Serbia Insajd

Hírek, vélemények, elemzések, interjúk és beszámolók az exjugoszláv térségből, illetve érintőlegesen a Balkán-félsziget egyéb területeivel kapcsolatban is. Szigorúan szubjektíven. A blogot többen szerkesztjük, az egyes szerzők véleménye nem feltétlenül egyezik meg.

jugo.png

Na ovim prostorima

Facebook-oldalunk rendszeresen frissül, a blogposztoktól eltérő anyagokkal. Lehet nekünk linket, képet, videót, bármit küldeni. Ha ott írsz privát levelet, akkor azt mindhárman látjuk, így gyorsabban kapsz választ.

Friss topikok

Egyéb témák

18+ (2) 2008 (15) abszurd (75) adatvédelem (2) adósság (3) afganisztán (1) albán (41) albánia (1) aleksandra jerkov (2) alkotmány (5) állatkert (3) állatkínzás (4) al khaida (1) amy winehouse (1) andrej pejic (1) angelina jolie (5) ante markovic (2) április 1. (2) arkan (8) árvíz (5) atomenergia (1) autonómia sorozat (6) avala (2) azerbajdzsán (5) b92 (8) badnjak (1) balasevic (2) baleset (19) balkán hg.hu (2) bánát (6) bankok (8) belgrád (121) berlusconi (2) beruházás (6) betegség (4) bevándorlók (15) bicikli (6) bigbrother (7) bizarr (11) bloggerek (31) bmw (2) bor (4) boris johnson (2) börtön (12) bosznia (77) breivik (3) brutalitás (6) budapest (20) bulgária (8) bulvár (6) bunda (4) bunyevác (3) burek (3) camino (1) canak (3) cane subotic (1) ceca (6) ceda jovanovic (3) cigányok (26) civil kurázsi (2) crvena zvezda (6) csecsemő (4) csehszlovákia (2) csempészet (4) csetnikek (10) dacic (26) dalmácia (4) damjanich (1) danilo kis (1) délszláv (8) délszláv háború (2) díj (4) dinamo zagreb (5) dinkic (6) diplomaci (3) díszpolgár (4) divac (3) divat (4) dizájn (6) djindjic (7) dobrica cosic (2) drog (15) dubioza kolektiv (2) dubrovnik (4) dzajic (3) dzsihád (1) édesség (3) egészségügy (20) egyház (32) ekv (1) élő (2) erőszak (12) észak korea (1) etnikai feszültség (6) eu (38) euro2008 (4) euro2012 (4) eurovízió (4) exit (4) exjugoszláv (12) exyu ultras (6) facebook (18) fasiszta (8) fegyver (12) fertőzés (2) fesztivál (4) film (38) foci (65) folk (11) fordítás (6) függetlenség (32) futballmaffia (4) gasztronómia (14) gáz (8) gazdaság (5) gojko mitics (1) goldenblog (4) goliotok (2) goranok (1) görögország (6) gotovina (18) guantanámó (1) gyász (25) gyilkosság (38) háború (99) hadsereg (18) hadzic (7) hága (57) hajduk split (5) hajózás (4) határon túliak (19) hekkerek (3) homofóbia (13) horvát (50) horvátország (214) horvát tavasz (2) huligánok (21) humor (23) hungarikum centar (2) ibrahimovic (3) identitas-essze (2) időjárás (13) india (1) interju (25) interpol (3) írástudatlanság (5) isis (1) isztria (5) ivo sanader (38) jadranka kosor (4) jagodina (3) janics natasa (12) japán (2) jelasity radovan (1) jemen (1) jeremic (9) jogi pr (4) jugoszlávia (63) kadhafi (3) kalózpárt (1) kampány (10) kannibalizmus (2) karácsony (1) karadzic (14) kartoncity (4) katolikusgyalázás (2) kávé (2) képek (44) képregény (4) kézilabda (5) kiállítás (4) kígyó (1) kina (3) kisebbség (8) kisebbségi identitás (20) kiskorú (7) kommunizmus (21) könyv (18) kormány (10) korrupció (47) kosárlabda (8) kostunica (13) koszovó (97) közlekedés (32) közvélemény (5) krajina (5) krist novoselic (1) krónika (6) kuba (1) kusturica (15) lazar risar (2) lepa brena (1) libia (3) lopás (3) lsv (4) macedonia (21) maffia (30) magyarok (94) magyarország (106) magyarverés (7) magyar kisebbség (7) magyar szo (7) majtényi lászló (1) marinko magda (2) marko (4) mecset (6) média (52) medjugorje (2) melegek (22) menekültek (3) mentalitás (7) mezőgazdaság (4) migráció (3) milka (3) milliardosok (2) milosevic (28) mirjana (6) mladic (30) moderálás (2) mol (26) momo kapor (2) montenegro (46) mostar (10) muszlimok (25) művészet (5) muzeum (5) nácizmus (9) nagybritannia (3) nagykövet (3) nagy delszlavok (5) nagy szerbia (1) nato (16) na srpskom (4) németország (15) nemi erőszak (4) neonáci (2) népszámlálás (4) nikola tesla (3) nikolic (24) njegos (1) norvégia (2) novak djokovic (13) novi pazar (5) nyaralás (17) nyelv (26) nyomortelep (5) obraz (3) oktatás (21) olaszország (16) olimpia (13) oluja (10) önállóság (4) orlovi (1) örmény (1) oroszok (15) oroszország (20) otp (1) pálinka (5) parkolás (2) parlament (12) paródia (5) partizan (3) pedofil (6) pedofília (3) peking2008 (6) plágium (5) plakátok (5) pontatlanság (1) poskok (1) pravoszláv (6) prostitúció (10) punk (1) putyin (9) puzsér (1) rablás (6) radics viktoria (1) radikálisok (17) radivoj korac (1) radnóti (1) razija mujanovic (1) rendezvény (6) rendőrök (28) rendőrség (61) retro (10) rezsi (2) röhej (24) románia (10) rombolas (2) röplabda (5) safarov (1) sajtó (61) sajtószabadság (3) sarajevo (22) sass laszlo (3) sebesülés (5) sejo sekson (2) serbiainsajd (13) seselj (24) sovinizmus (4) split (9) sport (100) srebrenica (10) statisztika (4) surda (4) svédország (7) szabadka (34) szabadkőműves (1) szabo arpad (7) szandzsák (8) szárazság (1) szeged (22) szegénység (10) széky jános (1) szeles monika (1) szentendre (1) szerb (55) szerbek (144) szerbia (486) szerbia2020 (3) szerbverés (8) szerkesztő (4) szervátültetés (1) szervkereskedelem (1) szex (28) szinhaz (4) szíria (1) szlovákia (6) szlovénia (32) szobor (9) szollar domokos (1) sztrájk (2) születésnap (1) szvasztika/szlavisztika (4) tadic (33) tálas péter (1) támadás (25) támogatás (4) tenisz (12) terrorizmus (3) terzic (2) tetoválás piercing (5) tgm (1) thompson (3) tito (25) többség (1) topolya (2) toroczkai (4) törökök (17) trükközés (3) tudjman (7) tüntetés (23) turbofolk sorozat (2) turizmus (34) tvrtko (2) twitter (1) uck (8) újságírók (11) újvidék (2) ujvidek (20) új primitivizmus (5) ukrajna (10) űrkutatás (2) usa (32) úszás (5) vajdaság (129) választás (26) választások (38) válogatott (3) válság (3) varostervezes (9) vasút (9) vélemény (41) vendégposzt (11) vesna vulovic (1) vicc (1) videó (160) vihar (10) villamos (2) vízilabda (12) vmsz (12) vucic (8) wikileaks (7) wootsch peter (3) yugo (7) zabrenjeno pusenje (8) zastava (7) zászló (4) zavargások (11) zene (56) zenta (3) zepter (3) zombi (2) zombor (3) zsidók (3) zupljanin (3)

Itt olvasnak minket:

free counters

Feliratkozás

Creative Commons Licenc

* A névhasználat nem előlegez meg semmilyen állásfoglalást Koszovó státuszát illetően; az ENSZ Biztonsági Tanácsának 1244-es határozatával, valamint a Nemzetközi Bíróság koszovói függetlenséggel kapcsolatos véleményezésével összhangban.

Szerb civileket húztak karóba Boszniában?

2009.01.16. 12:01 Bálint Csaba

Láncfűrésszel vágtak ketté szerb és horvát foglyokat, civileket húztak karóba a Boszniában harcoló El Mujahedin nevet viselő zászlóalj tagjai. Ezt ismerte be a bosnyák börtönökből frissen szabadult Ali Hamad az al-Kaida egykori tisztje - írja a Press. Ali Hamad 12 évet ült Boszniában Mostarban elkövetett háborús bűnökért. Az El Mujahedin zászlóaljat - amelynek ő is tagja volt - elvileg külföldi (muszlim országokból toborzott) katonák alkották, és feltételezések szerint Szaúd-Arábia volt a projekt egyik társfinanszírozója.

Ali Hamad azt mondja, részletesen vallana a muszlim harcosok által elkövetett hátborzongató bűntettekről, mert lelkiismerete nem hagyja nyugodni. Belgrádba tárt karokkal várják. Illetve nem is őt, hanem a sok szaftos sztorit, amivel megint összeszarozhatják a szomszédokat. Jogosan, tegyük hozzá.  

Hamad magának nem követel privilégiumokat, menedékjogot kér. A szerb háborús bűnökkel foglalkozó ügyészség azt javasolja a kormánynak, tegye lehetővé, és segítse Hamad mielőbbi érkezését. 

A Press Ali Hamad korábbi vallomásaiból szemezget:
- A legtöbb embert egy egyiptomi ölte meg, bizonyos Abu Mina. Ő volt a különleges feladatokkal megbízott tiszt a zászlóaljban. Mina láncfűrésszel vágta ketté az élő embereket, de volt egy hosszú kése is, azt is előszeretettel használta. A felsorakoztatott mudzsahedinek előtt vágta le fejszével a foglyok fejét. Néha parancsba adta, hogy a fogylyokat húzzuk karóba, és úgy hagyjuk meghalni őket... 

- Abu Mina egy tizennégy éves fiút ölt meg Orašce körzetben, ahol az El Mujahedin tagjainak kiképzése folyt. Apját arra kényszerítették, hogy nézze, ahogy végeznek a fiával...

- Orašce körzetben szemtanúja voltam egy szerb civil megölésének. A gyilkosság előtt négy katolikus szerzetest ejtettünk foglyul, akiket saját katonáinkra akartunk cserélni. Volt a zászlóaljban egy béna, aki nem tudott harcolni. Azt mondta neki a vezető: most megölhetsz egy szerbet te is. Egy ütéssel a földre küldtek egy foglyot, lefogták, majd a béna a hátára ült, és elvágta a torkát. Végül levágták e fejét és a szerzeteseket arra kényszerítették, hogy csókolgassák a halott arcát... 

Belgrádban nagyon várják

A volt Jugoszlávia területén elkövetett háborús bűnökre specializálódott szerb ügyész Vladimir Vukčević már nagyon várja az új tanút. Azt mondja, az elkövetett bűnökről tudomásuk van, vannak túlélők és tanúk, akik látták a gyilkosságokat, de egyelőre senki sem beszélt részletesen ezekről az esetekről atzok közül, akik a rettegett El Mujahedin zászlóalj tagjai voltak.
 
Az ügyészség a leginkább a Zavidovići községben történt öldöklésekre kíváncsi. Úgy vélik, ez volt a szerbeken elkövetett háborús bűnök közül a legbrutálisabb. A vádak szerint itt végeztek ki mintegy 60 szerb katonát a lehető legbrutálisabb módon a muszlim fanatikus harcosok. A foglyokat arra kényszerítették, hogy egymásba késeket szúrjanak, élve egy kerítéshez szögezték őket, nemi szerveikbe vertek szögeket. A kínzásokról készült felvételek sokáig kölcsönözhetők voltak a helyi videotékában is - írja a Press.  

http://www.un.org/icty/indictment/english/del-ii050215e.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_mujahideen

102 komment

Címkék: háború délszláv bosznia szerbek mostar

A bejegyzés trackback címe:

https://srbija.blog.hu/api/trackback/id/tr71881515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint Csaba · http://srbija.blog.hu/ 2009.01.16. 13:17:45

Ez van. A brutalitás mindig címlapos. Olap - javítom, igazad van.

szalmaegér 2009.01.16. 13:22:31

Rohadt arabok, rohadt szerbek, tetves balkán.
Rohadt cigányok, rohadt négerek.

Tetves más színűek.

OkoskaTo:rp 2009.01.16. 13:23:23

És vajon a Szerbiában bújkáló, hasonló kaliberű szerbek mikor fognak a nyilvánosság elé állni/kerülni?...

Cukorpofa 2009.01.16. 13:26:54

Talán nem is az a legszörnyűbb, hogy embereket kínoztak - állatok vannak mindenhol, hanem az, hogy tékából kölcsönözték civilek a kínzásos videókat... ez valami egészen beteges lelkületű népségre vall.

phaidros 2009.01.16. 13:27:55

Az állatoknak mindegy, milyen színük van. A szerbek is csináltak olyat, hogy az egyik horvát katonának leharaptatták a farkát a másikkal.

Az a baj, hogy indok mindig van, pedig a gazemberséget kéne mindig elítélni, saját népében.

msadmin 2009.01.16. 13:37:23

én katona határor voltam lenn a háboru idején 92-93ban. járt a szobeszed h voltak ilyen videok és nok megeroszakolásárol is. amit drága pénzen eladtak nyugatra a békében élo hasonlo pénzes beteg állatoknak és ebbol vettek fegyvert..szornyu. dezertorok meseltek

Neocon 2009.01.16. 13:38:09

@szalmaegér: Meg persze rohadt feherek. Ha mar szerbek.

szépmező 2009.01.16. 13:39:18

a nyomorult szerbek jól beszopták ezt, dehát ahogy mondani szokás: aki szelet vet, vihart arat...

Másrészt mi a kurva anyjukat kerestek azok a nemzetközi mudzsahedek itt Európában??? Golyót mindegyikbe.

ben2 2009.01.16. 13:43:48

A szerbek akkor hörögjenek, ha a szerb tömeggyilkosokat nem nemzeti hősként ünneplik odahaza. A legtöbb szerb számára nem azért szörnyűek ezek az esetek, mert ember ilyet nem csinál, hanem mert szerbek voltak az áldozatok.

arcfia 2009.01.16. 13:49:29

@pikula: Na de nem is az, milyen jól van megkötve a nyakkendő!

szalmaegér 2009.01.16. 13:51:54

@Neocon
Dögöljenek meg a fehér állatok. (Sarki róka?)
De a más színűek közül nem kell sokat válogatni.
Milyen jó rasszistának lenni.
Egyszerűbb az életem szalonhumanizmus nélkül, ajánlom nektek is szeretettel.

Ja és a felekezeti hovatartozás okán: rohadt muszlimok.

peca1000 2009.01.16. 13:54:37

Ezt a tagot, és a katonáit kéne így megkínozni.

Dögölne meg az öszes fanatista, bigott hívő.

phaidros 2009.01.16. 13:54:40

Nem tudom...

Horvátországban mindenhol látom, hogy Ante Gotovina hős. Nem mellesleg hősnek is néz ki a képeken... de ami a lényeges, őt olyanért baszogatják, ami miatt Bushnak már legalábbis lógnia kéne, meg sorban az elnököknek, kezdve mondjuk Eisenhoverral.

Az értékrenddel van baj, mindenhol.

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 13:57:25

Na, én amikor ilyet hallok a muzulmánokról akkor minden zsidó unszimpátiám ellenére is azt mondom:
HAJRÁ IZRAEL, ATOMOT AZ ARABOKRA!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.16. 13:58:13

miért nyomorult szerbek? meg arabok? meg ilyenek?

miért nem rohadt vallási fanatikus köcsög gyilkos katonák?

többször jártam a balkánon az elmúlt években, az ottani népekkel semmi baj nincsen. arról meg nem tehet a nép, hogy volt pár agyament balfasz szadista provokátor katona a délszláv háborúban...

szalmaegér 2009.01.16. 14:00:40

@phaidros:
Szerinted ez tényleg értékrend kérdése?

Ezek elmebeteg, fanatizált állatok, akiknek nem kell emberek közt semennyi időt eltölteni.
Az egyetlen lehetséges büntetése azoknak, akikk ilyen tetteket követtek el a halál lehet. Minden más, hivatkozva bármilyen emberi jogokra, vagy mittom én mire, csupán szócséplés.

Értékrendről beszélj a gyerekkel, amikor a játékboltban hisztizik, vagy az ismerőseiddel, amikor nem elégedett akármivel.
Jó téma, lehet csépelni a szót.

Itt minek?
Dögöljön meg a rohadt arab féreg.

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:01:52

volt régebben egy olyan oldal a weben (betiltották!!!) hogy www.ogrish.com.

na ott voltak élőben iraki muzulmán hordák általi lefejezéses, kínzásos videók.
nem semmi.
és még elhinném hogy honvédő háború van arra ha nem egymást nyírnák leginkább az arabok.

de pl. gázában is a hamszosok kivégeztek fatahosokat.
nem zsidót, hanem ugyanolyan palesztínokat mint ők.
ATOMOT RÁJUK!

Tojglius 2009.01.16. 14:03:14

valakil te vagy szimplán ostoba vagy vagy csak viccelsz... remélem csak az utóbbi... izrael gázában épp népirt ha nem tűnt volna fel...

totyatotya 2009.01.16. 14:03:19

Torpedo, nem "par agyament balfasz" volt ott, hanem nagysagrendekkel tobb, es ma is ott vannak.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.01.16. 14:08:45

Mennyi ostoba ember van itt(is).
Amúgy az mókás, hogy amikor a zsidók ellen lehetett hőbörögni, kis hazánk büszkeségei a széljobberek ott lengették az árpádcsíkos rongyot a hősök terén az allahot éltető araboknak. Na ez a röhej.

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:09:00

tojglius,
én a zsidókért sem vagyok oda.
pontosabban izrael állam politikájáért, és a zsidó világelitért nem, az egyszerű emberekkel nincs bajom.

az viszont biztos hogy ma a világon az arabok jelentik a legnagyobb veszélyt.
és ez nem is a bush által kreált terrorista kép miatt van csak, hanem nézd meg hogy elözönlik európát, és lezüllesztik.
mindenhová bejönnek (igaz mi hagyjuk őket) mint a patkányok, és kitúrják, terrorizálják az őslakosokat.lásd: német o, francia o, skandinávia, anglia bűnögyi statisztikái meg etnikai konfliktusai.
aztán meg nem is értem ezt a fene nagy palesztína szeretetet meg afgán-iraki barátságot itthon, a történelem sokszor bizonyította hogy akárhogyan jópofizol velük te akkor is pusztítanivaló hitetlen maradsz..

nyilvánvaló az átlag ember mindenhol csak élni akar, és az egyszerű muszlim is békeszerető alapból nem bántana,
mint ahogy a szerb , szlovák vagy horvát sem mindaddig amíg úgy nem alakul a helyzet.
potenciálisan minden arab veszélyes ránk keresztényekre!!!
nem kell persze kiirtani őket, de tisztes távolból védekezni kell, ennyi, és nem engedni őket ide.

Tojglius 2009.01.16. 14:16:59

@Valaki1:
demagóg és ráadásul náci duma amit nyomsz...

mindenki aki egész népcsoportokat itél el egy-egy ember vagy kis csoport bűnei miatt ugyanolyan náci mint A. Schicklgruber!

van itthon párszáz árpádsávos elmeroggyant... ettől mi náci ország vagyunk? golyót mindenkinek?
vannak arab terrorista, ettől atomot nekik?
hamár terrorisák: az eta miatt irtsuk ki az összes spanyolt (az h azok baszkok az részletkérdés), az ira miatt mindenkit nagybritanniában, írt, angolt, skótot... angolul beszélnek végülis... itten van 400elmeroggyant muzulmán, ebből természetesen logikusan következik, hogy a maldív szigeteken halászó ahmedre is dobjunk napalmot?

glabla 2009.01.16. 14:19:58

vajon milyen gyerekkora lehetett annak a telibaszott egyiptominak?

Csavarhúzós 2009.01.16. 14:27:01

stop.hu/articles/article.php?id=426684
Ha jól tudom, az akkori népirtás során a szerbek is alkalmaztak karóba húzást :-(

mnmnbkhj 2009.01.16. 14:27:36

Sok titok van ott, mint itt pl. '56 kapcsán, ami sose fog kiderülni.

Werwolf 2009.01.16. 14:28:05

patrona,

alighanem Magyarorszagon elsz. Ebben az esetben nem kellene rongynak nevezni az arpadsavos zaszlot, mivel igen regi nemzeti szimbolum es sokakat sert, ha leszolod.

miert nem mesz el inkabb jo messzire, ha ennyire irrital?

Cukorpofa 2009.01.16. 14:28:51

@Tojglius: Nálunk azért nem volt videotékás gyilokpornó kölcsönözhető te észfasz!

attila88787 2009.01.16. 14:29:21

Valakil, ez teljesen így van! Én Hollandiában éltem évekig, és szörnyü az ottani helyzet! Az arabok felszólították a hollandokat, hogy ne "drogozzanak" mert az Allah-nak nem tetsző cselekedet, felszólították a homoszexuálisokat, hogy hadják el az országot (a saját országukat ahol szabadon házasodhatnak, boldogan élhetnek) mert az sem tetszik Allah-nak! Allah-nak semmi nem tetszik ami kicsit is európai, nem lehet alkoholt fogyasztani, a nőknek szabadon párt választani...stbstbstb

És évről évre annyi arab jön Európába, hogy hamarosan ők veszik át az irányítást! Erőszakosak és egyáltalán nem képesek és nem is akarnak civilizált életet élni.
Rotterdam (Hollandia második legnagyobb városa) polgármestere muszlim. (alig pár hete választották)
Amszterdamban gyerekszületéskor a legnépszerübb fiu név pár éve már a Muhammad. :(( azt hiszem ez mindent elmond.

EÖ (törölt) 2009.01.16. 14:29:37

"Apját arra kényszerítették, hogy nézze, ahogy végeznek a fiával..."

hát ez külön szép, hogy szakadt volna az anyjába az ilyen

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:30:10

egyáltalán nem akarok kiirtani senkiket, le is írtam.
de attól még kezeljünk mindent a helyén, ne jópofizzunk.
ez az elcseszett liberális gondolkodás vezeti a nyugatot a pusztulásba.

hogy most ne a paranoiás usáról, meg ne is a cigányellenes magyarokról beszéljünk....
svédország, finnország, németország, franciaország.
a közbiztonságot leginkább a bevándorlók, azon belül is főleg a muszlimok és cigányok veszélyeztetik.
ez tény, ők írták nem én, nem is adolf, meg nem is bush.
persze azt nem értem hogy ezután mifenéért engedik oda őket, finnországban, ahol alig van bűnözés a néhány bolti lopáson, meg részeg örjöngésen kívül, most megjelent a cigánybűnözés.
van is felháborodás.
persze mégegyszer írom, nem értem miért engedik be őket?
meg svédországban, dániában a muzulmán bűnözőktől FÉLNEK!!! a dánok, svédek?
ez őrület!!! a saját hazájukban félnek ettől a csürhétől.

francia balhék meg ismertek.
berlinben már mecsetjük is van.

komolyna ilyen hülyék vagyunk mi itt európában?
gondoljatok koszovóra!
ott is megtelepedtek, szaporodtak mint a csótányok, aztán ki is túrták a szerbeket a saját földjükről.
gratulálok.

mondom, engem nem érdekel mit csinálnak otthon, csak ide ne jöjjenek.

izrael meg amolyan védőbástya a nyugati világnak.
persze az más kérdés hogy alapból elfoglalta palesztínát, ezen lehet filózni, de 2008-ban már nem erről van szó, mert iylen alapon a trianoni sírás is jogos.

PuruttyaIrto (törölt) 2009.01.16. 14:31:54

@szalmaegér: a fehér keresztények különbek voltak szerinted?

Hehe, te szerencsétlen!

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:32:47

pókerandi.
erről írtam éppen.

igen, hollandia ami talán a legliberálisabb európai állam, a legjobb példa.
kérdésem újra csak az:
KINEK ÁLL ÉRDEKÉBEN HOGY BEHOZZA EZT AZ ARAB BEVÁNDORLÓ SZEMETET?

komolyan nem értem.
ha már nagyon bevándorló kell 8bár nem örülök ennek sem), de akkor hozzanak kelet-európaiakat, vagy végső esetben kínaiakat!!ezek legalább dolgoznak nem bűnöznek, és elvannak a saját kultúrájukkal zárt körben!

Vámpír\\\'08 2009.01.16. 14:33:08

És az egyik legelborzasztóbb, hogy ha megnézem a srácot, egy teljesen kulturált külsejű, jóarcú ember... Iszonyú, főleg az borzaszt el benne, hogy ez nem a régmúltban történt, hanem az én életemben. Nemegyszer elborzadtam már így a délszláv háborún, hogy amikor én mondjuk '95-ben ezt és ezt csináltam Siófokon vagy a görög tengerparton, akkor egy velünk határos országban embereket láncfűrészeltek... És ezt felfogni is nehéz.

midnight coder 2009.01.16. 14:33:09

Dögöljön meg mindenki aki ilyesmit csinál pláne az aki kitalálja hogy csinálni lehet ilyesmit (mert volt ezeknek az izéknek valami parancsnoka is szerintem), színtől, vallástól, nyelvtől, politikai hovatartozástól függetlenül.

Addig a percig amíg valakinek ezek a dolgok a magánügyei de ezen túl betartja az emberi együttélés normáit addig semmi gond nincs vele, lehet valaki iszlámista, zsidó, kommunista, náci, akárki, váljék egészségére. A gond ott kezdődik ha az adott ideológia mentén felhatalmazva érzi magát hogy ártatlanokra kezet emeljen.

Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2009.01.16. 14:33:59

A kivégzettek zöme keresztény volt, a kereszténység pedig radikális szeretetet és megbocsátást tanít Jézus Krisztus példáján.
Aki a radikális szeretetet úgy értelmezi, hogy az összefér egy reguláris katonai alakulatban működéssel, az magára vessen. Aki meg csak belekeveredik, annak a bűnbánat, szeretet és megbocsátás révén módja van olyan helyre kerülni, ami sokkal jobb, mint Zavidovići.
Egyébként meg nyilván nagyon rossz érzés karóba húzva, meg kettéfűrészelődve lenni (és nyilván még rosszabb megtekinteni, hogy szeretteinket kínozzák), de azt hiszitek, hogy egy rákos, perforálódott vastagbél okozta hashártyagyulladásban meghalni összességében jobb? Onnan kezdve, hogy megáll a bélperisztatika és szart hánysz, egész addig, míg végre hatni kezd a morfium, és halálba alszol? Előtte meg másfél évig reménykedsz (meg a család), hogy túléled (és jobban már nem fog fájni)?

Dezsőjóska 2009.01.16. 14:35:23

Tojglius, mennyé' má' aludni! Majd ha egy kicsit idősödsz, elfelejted ezt az idióta dumát, hogy izrael népet irt, meg hogy nem kell egy népet elitélni.

attila88787 2009.01.16. 14:35:29

"az arpadsavos zaszlot, mivel igen regi nemzeti szimbolum es sokakat sert, ha leszolod."

pár éve még sehol nem volt a 'hires' árpádsávos zászló, orbán viktor hozta elő és a szélsőjobbos parasztok, ezt szerintem nyílt titok...

senki nem "szólná le" ha lenne annak a zászlónak bármi pozitív jelentése...
egyébként pedig, ha annyira zászlózni akarsz, miért nem a Magyar zászlót lobogtatod?????? Az szerintem tök hazafias és azt senki nem szólná le.

Werwolf 2009.01.16. 14:36:25

Valakil,

nem csak Berlinben van mecset, hanem nagyon sok nemet varosban.

en se orulok az europai arab bevandorlasnak, de semmi bajom veluk, ha nalunk beilleszkednek, vagy ha otthon csinaljak, amit Allah akar. Izrael pedig eppenseggel a sajat hazajukban meszarolja oket.

A trianoni "siras" pedig abszolut jogos. Eppen az a kulturkor probalja elhitetni velunk, hogy a trianoni "siras" nem jogos, amelyik azt is el akarja hitetni velunk, hogy nyaklo nelkul kell engedni a csocselek bevandorlasat Europaba.

Gondolkozz el ezen!

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.01.16. 14:37:23

@Werwolf: Annak nevezem aminek akarom, te pedig nem mondod meg, hogy én hol éljek, világos?
Egyébként nem is a zászlóval van bajom, hanem azokkal az agyhalott fasiszta férgekkel akik lengetik.

Vámpír\\\'08 2009.01.16. 14:37:45

@pókerandi: igazad van, csak hát erről elsősorban mi tehetünk az egy egész valahány század gyerek / házaspár aránnyal, miközben Kolompárék meg Mohamedék tizesével nyomják az utódokat. Mi magunk döntöttünk úgy, hogy ki akarunk halni, ez van.

Werwolf 2009.01.16. 14:40:15

pokerandi,

nincs itt eleg ido es hely, hogy bepotoljam helyetted az el nem olvasottakat. Olvass hat utana, de ne a 168 oraban...

Egyebkent pedig, ha en valamit lobogtatok (evente 2x), akkor az a magyar zaszlo, bar ehhez semmi kozod.

Vámpír\\\'08 2009.01.16. 14:40:18

Én 2004-ben jártam Münchenben, és megdöbbentett hogy mennyi fejkendős arab csajt láttam, a férfiak nyilván dolgoztak napközben. Gondolom, azóta sem javult a helyzet, legfeljebb romolhatott.

peti papagáj 2009.01.16. 14:41:46

Valaki1, egyetértek veled.
Ha nem lesznek távol tartva Európától, ugyanaz lesz, mint a római birodalom végén: a barbárok elözönlik, és kezdődik az ezeréves középkor.

Tojglius 2009.01.16. 14:42:32

@patrona-:
árpássávos zászló nem egyenlő nyilaszászló, de ezt a legtöbb kiskopasz anyaszomorító se tudja aki lengeti őket...

Valakik gondolkodása igencsak kettős... izrael jogosan népirt a saját érdekeiben ami szerinte a nyugat érdeke is, de ha az arabok a saját meggyőződésük szerint irtogatnak akkor az terrorizmus...

Cukorpofa: nem volt, vagy nem tudtál róla, de vajon kik tépdesték az 50es években emberek körmeit, kik lődözték a dunába a zsidókat? azok se magyarok voltak? ez a videós dolog csak a hab a tortán... sajnos... amúgy kapcsold be a kókusz-aktívot, kb ezt fogod látni benne...

Werwolf 2009.01.16. 14:42:39

patrona,

szerintem csillapodj...

Kozben torom a fejem, hogy en minek nevezzelek.:))

Mike36 2009.01.16. 14:43:30

"aztán meg nem is értem ezt a fene nagy palesztína szeretetet meg afgán-iraki barátságot itthon" főleg a mélymagyarak részéről, akik ezzel őseiket köpik pofán

Petrocz 2009.01.16. 14:43:33

A szar mindig feljön a víz tetejére, ha hagyják! Nálunk feljövőben van! És ha lenne egy jó kis forradalom, vagy háború, hogy meg lenne lepődve sok széplélek, hogy nahát, ezt azért el nem gondoltam volna. Mert nem sokat ért a világból az, aki azt hiszi, hogy köztük és köztünk civilizációs különbségek vannak. Ugyan az a kevert nép vagyunk, ugyan azokkal az aljas ösztönökkel. Aztán ha lazul a rend, elszabadul a pokol. A borzalomhoz elég néhány torz lelkű ember kezébe fegyver, vagy hatalom. Becsüljük tehát meg a rendet

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:43:46

wewolf és a többi.
az agond veletek (is) hogy a magyar nemzetiek általában bazi nagy szerepzavarban vannak.
egy normális ország nemzetijei, kezdve a megboldogult Haidertől, mondjuk a németeken át a britekig, mindenki, simán tudja hogy a zsidó globalista eszme legalább annyira káros mint az a bevándorló arabok, négerek és egyéb kultúraidegenek.
meg helyén tudják kezelni a történelmüket, más népeket is (pl. iránt, izraelt, a terrorizmust..stb)

ezzel szemben a magyarok olyan hülyék mint a segg,
a zsidók ellken fröcsögnek, az még oké, közben barátkozzunk a palesztínokkal, az alkaida de jó mert a zsidó usát támadja , meg éljen irán, ja meg hogy mostanában az oroszok fasza gyerekek, az ukránok zsidók stb.
kár mondjuk hogy történelmileg az iszlám volt mindíg is az ellenség, pl. a zsidók meg együtt éltek velünk (most itt a régebbi időkről van szó)...meg az oroszok egész történelmünk legnagyobb kerékkötői voltak, az ukránok meg szövetségeseink..stb.
trianont egyébként éppenhogy mi csesztük el , pontosabban az a dzsentri magyar nagypofájú réteg, akiket utódjait ma a fideszben vélem felfedezni, meg a gazdasági elitben.
naja, ki ne szeretne újra nagy magyarországot aki magyar?
csak hát a reálitások talaján kellene állni, csakúgy mint palesztína kérdésében is.

Tojglius 2009.01.16. 14:46:08

@Werwolf:
oszt majd jönnek a morvák hogy ők már korábban itt voltak mint árpád népe és jól kiebrudalnak minket... na ne hülyéskedjünk már ezzel a trianonnal... rögvest adjuk vissza európát mongóliának...

Mike36 2009.01.16. 14:46:33

@Tojglius:

azt döntsd el, muszlim vagy-e vagy európai
ha európai, akkor a muszlikom leöldösése jogos, és nem terrorizmus, ha meg szerinted amit a muszlimok csinálnak az jogos, akkor kölötzz oda, élj velük
puhány szépelgéssel csak a sját sírunkat ássuk meg
dönts el hová tartozol

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.01.16. 14:47:00

@Tojglius: Én hol mondtam, hogy nyilas zászló lenne, kérlek idézd. Rendelkezem a szükséges történelmi ismeretekkel, úgyhogy ebbe a részébe ne akarj belemenni, mert felesleges, tudom i a különbség. És ahogy mondtam alapvetően a zászlóval nem lenne gond, azoknak a fejében vannak a problémák akik lengetik.

Mike36 2009.01.16. 14:49:19

olyan ez, mintha régen azon nyafogtak volna egyesek, milyen csúnya dolgo, szegény törököket megöldösni
én meg azt mondom, aki ma magyar létére a muszlimokat támogatja, az ősei vérét, verejtékét veszi semmibe

Mike36 2009.01.16. 14:50:08

és vmi miatt az muszlimbarát még mélymagyar is általában, olyan ez mint a Mária országában hívő sámán

Werwolf 2009.01.16. 14:51:01

valakil,
fogalmam sincs, hogy langlelku szozatodat miert intezted nekem is, mert nem mondtam olyasmit, ami alapjan azt kellene hidd, hogy a dolgokat ugy latom, ahogy leirod.

Egyebkent trianont sokkal inkabb baszta el a nagyon ugyes roman (es cseh-szlovak) diplomacia, a magyar hadsereg karolyiek-kunbelaek altal szetkergetett mivolta es a tanacskoztarsasag letrejotte, ami megszolaltatta a kommunista veszcsengot is a dontnokokben.

Azert jelzem, hogy az un. Nagymagyarorszag "visszakapasat" en sem tartom realitasnak, hanem valahol a feladason tul es a visszafoglalason innen, kb. gazdasagi megerosodesben es hatarontuli magyarsaggal valo eroteljesebb osszeolvadasban latok perspektivat.

Tojglius 2009.01.16. 14:52:24

@Mike36:
az a jó, hogy szerinted csak ez a két lehetőség van... mi van a te fejedben? mosogatólé?

@patrona-: nem mondtad, csak tisztázni gondoltam... nem is miattad, hanem miattuk...

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 14:53:12

még annyit hogy van a terrorizmus, meg van a nevezzük úgy "honvédő" háború.
én sosem állítottam azt hogy pl. az afgánok, irakiak harca az amcsik és szövetségeseik, és a palesztínok harca az izraeliek ellen az terrorizmus.
az nem az.

amit viszont európában művelnek meg az usában az terrorizmus.nem is csak a robbantgatás hanem hogy idejönnek.takarodjanak haza.

az usa is kétszínű meg európa is.
én bush helyében (már ha ugye igaz ember lenne és nem olajlobbi vezetné) akkor nem mentem volna sehová harcolni, hanem az összes rohadék arabot kitoloncoltam volna a fenébe.
akkor pislogjanak.
de így tennék a spanyolok, meg a franciák helyében is.

izraelről meg lehet vitázni, de szerintem a saját dolgaink fontosabbak, pl. hogy a pofátlan afgánok már a bazilikát terrorizálják!!!
az ilyeneket miért nem zavarják innen el?

Mike36 2009.01.16. 14:54:38

pont amiatt nevezhetem a zászlót rongynak, mert magyar vagyok
külföldi nem nevezheti annak, de én igen, mert az enyém

Tojglius 2009.01.16. 14:54:39

Mike: te magyar vagy? én igen, annak vallom magam... tudod mit jelent ez? azt, hogy 1/4sváb, 1/4német, 1/4tót és 1/4zsidó... engem elvittek volna haláltáborba is és nagyapám közben harcolt a háborúban a németek oldalán...

őseink vérét sárba tiprod... hogy ezt valaki képes komolyan leírni... 2009ben...

Werwolf 2009.01.16. 14:55:13

@Tojglius:
emlekeztetnelek, hogy napjainkban is magyarok millioi elnek a jelenlegi magyar hatar kozeleben a kornyezo orszagokban. Az a csehszlovakia es jugoszlavia pedig, amelynek sok teruletunket adtak pedig mar nem letezik. A problema nemikepp elobb, mint a morva, vagy mongol vonal...

Mike36 2009.01.16. 14:56:06

@Tojglius: várd ki a végét, ez a két lehetőség van
vagy ők vagy mi. majd a muszlim euróbában jusson eszedbe, én szóltam

Tojglius 2009.01.16. 14:56:52

@Valaki1:
ha amerika kitoloncolna mindenkit (arabok spanyolok, mexikóiak, négerek, európaiak, zsidók stb) akkor ki maradna ott? párszáz indián a rezervátumokban?

egyre jobbakat röhögök így pénteken... bár igazából sírnom kéne...

köszönöm neked index a címlapos blogot...

Mike36 2009.01.16. 14:57:11

@Tojglius: őseinkét, akik a törökök ellen harcoltak

Werwolf 2009.01.16. 14:57:30

@Tojglius:
1/4-del nem vittek volna halaltaborba.
Csak ha kommunista is lettel volna.:))

Mike36 2009.01.16. 14:58:36

@Werwolf: uniós tagok vagyunk, nincsnek határok sem, mit akarsz még?

midnight coder 2009.01.16. 15:02:31

pókerandi: te sem vagy sokkal jobb mint a fenti muszlimok, csak szerencsére a te kezedbe senki nem adott fegyvert.

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 15:03:10

werwolf.
nézd meg a trianon c filmet, és olvasgass (lehetőleg korabeli) irodalmat.
természetesen sok tényező van,

pl. az is hogy az elcsatolt részek nagy részén
(itt kivétel a felvidék egy része, kárpátalja, vajdaság...és ami a legfontosabb erdély hargita-csík környéke amely viszont nem is határos a mai határokkal)NEM VOLT MAGYAR NEMZETISÉGI TÖBBSÉG!!!!tehát ha reálisan nézed az akkori nemzetiségi viszonyokat akkor nem 2/3-volt a jogos hanem csak 1/2 nemzeti alapon.

meg az is hogy igen, ment a lobbizás, ugye az antantból a szláv érdekeket (szlovák.szerb horvát) az oroszok nyomták,
míg a románokét a franciák.
ezzel szemben a legyőzötteknek, főleg a magyar uralkodó, nemesi tisztikarnak csak a pofája volt nagy, és gőgösen , nemtörődöm tárgyalt.
(persze hogy emögött is milyen érdekek álltak, az jó kérdés)..
egy derül ki a történelemből, nevezetesen,
hogy jobban is kijöhettünk volna az egészből simán ha úgy áll hozzá a magyar delegáció.

de ettől függetlenül,. ami történt az történt, manapság még rosszabbak számunkra az etnikai arányok, éshát hogy is mondjam, ki foglalná vissza a területeket?
budaházi néhány száz fős csapatai?vagy a gárda?
még a szlovákok is megseszik lassan a magyar hadsereget ebédre, nem beszélve a horvát, szerb román hadseregről.
az ukránt már nem is említeném...

a nemzetiségi politikánk az más, azt lehetne javítani pl. autonómiák támogatásával, állampolgárság adásával..stb

Werwolf 2009.01.16. 15:04:16

@Mike36:
nem rossz kerdes.
Peldaul, hogy ne slotak, meg ficok dontsek el, hogy a felvideki magyarok tankonyveiben le lehetnek irva a magyar varosnevek.
Peldaul, hogy magyar varosokban, ne basztathassak a magyarokat, ha magyarul beszelnek.
Peldaul, hogy az az ertek es forgalmi ado, ami ezeken a teruleteken megteremtodik, ne mas allamok ktgveteset gyarapitsa - bar ez utobbi eleg tavlati es illuzorikus.
Sorolhatnam...

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 15:04:44

tojgli,
az arabok nincsenek olyan sokat az usában.
és ha nem is mindenkit de sokat ki lehetne pakolni,
meg mondjuk totál lezárni előttük a letelepedést, zöldkártyát.
mexikóiakról szó sem volt meg másokról sem.

midnight coder 2009.01.16. 15:05:13

:Werwolf

>en se orulok az europai arab bevandorlasnak,
>de semmi bajom veluk, ha nalunk beilleszkednek

Ja. A gond csak ott kezdődik hogy egy bizonyos létszám felett már nem annyira illeszkednek, legalábbis a példa ezt mutatja.

Werwolf 2009.01.16. 15:07:25

@Valaki1:
sokmindent hasonloan latunk.
Idevag, irtam is feljebb, hogy az un. Nagymagyarorszag visszaszerzeset, ujrateremteset nem tartom realitasnak. Elsosorban az altalad felsorolt okok miatt.
Es semekkora terulet visszaszerzeset nem tartom realitasnak katonai uton. Meg akkor se, ha eleg ereje lenne hozza az orszagnak, vagy a magyar operetthadseregnek.

andzsin 2009.01.16. 15:08:35

ez tényleg borzasztó és atomot nekik meg minden...DE

ha teszem föl románokat vagy szlovákokat kellene a magyaroknak gyilkolászniuk adott háborús helyzetben nem lennének hasonló zászlóaljak???? teoretice...

a másik: az ún. művelt Európa közepén Kant, Goethe és Bach leszármazottai halomra gyilkoltak egy csomó embert legalább ennyire bestiális módon.

most akkor min csodálkozzak?

Werwolf 2009.01.16. 15:11:07

@andzsin:

"legalabb ennyire bestialis modon."

ne hulyeskedj mar...

Dezsőjóska 2009.01.16. 15:12:16

Már az agyrém, hogy a "nagymagyarország" mindennapi téma! 5 millió (?) magyar visszakerül az anyaország kebelére, jó. De mi a bánatot kezdenénk a másik 10 millió nemzetiségivel?

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 15:15:35

werwolf.
igazán nem is csak neked ment ez hanem általában a mai ún nemzeti oldalnak..
amúgy én is szeretnék iylesmi lenni, dehát ahogy ezeket elnézem...
egyrészt a széthúzás, másrészt a kuruc infó is azóta járatta le magát előttem mióta feltűnően tapsikol iránnak, a palesztínoknak, a terroristáknak csak azért mert azok izrael meg a zsidó usa ellen balhéznak.
persze befigyelnék amikor novák előd majd egy tálibbal akar tárgyalni.
röhej egy banda.

na ugyanez a komolytalanság árad a trianonhoz meg európához meg mindenhez való hozzáállásukból,
de pl.amikor a jobbik gyűlésen is arról beszél hogy szerbia meg szlovákia meg románia majd háborúzik velünk...
közük sincs a történelemhez.
sosem támadnának meg , főleg nem egy nato tagot, annál sokkal jobb politikusok.
világháborúban is csak úgy vonultak be hogy nagyhatalmak álltak mögöttük.
tiszta idiotizmus az egész.

Tojglius 2009.01.16. 15:20:51

@Werwolf:
nem hülyéskedik, ugye hallottál már mengeléről?
ugye nem tartod jobban ennél? ugye nem?

mangorlo 2009.01.16. 15:21:23

amióta a világ a viág minden háború ilyen volt

szerintetek az pl h 3 napi szabad rablást engedtek a középkorban egy elfoglalt város kapcsán az mi a faszt jelentett?

Werwolf 2009.01.16. 15:22:45

@Tojglius:
- 1 db Mengele.
- legalabb ennyire bestialis modon?

Tojglius, nem a bestialissag minositese a lenyeg. Altalaban az eroszak a baj.

andzsin 2009.01.16. 15:24:45

hát nem tudom terhes anyákból élve kivágni a 1-8 hónapos magzatokat....

Werwolf 2009.01.16. 15:26:54

@andzsin:
a voros hadseregre gondolsz?

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 15:27:53

emberek.
háborúk mindíg is voltak, és egyik sem volt népünnepély.
lehetett akármilyen alapon, világnézeti, faji vagy éppen nemzeti alapon.

a gond az hogy a poszt is arról szól hogy milyen veszélyt jelent az európai keresztény kultúrára az hogyha az muzulmánok elszemtelenednek.és mi hagyjuk nekik.
mert azért akármilyen kemény volt mladics, vagy karadzsics, vagy éppen gotovina, szerintem karóba nem húztak meg lefejezni sem fejeztek le senkit vallási alapon.
persze ettől semmivel sem jobbak ők sem, csak éppen európa történései mutatják hogy a háborún kívüli mindennapokban is milyen veszélyes ideengedni a kultúraidegen barbár muszlimokat.

HgGina 2009.01.16. 15:28:10

Meg kellene adni neki a menedékjogot...
... aztán, miután elmondott mindent, felakasztani
... és közölni a világgal, hogy tanúvédelemben részesült.
De ezeket kizárólag akasztás után.

midnight coder 2009.01.16. 15:28:51

@Dezsőjóska: A fene sem akar ma már nagymagyarországot. Ugyanakkor az hogy elcsatoltak egy rakás színmagyar területet elég nagy csapás volt az országnak és legalább annyira jogos a felemlegetése mint ahogy a zsidók minden hónapban így vagy úgy előhozzák a Holocaustot. Ami tegyük hozzá, Trianon nélkül valószínűleg jóval kevesebb áldozatot szedett volna. Ahogy az egész dolog leginkább arról szólt a győztesek részéről hogy nem akarunk stabil középhatalmakat ebben a térségben.

andzsin 2009.01.16. 15:30:56

k...va jó fejek vagytok vazze, papoltok itt arról, hogy nem kéne beebgedni az arabokat, nézzetek már szét egy kicsit Európában. A franciáknál már a 70es években kompett arab telepek voltak és miért? Mert olcsóbban dolgoznak, mint a hülye farncia, meg a hülye német. Egy német ma már a tányérhordást sem vállalja (lsd. pincér). Az olyan alantas munka. Hát ezért. A tőkés meg minden csak nem hülye. Hát ezért.

broáf 2009.01.16. 15:31:30

csókolom, érdeklődni szeretnék, hogy Jézus nevében nem hasonló brutalitások követtettek el a keresztes háborúkban? (persze, a láncfűrészt kivéve)
a katolikus egyház nem égetett élve embereket, mert másként gondolkodtak? ja, de?
akkor mi jogon fröcsögünk a muszlimokra? csak mert civilizáltságban le vannak maradva pár száz évvel?

midnight coder 2009.01.16. 15:31:32

És jelenleg épp a szlovákoknál van magyargyűlölet: az egész politikai elitjük olyan mintha nálunk a Magyar Gárda és a Jobbik koalíciója lenne hatalmon. Pedig a másik oldalon szervilisebb kormányt aligha kaphattak volna mint Fletóék.

Valaki1 (törölt) 2009.01.16. 15:32:00

pl. a II. világháborúban is sok történet szól a katonák (azaz a wehrmacht)és a barbár nácik (azaz pl. az SS, gestapo) ellentéteiről.
pedig valószínűleg a wehrmachtosok is lőttek főbe embereket csakúgy mint mondjuk gotovináék.
szóval egy dolog a háború, másik meg a barbarizmus.

(bár az ilyen durva mendemondákat sem bizonyította senki sosem hogy mit csinált mengele, vagy a többiek)

midnight coder 2009.01.16. 15:33:27

@broáf: Azért mert itt az elmúlt pár száz év picit megváltoztatta a helyzetet. Ott meg nem. És talán amíg ez meg nem történik addig nem kellene beengedni őket. A mi őseink közt is lehettek kannibálok mégsem hiszem hogy 2008-ban legalizálni kellene a dolgot.

Unkar 2009.01.16. 16:00:39

Sajnos a vallás és a vallási fanatizmus az ami a legtöbb kárt okozza. Könnyű nekünk kimondani, hogy szemét arabok, zsidók meg minden...viszont nem szabad véleményt alkotni szerintem, amíg nem tudjuk a valós körülményeket, az adott helyzetet, nem ismerjük az elkövetők egyéniségét, kultúráját, gondolkodásmódját...amíg nem ismerjük a miértet, addig hiába is foglalunk állást bármely tett mellett, avagy ellen. Igen, emberhez nem méltó tetteket lehet hallani, ami megbocsájthatatlan. Viszont egyet ne felejtsünk, háború volt és háborúban nincs emberség, humanizmus. Meg kell érteni, hogy a háború az egyszerű rideg mészárlás, nem szabad eszményképeket alkotni róla. A hülyére misztifikált kereszteshadjáratok is egyszerű népirtások voltak...a gyarmatosítások is közvetve...Nagy Sándor, Napóleon, Hitler, stb... nem hősök, hanem egyszerű (tömeg)gyilkosok, csak ők nem néhányat öltek, hanem ezreket, milliókat, mert hatalmat kaptak hozzá. Még csak annyit ehhez, hogy ha Neked egy háborúban az ellenség szemed láttára öli, és/vagy kínozza a családod bármely tagját puszta származásod miatt, utána mit teszel, ha fordul a kocka?

MTi 2009.01.16. 19:15:03

Az idézett Press egy Blik-szintű "újság" (vagy még rosszabb!) - nem kell feltétlenül kézpénznek venni, amit ír.
Egyébként a délszláv háború idején, 1991-1995 között és később 1998/1999-ben is, valamennyi fél követett el háborús és emberiesség elleni bűncselekményeket....

Quarantinediary · https://www.facebook.com/hzsolt 2009.01.16. 23:44:39

Mti! Csak gratulálni tudok neked, mivel 96 hozzászólásból egyedüli vagy, aki racionális vélleményt alkotott.
Tény s való, hogy mindegyik fél elégé sáros balkáni háborúkat illetőleg, s hogy ki mennyire,félek, hogy az csak még az elkövetkezőkben fog kiderülni. Tény, hogy a szerbek viszik a prímet, de a horvátok, bosnyákok és az albánok sem ártatlan báránykák a sztoriban.

lesliecsala 2009.03.24. 14:45:00

Mocskos mohamedán kurva istenüket a tetves rühedékeknek. szar cigány banda! atomot rájuk! geci rohadt allah!

lesliecsala 2009.03.24. 14:53:56

honnan lobogtatod? külföldről? már csak az ékezet nélküli írásodból gondolom. ha nem akkor bocsánat a zavarásért. ha igen akkor ne ugass onnan te fasz ha már elhúztál! ne osszad má' onnan az észt

FeroxX 2009.03.24. 16:26:53

ez van, nem fogadta el a világ Hitler "csomagját" anno.. akkor most minden másképp lenne..

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.03.24. 17:49:31

@oázis:

úgy kapcsolódik ide, hogy ebben a filmecskében az van elmesélve, hogy egy szerb szabadcsapat hogyan fürészelt fel pár muszlimot...

vimeo.com/2541817
süti beállítások módosítása