kurválkodásnak, nem kurválkodásnak semmi köze az értékrendhez. Sokkal inkább személyiség függő. Egyébként meg az én értékrendemben nem az az erkölcstelen, aki kurva, hanem aki lenézi a kurvákat. Ők is ugyanolyan nők, csak abból élnek, attól, hogy más érzelemből szexel csak, még nem lesz több. Szvsz a prostitúciót legalizálni kellene, és akkor jobban helyére kerülnének a dolgok, nem lenne szükség sem képmutatásra, sem stricikre.

pimpalini 2011.12.03. 18:28:07

@Zabalint:

Régen legális is volt. Ugyebár voltak nyilvános házak, stb...

Amúgy szerintem sincs baj a kurvákkal. A kriptokurvákkal már annál inkább. Sok olyan nő van, aki valóban pénzéért, egzisztenciáért, állásért, kapcsolatért fekszik. Ezek egzisztenciavadászok. Csak olyannal mennek el, akitől várnak, várhatnak is valamit. Ezeknél sokkal jobban becsülöm a hivatásos kurvákat, mert:
1. Ők nem csinálnak ebből titkot, nyíltan űzik az ipart.
2. Egyszerűen leteszed az összeget és mehetsz. Ennyi.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 18:35:36

@pimpalini:

"Vagyis lelki tényezők miatt"

Úgy érted magasabb szerotonin szintekért a szinaptikus résekben... ;)

Értem amit a társadalmi sikerről ill. elfogadottságról írsz; de ezek a kultúrális tényezők biológiai alapokon nyugvó rétegek. A szempont akkor is az marad hogy "Béla ügyes srác, rá tudta venni az osztály üdvöskéjét hogy megálljon neki: _ergo_ képes a szaporodásra, hiszen tud (kívánatos) partnerre szert tenni".

Az hozzátartozik a történethez, hogy történelmileg kétszer annyi nő szaporodott mint férfi (genetikai kutatások alapján): mivel mindannyiunkban csak olyan egyedektől vannak gének, akik maguk is sikeresen szaporodtak, érthető hogy a legtöbbünk számára fontos a szaporodás (ill. annak illúziója). Ez pedig nagyobb "hajtóerőt" képvisel a hím egyedeknél, mint a nő(sténye)knél; ebből következik az, hogy a nők mindig is "válogatósabbak" voltak mint a férfiak ill. a férfiak (egy része) hajlandóak sok mindent elviselni a nőktől a közösülésért/szaporodásért.

Az egész ott lett elhibázva hogy Homo közelebb áll evolúciós szempontból a csimpánzokhoz mint a bonobokhoz (törpecsimpánzok); az utóbbiak a szex mindenfajta formáját használják a társadalmi folyamatok/interakciók "olajozására".

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 18:39:56

@pimpalini:

"Egyszerűen leteszed az összeget és mehetsz. Ennyi."

Hmmm, Lord Chesterfield kapcsán még elítélendőnek találtad a költség/fizetség koncepcióját.

Akkor most melyik? Aki fizet érte, az "rosszul csinálja" vagy ügyes mert megmenekül a punciért való pitizéstől?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 18:41:28

@Zabalint:

"mert a az íjfú férj nem volt feltétlenül fiatal"

Második házasság esetén; amikor meghalt a felesége gyerekszülésben és gyorsan új feleségre kellett szert tennie, többek között a már meglévő gyerekek gondozására.

pimpalini 2011.12.03. 18:45:50

@neoteny:

Amit írsz arról, hogy történelmileg több nő szaporodott mint férfi, egyáltalán nem meglepő.
Pl. Dzsingisz kánnak is rengeteg leszármazottja volt, igaz, hogy a nők többsége, akikkel közösült, nem önszántából nézte alulról a szőrös felsőtestét...

Ráadásul a háborúkban a férfiak inkább haltak meg idő (szaporodás) előtt a nőknél, továbbá a nincstelenek, vagy sikertelen, előnytelen külsejű férfiak is inkább "nevelőapák" lettek vagy egyáltalán nem lettek apák. A régebbi korokban a szemtelenebb nőstények simán át tudták vágni a férjüket, s neveltettek fel a marhájával egy olyan gyereket, aki mondjuk a szomszédtól, egy kalandortól, egy vándorzenésztől, vagy egy kondányi disznótól származott. Figyelembe véve bizonyos nők ízlését, még az utóbbi lehetőség sem kizárt.
Állítólag napjainkban vizsgálták meg az USA-ban a kakukkfióka kérdéskört, s egy viszonylag magas, 4-5 %-nyi arány jött ki. Vagyis kb. minden 20. gyerek más apától származik, mint az, aki neveli, ráadásul az illető férfi azt hiszi, hogy a sajátja...:)

A csimpánzok sosem voltak túl szimpatikusak nekem...

Plumper_ 2011.12.03. 18:51:49

a végén milyen lehetett a muffosa. brr.. láttatok már bulldogot, amelyik majonézt majszol? na olyan. azt már nem veszi feleségül senki, legfeljebb valami eszement.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 18:52:25

@ColT:

"A társadalomnak baj"

A társadalom egyénekből áll; a társadalmi bajnak valamilyen egyéni baj(ok)ban kell manifesztálódnia, mint pl. bűnözés aminek áldozatai vannak.

Az én személyes véleményem szerint a kurválkodás maga nem bűnözés; a ribanckodás meg még a törvény szerint sem az. Az pedig hogy valaki nem úgy viselkedik ahogy én azt helyesnek látom (mindaddig amíg _törvényesen_ viselkedik) az az én egyéni problémám; én tarthatom "bajnak", de nem leszek meglepődve ha ez senkit sem érdekel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 18:52:27

@Zabalint: Nem a kurvákkal mint jelenséggel volt bajom, ha esetleg értelmezted, amit írtam. A mögötte levő társadalmi értékrendről, azaz hogy manapság példaképek a celebekpornósokvalóvilágtahók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 18:53:37

@neoteny: Nem mondtam, hogy bűnözés, csak hogy kissé rossz irányba tolódott el a kis világunk értékrendje, amiben hatalmas szerepe van a médiának.

pimpalini 2011.12.03. 18:54:39

@neoteny:

Te a Lord alapján arra céloztál, hogy a szex, mint élvezet van akinek nem élvezet.
Ezzel kapcsolatban fogalmaztam meg azon gondolatom, hogy annak nem élvezet a szex, aki rosszul csinálja. Az általad idézett sorokba kapaszkodva a Lord problémája lényegében átlátható, s feltételezhetően azért nem élvezte a szexet, mert rosszul csinálta ("rövid élvezet"), s rosszal csinálta ("nem költséghatékony"). Mivel fizethetett érte, vagyis kurvázott, azt érezte, hogy ez sokba kerül, s nem is igazán jó. Tehát a Lord szavai nem állnak meg annak bizonyításaként, hogy a szex drága és nem élvezetes.

Viszont ezzel a ténnyel kapcsolatos véleményem nem állítható szembe azzal a tézissel, miszerint a tisztességes kurvát jobban becsülöm, mint a titkolt kurvát, az egzisztenciavadászt.

Mivel első esetben az élvezetről volt szó, s arról, hogy valaki rosszul és rossz partnerrel műveli a szexet.
Másik esetben pedig magáról az élvezetről szó sem esett (ha esett volna, megéreztük volna), pusztán bizonyos nők, nőtípusok erkölcsi hierarchizálásáról, értékeléséről.

pimpalini 2011.12.03. 18:57:37

@ColT:

A média kurvákat futtat, s kurválkodást propagál, mivel maga is egy nagy kurva. Csak meg kell nézni az arcokat, akik viszik a műsorokat.

pimpalini 2011.12.03. 19:01:40

Amúgy azt hittem, hogy egy ilyen magasröptű témánál lesz némi trollkodás, de sajnos tévedtem...:(

KenSentMe 2011.12.03. 19:02:22

@neoteny: A szex ilyenfajta egyenlővé tétele a reprodukcióval finoman szólva is nevetséges. (Főemlősöknél pl: bonobók, csimpánzok - a bonobókat be se lehet mutatni állatkertben, annyit dugnak, a csimpánzok tökéletes promiszkuitásban élnek, egy csimpánzhordában mindenki dug mindenkivel függetlenül a nőstények aktuális termékenységétől). Nem is értem, hogy állíthatod be ezt ennyire tényként, főleg ilyen érvekkel:

"Ha csak az élvezet a lényeges, miért nem elég az önkielégítés?"

Arisztotelész azt írta, hogy az ember társas lény. Talán ezért nem. Pszichológiai szempontból a magány és az elszigeteltség mindig destruktív a személyiségre nézve (ha az aktuális elnyomó hatalom éppen nem ver szöget az ellenségei körme alá, akkor egyszerűen bezárja őket egy sötétzárkába, tök egyedül - ebbe az emberek többsége hetek alatt beleőrül és ropivá törik). Nem hiszem el, hogy nem veszed észre, hogy az önkielégítés pont egy társas cselekvéstől szigeteli el az embert. Ezt pszichológiai irodalomban úgy szokták elegánsan megfogalmazni, hogy minden embernek szüksége van bizonyos mennyiségű intimitásra - hogy simogassák, hogy törődjenek vele, gondoskodjanak róla, átöleljék és stb. Ahogy a csecsemőnél a legmagasabb fokú intimitás, amikor az anyja táplálja az ölében ringatva, úgy egy felnőtt embernél a szexuális tevékenység jelenti ugyanezt.

Nem is értem, hogyan is pótolhatná ezt az önkielégítés.. azt meg pláne nem, hogy ha a hamis dichotómiát kiszúrod másoknál, akkor ilyen apróság felett hogyan haladhatsz át szemrebbenés nélkül..

ezért van az, hogy a szexualitás értelmes, felnőtt embereknél jó esetben nem a reprodukcióról szól. Meddő házaspárok élnek együtt és nevelik más gyerekeit, lerokkant embereket ápol életük párja anélkül, hogy további reprodukcióra lehetőség volna, sőt, az idős emberek is a reprodukció reménye nélkül maradnak együtt. Jó, vannak házaspárok, ahol a gyerekek születése után lelép a papa, neki tényleg a reprodukcióról szólt az egész - vannak emberek, akik valóban így gondolkodnak, elismerem, de ez náluk valami fogyatékosság, az érzelmi életük kiüresedése, szociopatizmus, stb. Ez a magát racionálisnak beállító gondolkodásmód sokkal inkább nekrofil mint racionális.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 19:08:05

@pimpalini:

No akkor térjünk vissza az idézet eredeti nyelvére (és mint kiderült számomra, ezt a mondást Samuel Johnson-nak is tulajdonítják): "Sex: the expense is damnable, the position is ridiculous, and the pleasure fleeting."

A "pleasure fleeting" nem azt jelenti hogy nincs benne élvezet, hanem azt hogy időleges/pillanatnyi/tovaszálló. Ez technikailag igaz, hiszen még az esetében is végetér záros határidőn belül aki "jól csinálja".

Az expense (költség) pedig nem feltétlenül készpénzfizetést jelent: te magad is utaltál más lehetséges (nem feltétlenül monetáris) "költségekre".

"Másik esetben pedig magáról az élvezetről szó sem esett"

Miért is járnak kurvákhoz a férfiak?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.03. 19:14:35

@pimpalini: Hát ennyi. Ezzel gerjeszti a folyamatot.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 19:14:58

@VRbagoly:

"ezért van az, hogy a szexualitás értelmes, felnőtt embereknél jó esetben nem a reprodukcióról szól"

Hanem miről? Élvezetről? Miért élvezetes a szex?

béla a görög (törölt) 2011.12.03. 19:16:58

14 éves koromban naponta 3x simán kivertem ha volt rá módom :) Hej ha az a sok anyag nem ment volna pocsékba... hány nőt boldoggá tehettem volna.
nehéz gyerekkorom volt, hiába no :D

pimpalini 2011.12.03. 19:18:12

@neoteny:

Olvass vissza.
A kurvákról volt szó, s valaki megjegyezte, hogy nem ítéli el őket. Erre reagáltam én magam is, hogy erkölcsileg semmi bajom velük. Mert tisztább az üzlet náluk, velük szemben, mint az egzisztenciavadász picsákkal, akik játsszák a "jókislányt".

Nemcsak az ejakuláció élvezet, hanem az út is, amelyen eljutsz addig. Ha valaki rosszul csinálja, annak kis élvezet jut, rövid ideig.
Ha jól, akkor több órán át élvezheti az elő- és utójátékot.

Persze ha azt vesszük, hogy mondjuk Angliában hosszas teázások, egymás mellett lődörgések, séták, banális és unalmas beszélgetések, udvarias tiszteletkörök után volt egy kis maszatolás, akkor valóban igaz. De ki beszél itt az angolokról, főleg manapság?

pimpalini 2011.12.03. 19:20:25

@béla a görög:

Egy görögtől, aki ráadásul Béla, ez el is várható.

Mondjuk a görög gazdaság is valszeg a sok fa**verés miatt van most bajban...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 19:31:18

@pimpalini:

Visszaolvastam, és ezt találtam:

"Hát, ha valaki fizet érte, akkor elhiszem, hogy így gondolja."

----

"Ha jól, akkor több órán át élvezheti az elő- és utójátékot."

Aha; tehát a "jól csinálja" ismérve a több órán át élvezhető elő- és utójáték.

Szerintem meg a "jól csinálás" az, hogy több óra alatt háromszor beporozom a barátnőmet, közben pedig elszívunk két-három vicces cigit.

De gustibus non est disputandum.

ritmikus csimpifon 2011.12.03. 19:34:36

@c-ke:

Csak szólok, hogy nem minden férfi jár kurvákhoz. Az ismeretségi körömben pl. senki.

Nekem van egy érzésem, hogy sok nő egyszerűen genetikailag az alja/erőszakos/átverős/pinavadász fickókhoz vonzódik. Csak azt tudnám felfogni, hogy ez miért jó neki.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 19:37:23

@ritmikus csimpifon:

"Csak azt tudnám felfogni, hogy ez miért jó neki."

Mert azt reméli hogy lesz tőle egy fia aki hasonló módon vonzza a nőket?

pimpalini 2011.12.03. 19:44:17

@neoteny:

Ugye mindenki mást élvez, mindenki mást kedvel. Mint ahogy zenében is mindenkinek más a legjobb, így nőben és élvezetben is. Van aki azt szereti, ha zongorán verik kalapáccsal a pöndölőjét. ez van.

Még mindig nem érted a két dolog közti különbséget. Élvezet és erkölcs. De ez nem baj.

@ritmikus csimpifon:

Igen, mert az erőhöz, rátermettséghez vonzódnak. Ergo sokan csak buta ösztönlény szintjén élnek.
De azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy miért jó sok nőnek egy olyan kapcsolatba beszállni, ahol ők a harmadik fél? Egyéves csecsemő lelkesedésével veszik be újból és újból a rossz dumát, hogy az illető majd jól otthagyja értük a barátnőjét, feleségét, családját, stb...
Aztán meg sírnak, hogy mégsem. Ennek ellenére n alkalom után n+1.-szer is bevállalják.

pimpalini 2011.12.03. 19:54:45

@Reisezugwagen:

A baloldalit (nekünk bal, nem nekik) megismertetném az igazi gyönyörrel...:)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 19:58:38

@pimpalini:

"Még mindig nem érted a két dolog közti különbséget. Élvezet és erkölcs."

Hogyne érteném: kurvázni nem élvezetes, de erkölcsös.

Vagy fordítva?

pimpalini 2011.12.03. 20:04:47

@neoteny:

Kurvázni élvezetes is lehet, de van akinek nem jön be.

S a kurvák erkölcsösebbek, mint az egzisztenciavadászok.

Egyébként meg ritmikus csimpifonnak van igaza, hogy ilyen nicknevet választott.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:06:07

@ritmikus csimpifon: az idegrendszer mukodesere hato tobbezer vegyulet, hormonok, feromonok, gatlo es stimulalo hatasu anyagok, illatok molekulai, es mas sok olyan apro tenyezo, ami kiegeszul azzal az osszevetessel, amit agyunk a vizualis percepcio, azaz a latvany, meg a tanult, vagy genetikai lenyomatkent bennuk elo "kivanatos" kozott von meg. Ezen hatasmechanizmusok java resze nem tudatos, es bizony neotenynek kell igazat adnom, mind, mind azt a celt szolgalja, hogy a reprodukcio minnel nagyobb hatasfokkal valosuljon meg, es a szuletendo utod biologiailag a leheto leghatekonyabban tudja ezen nemzesi kepesseget tovabborokiteni - biztositva ezzel a fajfenntartast.
Az hogy te ezt elvezed, vagy nem, a faj szemszogebol nezve csak azert nem mellekes, mert ha nem elvezned, akkor nem cselekedned... Az a faj, amelynek az egyedei nem kapjak meg a maguk kis jutalmat a szaporodas faradtsagos, energiapocsekolos, es nem keves esetben fajdalmas aktusaert, azok szepen kihalnak. Igy egy ilyen faj, letre sem johet. Lyol ki van ez talalva.
Persze mi emberek szeretjuk ebbe belemagyarazni a lelket, a humanizmus minden gyonyoret, es maszlagat.
de hat legyen ez nekunk megbocsajthato, tenyleg szebben hangzik az, hogy "imadom a borod illatat", mint hogy "Gyuri, kibaszott jol birizgalja a nyalkahartyam receptorait a honaljadbol spriccelo esztereid meg a Zt407-es feromonod koktelja...

Styxx 2011.12.03. 20:11:05

@ritmikus csimpifon:
"Csak szólok, hogy nem minden férfi jár kurvákhoz. Az ismeretségi körömben pl. senki." Azért ez nem kifejezetten az a téma, amiről mondjuk egy házasember olyan nyíltan beszél, mint például arról, hogy melyik a kedvenc étele.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:13:13

jah, es meg nem is beszeltem arrol, hogy ha a parvalasztasban a kemia ilyen fontos, akkor mekkora is a szerepe az ezt a "kemiat" mixelo mikroorganizmusoknak.
Egyre erdekesebb azoknak a kiserleteknek a tanulsaga, melyek a szervezet, es az agy mukodesenek e paranyok altal torteno befolyasoltsagat vizsgaljak.
Nem lepodnek meg, ha egy szep napon raebrednenk, hogy csupan gazdatestek vagyunk, amelyeket egy kifinomult mikroflora iranyit a sajat fennmaradasanak erdekeben...
Annak tudataban, hogy testomegunk jelentos reszet ezek a kis aranyoskak adjak, nem is tunik annyira scifinek....

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 20:16:01

@pimpalini:

"S a kurvák erkölcsösebbek, mint az egzisztenciavadászok."

A nyíltan végrehajtott kereskedelmi aktus szempontjából igen... habár előre kell fizetni, és reklamációnak helye nincs. ;)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 20:20:03

@VUVUZELLANÉNI:

"Nem lepodnek meg, ha egy szep napon raebrednenk, hogy csupan gazdatestek vagyunk, amelyeket egy kifinomult mikroflora iranyit a sajat fennmaradasanak erdekeben..."

Nos azt már megírta Richard Dawkins "Az Önző Gén" c. könyvében hogy botorkáló halandó robotokként hordozzuk az örökéletű géneket magunkban...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:20:52

@Styxx: hehe, en is ezen rohogtem... elkepzelem a hetvegi grillpartit:
- Jozsi, gyerek jol van? hallottam kibicsaklott az edzesen a bokaja...
- Jol. Ennek oromere szerdan hatalmasat basztam azzal az ordas kurvaval, a pirivel.
- De Jozsikam, ne a pirirol beszelgess a baratunkal, kulonben is ugy tudom, o a giziket jobban szereti, mert annak finomabb a vulvaja. Inkabb forditsd meg a husikat, mert odaegnek.
- Oke dragam, a pirirol majd kesobb, de a penteki cucuskat azt meg muszaj megemlitenem: mert az ugy sziv, mint egy porszivo...
- Apuci, a porszivo, az a zugo masina, amivel anya a padlot baszogtatja?
- Majd megtudod kisfiam, ha nagy leszel!

venszivar 2011.12.03. 20:24:32

Következő "hír", hogy egy órán belül, tíz lóval......
Drukkolok neki, hogy AKKOR S OTT DÖGÖLJÖN MEG......!!!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.12.03. 20:30:39

@ColT:
Szerintem túlértékeled a média befolyását. A legyek többségének szar kell, és ezt megkapják, erről szól a történet. Ha nem ez a szar lenne, lenne számukra máshonnan szar.

A másik, hogy szerintem akkor már sokkal többet ártanak a nőknek az amerikai álromantikus filmek közhelyei, és sokkal inkább a prüdéria irányába, és persze a vallás is. Éppen az a fő gond, hogy a társadalom a szexualitást bűnös dolognak fogja fel, éppen ezért aki az ebből keltett frusztráltságból ki akar törni, az általában átesik a másik végletre.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.12.03. 20:32:14

@Balu1st: Nem exjugó-specifikus, de ott történt, ezért szerepel ezen a blogon. Ha Mo-n történne hasonló, akkor az a Subbán kötne ki. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Serbia Insajd a jugoszféra magyarajkú Subbája, de néha ilyesmi belefér, ha amúgy van mélyenszántóbb kontent is. Persze az olyanokat meg nem kommentelik ennyien (hány hozzászólás érkezett a kettővel ezelőtti véresen komoly interjúra? Segítek: egy se). Az időszakos Index-címlap arra is jó, hogy a potenciális törzsolvasókat bevonzza, akik majd a nem-címlapos posztokat is elolvassák.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:36:06

@neoteny: eppp eszembe jutott dawkins a minap, amikor olvastam ezt:
www.origo.hu/tudomany/20111129-luca-a-vilagoceant-atszovo-megaorganizmus-lehetett.html
az elegge egybecseng az o vezerfonalaval, hogy a replikatorok elott is leteznie kellett valamifele masik rendszernek. Bar ez a link, egy elegge bulvaros anyag.

penelope garcia 2011.12.03. 20:36:30

Így utólag már lehet, hogy nem kéne megértetni a csajjal, hogy "nem követendő példa". Amint felfogja, mekkora hülye volt, máris mehet életfogytig terápiába. Meg kéne hagyni boldog tudatlanságban.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 20:40:12

@Zabalint:

"Éppen az a fő gond, hogy a társadalom a szexualitást bűnös dolognak fogja fel"

A _másik_ szexualitását; a sajátját a legritkább esetben.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:40:57

@venszivar: tata, ne hergeld magad, nem a te hibad, ha a szivar a te korodban mar csak egy fityego csikkecske... :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 20:45:27

@neoteny: mint minden esetben.
lasd mindenki adocsalo, es az en verrel kiizzadt adomat lopja, ezert baszok befizetni, mindenki korrupt, hiaba kentem meg az orvost, csak nem rakott elobbre a varolistan... stb stb...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 20:50:44

@VUVUZELLANÉNI:

Köszi a linket, érdekes volt, különösen ami az archaeákat illeti. Még a bulváros cikkek is tudnak mutatókat adni arra, hol és mit olvasson tovább az ember.

venszivar 2011.12.03. 20:54:17

@VUVUZELLANÉNI: no, te hájfejű. a pofád alapján még a nemed sem állapítható meg.....olyan rusnya vagy, hogy úgy látom 20-30 éve tégedet sem próbált már meg SENKI "felhergelni" ! oszt mikortól tata a ratata? mi az én korom ? kiverné a farkam,azt a 2-3 fogad, ami egy ilyen rusnya hájas disznóba, HA még van.
Csak "ahhoz" nagyon sok Euró kéne + min. egy üveg jó min. konyak. VÉNASSZONY ! :):D

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 21:09:01

@venszivar: te szolsz be nekem tata? tan szoritja a fonnyadt tokod a kukazas kozben az a szep narancssarga koztiztasagi egyencucc? :)

venszivar 2011.12.03. 21:25:56

@VUVUZELLANÉNI: te rühes hájfejű ! mintha te pofáztál vóóóna, mert az miatt vagy ideges, hogy az a marha nagy fejed még a kukába is alig fér bele. szólj apádnak, hogy tolja fel neked (de szigorúan hátúróóól !!!) az üres 1,5 l-es boros flaskát.persze csinálhatja szemből is, csak akkor valszeg leokádja a zsírszalonna pofádat......no PÁÁÁÁ, gyenge próbálkozás, te kivénhedt ...........:))):D te ""nő""!?:DDD ja a szakállad !!! :DDD

flippant 2011.12.03. 21:32:38

Ez nem szenzáció. Nálunk kurvaországban az összes tücsök ribi ugyanezt csinálja

nadiposzata 2011.12.03. 22:15:27

@VUVUZELLANÉNI: te is betéptél? akkor én is ilyeneket szoktam képzelni. :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.03. 22:27:26

Érdekelne, hogy miket szedett össze. Gondolom a szerb orvosi társadalom a következő 20 évben el lesz foglalva a kialakult mikroflóra kielemzésével.

De miért a szerbek? Az angol általános iskolások swinger partit rendeznek otthon, amíg a szülők nem érnek haza. Nem fogadásból csak, hogy múljon az idő.

Almandin 2011.12.03. 22:49:21

@neoteny: Más volt a szokás Angliában, mint Magyarországon. M.o.-n a parasztságnál a lányok még a 20. sz. első felében is elég fiatalon mentek férjhez. A 20 évesnél idősebb hajadon már vénlánynak számított és csökkent az esélye a férjhez menésre.

Almandin 2011.12.03. 22:52:19

@TrueY: Ez (a fiatalok nagy nemi szabadossága) már egész Európában probléma. Nálunk se ritka, hogy már 12 év körüli kiskamaszok azon versengenek, hogy az iskolai vécében szünetben ki hány fiút szopott le. Nem azt mondom, hogy házasságkötésig szüzességben kellene várakozni, de ez a véglet is riasztó.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 23:06:51

@Almandin:

Lehetséges, habár én olvastam olyasmiről hogy vidéki (falusi?) lányok cselédnek mentek néhány évre Bp-re mielőtt férjhez mentek.

Mindesetre szívesen vennék valamilyen referenciát (szociológiai tanulmány/statisztika stb.) a magyar parasztlányok átlagos koráról a házasságkötésükkor.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.03. 23:15:38

@venszivar: nagyon gyenga :)
na de mit is varjak, egy fittyedtcsikkestol :)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.03. 23:35:11

@Almandin:

"Nem azt mondom, hogy házasságkötésig szüzességben kellene várakozni, de ez a véglet is riasztó."

Ezzel csak az a gond hogy mi az "arany középút" és ki fogja azt betartani és hogyan?

Almandin 2011.12.04. 00:04:57

@neoteny: Az arany középút az, hogy nem úton-útfélen osztogatja a kegyeit. Betartani pedig nem nehéz. Egyszerűen nem kell fűvel-fával csinálni.

Hajdú Peter 2011.12.04. 00:05:13

Milyen kar, hogy nem minden altalanos iskolas csaj ilyen. Jo lenne, ha ez is legalabb olyan divatta valna, mint a faszbuk, es naponta szuletnenek uj rekordok.

Almandin 2011.12.04. 00:09:07

@neoteny: Én most direkt statisztikát nem tudok mondani, életmódtörténeti és néprajzi könyvekben lehet ilyenekről olvasni. Azt tudom, hogy pl. nagymamám falujában régen (20. sz. első fele) a 20 éves lány már vénlánynak számított. A cselédkedés sok helyen dívott, ők lehet, hogy később mentek férjhez, de ritkán szüzen, mert őket gyakran a munkaadóik meg a fiatalurak szexuálisan kihasználták. A faluban meg úgy álltak hozzá, hogy a látszat a legfontosabb, és ha nem derült ki a szüzesség korábbi elvesztése, nem lett botrány belőle.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.12.04. 00:11:47

@Almandin: es hannyal szabad? kettovel? harommal? hettel, mert az szerencses szam, meg a hofeherkenek is enyi futyi jutott?
de tenyleg, hol van az az arany kozeput?
ha pl mar kihasznaltad az azevi keretet (mondjuk 4,23 csaj dugasa), es a mikulas hoz neked egy bomba not, aki el-hal a repadert, akkor szilveszterig nukusemmi? :)

pucros 2011.12.04. 00:43:40

Szex, politika, vallás nem való gyereknek. Ideális esetben mindenkinek egy-egy saját rögös úton kellene felfedeznie ezeket a témaköröket. Különben megreked azon a szinten, ahogyan készen kapta.

Persze az is igaz, hogy vannak egyedek, akiknek úgyis mindegy.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.04. 00:49:19

@Almandin:

Elgépeltem a kérdésem egy szavát: ki fogja _betartatni_? mert ha a leány akarná, már most is megtehetné magától hogy nem osztogatja a kegyeit.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.04. 00:51:00

@Almandin:

Rendben van; én nem Mo-n élek így nem tudok besétálni egy antikváriumba és találni megfelelő szakirodalmat, így inkább elhiszem neked.

Almandin 2011.12.04. 01:37:57

@VUVUZELLANÉNI: Nincs értelme merev szabályok felállításának. Vannak pasik, akik elnéznek 10-20 expartnert is, de másoknak a kettő is sok. Inkább a hozzáálláson van a hangsúly.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.04. 03:03:36

@Almandin:

"Inkább a hozzáálláson van a hangsúly."

Vagy a hozzátérdelésen, ha már a 12 éves orálművésznőket emlegetted.

Spiritmonger 2011.12.04. 03:30:53

mi ebben a baj?
1, nem történt erőszak, a lány önként feküdt le a férfiakkal, valószínű azért, mert már volt tapasztalata, és jól érezte magát szex közben, így kifejezetten haladó magatartás volt a részéről a tett
2, kinek mi köze hozzá, ha nem követett el bűncselekményt?
3, 14 éves lányt büntetlenül dugni igen jó dolog lehet, bár ezt nem tudom, még nem csináltam, de megtenném, ha lenne rá lehetőségem, ha nem, akkor a pszichológusnő is jöhetne
4, a pszichológusnő sem apácának néz ki, a posztoló megfogalmazása tökéletesen ráillik, igazi MILF-nek tűnik, aki több faszt fogott, mint kilincset

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.04. 03:34:06

@Spiritmonger:

"kifejezetten haladó magatartás"

Ez rendben van, csak az a kérdés: milyen irányba haladó? ;)

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2011.12.04. 06:13:14

@Almandin: A merevség sz egyetlen szabály :)

bruhahahahihihi 2011.12.04. 07:54:08

MÁR SOK 14 ÉVES NAGYON SZERET B...NI...ÉLVEZTE IS:)
nem kell ebből nagy ügyet csinálni.....
Hallottam csajoktól hogy itthon nálunk is megtörtént,aki nem fogadásból,14 éves létére de egy hónap alatt 27 srácot szívott le, vagy dugott vele...mert élvezte:) Állítólag már 8 éves korától "viszket" a nunója...Na és?...
Rövid az élet hosszú a sír, dugjon mindenki amennyit bír:)

val 2011.12.04. 09:25:08

@Balu1st: "Azoknak a bunkóknak meg, akik itt 30-40-50 évesen leírták, hogy ők megdugnák, meghagyom."

Én meg meghagyom a rendőrséget a pedofiloknak.
Még jó, hogy nem a 14 éves fiút dugnák meg.

mimikoko (törölt) 2011.12.04. 09:30:47

@flippant:
Többek között édesanyád is, nem?
Kicsit már unalmas vagy a frusztrációtól csöpögő nőgyűlöleteddel.

az_igazi_trebitsch 2011.12.04. 09:37:57

Elképesztő, hogy mindenki bevette ezt az emeletes baromságot. Még hogy száz pasival egy hónap alatt egy 14 éves lány. Ugyan már! Tipikus média-kacsa.

Csak egy kicsit tessék elgondolkodni: naponta átlag minimum három dugás! Ezt nemhogy egy 14 éves lány hüvelye, de még egy profi kurváé sem bírja ki egy hónapon át. És ha még menstruált is közben a kiscsaj...

Szóval, az egész úgy hülyeség, ahogy van. Mindenesetre a kommentek azért tanulságosak.:-)

Styxx 2011.12.04. 10:36:56

@az_igazi_trebitsch:
Ühüm. Ljubljanától Skopjeig nagy példányszámú, és nem kifejezetten Kacsa Magazin-típusú lapok ragozzák a témát már több, mint egy hete, és senki se ellenőrizte le, hogy mindez kacsa. Zágráb gyermekvédő intézetének igazgató-pszichológusa biztos némán tűrné, ha mindezt alaptalanul kötnék vele össze.

dr. Trebitsch 2011.12.04. 11:32:16

"Egy zágrábi általános iskola 14 éves, nyolcadikos diáklánya fogadásból egy hónap alatt száz férfival feküdt le." – nyilatkozta Gordana Buljan Flander pszichológus (egyben a zágrábi gyermekvédelmi klinika igazgatónője) a Zagrebancija portálnak.

Hogy ragozza mindenki Szerbiát, és ezzel bizonyítja milyen barom nacionalisták vagyunk mi magyarok, mikor dühöngünk, hogy Amerikában esetleg összetévesztik Budapestet Bukaresttel. De mi itt vagyunk a szomszédban, nem a tengeren túl, mégsem szúrt szemet senkinek, hogy Zágráb nem Szerbiában van, annyira nem, hogy HORVÁTORSZÁG fővárosa:)

Styxx 2011.12.04. 12:07:45

@Trebitsch:

Úgy tűnik mindenki minimális szövegértést követően kommentel. Felhívom figyelmed a jobb felső szövegdobozra:
"Na ovim prostorima

Szerbia
Vajdaság
Montenegró
Horvátország
Bosznia
Szlovénia
Macedónia
Koszovó

Serbia Insajd

Alig tud valamit Szerbiáról? Pedig nagyon érdekes ország. Hírek és elemzések az ex-jugoszláv térségről. Szigorúan szubjektív!"

dr. Trebitsch 2011.12.04. 13:43:43

@Styxx: "Érdekelne, hogy miket szedett össze. Gondolom a szerb orvosi társadalom a következő 20 évben el lesz foglalva a kialakult mikroflóra kielemzésével."

A fenti idézet egy hozzászólásból. Nem látom belőle, milyen szövegértés kell ahhoz, hogy a fentiekből arra gondoljak, a kommentelő az "ex-jugoszláv" térségre gondolt volna? Akkor szerintem nem Szerbiát, hanem azt írta volna...

Almandin 2011.12.04. 14:37:48

@az_igazi_trebitsch: Ez már bennem is felmerült. Valószínűleg a rekord hamis, kb. 30 fővel lehet ennyi idő alatt kapcsolatot létesíteni, ha nagyon igyekszik valaki. A lényegen azonban ez se változtat.

Almandin 2011.12.04. 14:47:50

@bruhahahahihihi: Az, hogy valakinek 8 éves korától "viszket", arról nem tehet, mert van, akinél már korán megindul a hormonális változás. Viszont az ilyen korúaknak más lehetőségük is van a vágykielégítésre. Miért nem masztiznak ahelyett, hogy fűvel-fával lefeküdnének? Az ilyen lányokból hiányzik a női tartás, később, ha valóban szerelmesek lesznek, már semmit se fog jelenteni, ha lefekszenek a szerelmükkel.

Styxx 2011.12.04. 15:08:27

@Trebitsch:
Abban igazad van, hogy a sok kommentelő közül egy benézte, de miért jelentené mindez azt, hogy a többiek mind egy szálig úgy gondolják, hogy Zágráb Szerbiában van?

venszivar 2011.12.04. 16:49:57

@Trebitsch: kérdezzél még @Styxx:-től !!! pl.,talán, hogy vajon hányan klampirozzák a bal v. a jobb kézzel, esetleg hány fő az órával, netán, hány a farkával ("nők" esetén, mint TALÁN ! @VUVUZELLANÉNI: A PÖCKÉVEL ?! írja-e ?) hozzászólásait......ha ezek az "ötletek" nem jók, akkor én bízom a te sugárzó fantáziádba.:):DDD
csak kérdezz, kérdezz, kérdezz..........:)))

sulcus (törölt) 2011.12.04. 17:25:13

@samer: Hát szerintem meg azok a papok a betegek akik hitoktatáson a fiatal fiúk,lányok testnyílásait kurkásszák (pedofília)és igy nevelik életre a fiatalokat.

VIPlakosztályos 2011.12.04. 21:01:28

@ritmikus csimpifon: nem tudom, nekem mindig a csendes jófiú jött be. Azok közt vannak az igazi férfiak, kemények, nyafogás nélkül viselik a sorsuk.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.05. 11:20:50

@Almandin: "Ez (a fiatalok nagy nemi szabadossága) már egész Európában probléma."
Ez mindig és mindenhol probléma. Nézd csak meg a Cha-cha-cha című filmet. Vagy Bereményi-Cseh: Fehér babák takarodója című lemezén a A 8. a 12 közül számot. Ott pölö partiba dobják a csajokat.

A szülők annyira keresik a pénz, hogy nem nagyon foglalkoznak a gyerekkel. A stabil érzelmi háttér nélkül pedig egymást nevelik.

Isnyu 2011.12.11. 18:38:04

A Gordana Buljan Flander száma nincs meg valakinek?
süti beállítások módosítása