Serbia Insajd

Hírek, vélemények, elemzések, interjúk és beszámolók az exjugoszláv térségből, illetve érintőlegesen a Balkán-félsziget egyéb területeivel kapcsolatban is. Szigorúan szubjektíven. A blogot többen szerkesztjük, az egyes szerzők véleménye nem feltétlenül egyezik meg.

jugo.png

Na ovim prostorima

Facebook-oldalunk rendszeresen frissül, a blogposztoktól eltérő anyagokkal. Lehet nekünk linket, képet, videót, bármit küldeni. Ha ott írsz privát levelet, akkor azt mindhárman látjuk, így gyorsabban kapsz választ.

Friss topikok

Egyéb témák

18+ (2) 2008 (15) abszurd (75) adatvédelem (2) adósság (3) afganisztán (1) albán (41) albánia (1) aleksandra jerkov (2) alkotmány (5) állatkert (3) állatkínzás (4) al khaida (1) amy winehouse (1) andrej pejic (1) angelina jolie (5) ante markovic (2) április 1. (2) arkan (8) árvíz (5) atomenergia (1) autonómia sorozat (6) avala (2) azerbajdzsán (5) b92 (8) badnjak (1) balasevic (2) baleset (19) balkán hg.hu (2) bánát (6) bankok (8) belgrád (121) berlusconi (2) beruházás (6) betegség (4) bevándorlók (15) bicikli (6) bigbrother (7) bizarr (11) bloggerek (31) bmw (2) bor (4) boris johnson (2) börtön (12) bosznia (77) breivik (3) brutalitás (6) budapest (20) bulgária (8) bulvár (6) bunda (4) bunyevác (3) burek (3) camino (1) canak (3) cane subotic (1) ceca (6) ceda jovanovic (3) cigányok (26) civil kurázsi (2) crvena zvezda (6) csecsemő (4) csehszlovákia (2) csempészet (4) csetnikek (10) dacic (26) dalmácia (4) damjanich (1) danilo kis (1) délszláv (8) délszláv háború (2) díj (4) dinamo zagreb (5) dinkic (6) diplomaci (3) díszpolgár (4) divac (3) divat (4) dizájn (6) djindjic (7) dobrica cosic (2) drog (15) dubioza kolektiv (2) dubrovnik (4) dzajic (3) dzsihád (1) édesség (3) egészségügy (20) egyház (32) ekv (1) élő (2) erőszak (12) észak korea (1) etnikai feszültség (6) eu (38) euro2008 (4) euro2012 (4) eurovízió (4) exit (4) exjugoszláv (12) exyu ultras (6) facebook (18) fasiszta (8) fegyver (12) fertőzés (2) fesztivál (4) film (38) foci (65) folk (11) fordítás (6) függetlenség (32) futballmaffia (4) gasztronómia (14) gáz (8) gazdaság (5) gojko mitics (1) goldenblog (4) goliotok (2) goranok (1) görögország (6) gotovina (18) guantanámó (1) gyász (25) gyilkosság (38) háború (99) hadsereg (18) hadzic (7) hága (57) hajduk split (5) hajózás (4) határon túliak (19) hekkerek (3) homofóbia (13) horvát (50) horvátország (214) horvát tavasz (2) huligánok (21) humor (23) hungarikum centar (2) ibrahimovic (3) identitas-essze (2) időjárás (13) india (1) interju (25) interpol (3) írástudatlanság (5) isis (1) isztria (5) ivo sanader (38) jadranka kosor (4) jagodina (3) janics natasa (12) japán (2) jelasity radovan (1) jemen (1) jeremic (9) jogi pr (4) jugoszlávia (63) kadhafi (3) kalózpárt (1) kampány (10) kannibalizmus (2) karácsony (1) karadzic (14) kartoncity (4) katolikusgyalázás (2) kávé (2) képek (44) képregény (4) kézilabda (5) kiállítás (4) kígyó (1) kina (3) kisebbség (8) kisebbségi identitás (20) kiskorú (7) kommunizmus (21) könyv (18) kormány (10) korrupció (47) kosárlabda (8) kostunica (13) koszovó (97) közlekedés (32) közvélemény (5) krajina (5) krist novoselic (1) krónika (6) kuba (1) kusturica (15) lazar risar (2) lepa brena (1) libia (3) lopás (3) lsv (4) macedonia (21) maffia (30) magyarok (94) magyarország (106) magyarverés (7) magyar kisebbség (7) magyar szo (7) majtényi lászló (1) marinko magda (2) marko (4) mecset (6) média (52) medjugorje (2) melegek (22) menekültek (3) mentalitás (7) mezőgazdaság (4) migráció (3) milka (3) milliardosok (2) milosevic (28) mirjana (6) mladic (30) moderálás (2) mol (26) momo kapor (2) montenegro (46) mostar (10) muszlimok (25) művészet (5) muzeum (5) nácizmus (9) nagybritannia (3) nagykövet (3) nagy delszlavok (5) nagy szerbia (1) nato (16) na srpskom (4) németország (15) nemi erőszak (4) neonáci (2) népszámlálás (4) nikola tesla (3) nikolic (24) njegos (1) norvégia (2) novak djokovic (13) novi pazar (5) nyaralás (17) nyelv (26) nyomortelep (5) obraz (3) oktatás (21) olaszország (16) olimpia (13) oluja (10) önállóság (4) orlovi (1) örmény (1) oroszok (15) oroszország (20) otp (1) pálinka (5) parkolás (2) parlament (12) paródia (5) partizan (3) pedofil (6) pedofília (3) peking2008 (6) plágium (5) plakátok (5) pontatlanság (1) poskok (1) pravoszláv (6) prostitúció (10) punk (1) putyin (9) puzsér (1) rablás (6) radics viktoria (1) radikálisok (17) radivoj korac (1) radnóti (1) razija mujanovic (1) rendezvény (6) rendőrök (28) rendőrség (61) retro (10) rezsi (2) röhej (24) románia (10) rombolas (2) röplabda (5) safarov (1) sajtó (61) sajtószabadság (3) sarajevo (22) sass laszlo (3) sebesülés (5) sejo sekson (2) serbiainsajd (13) seselj (24) sovinizmus (4) split (9) sport (100) srebrenica (10) statisztika (4) surda (4) svédország (7) szabadka (34) szabadkőműves (1) szabo arpad (7) szandzsák (8) szárazság (1) szeged (22) szegénység (10) széky jános (1) szeles monika (1) szentendre (1) szerb (55) szerbek (144) szerbia (486) szerbia2020 (3) szerbverés (8) szerkesztő (4) szervátültetés (1) szervkereskedelem (1) szex (28) szinhaz (4) szíria (1) szlovákia (6) szlovénia (32) szobor (9) szollar domokos (1) sztrájk (2) születésnap (1) szvasztika/szlavisztika (4) tadic (33) tálas péter (1) támadás (25) támogatás (4) tenisz (12) terrorizmus (3) terzic (2) tetoválás piercing (5) tgm (1) thompson (3) tito (25) többség (1) topolya (2) toroczkai (4) törökök (17) trükközés (3) tudjman (7) tüntetés (23) turbofolk sorozat (2) turizmus (34) tvrtko (2) twitter (1) uck (8) újságírók (11) ujvidek (20) újvidék (2) új primitivizmus (5) ukrajna (10) űrkutatás (2) usa (32) úszás (5) vajdaság (129) választás (26) választások (38) válogatott (3) válság (3) varostervezes (9) vasút (9) vélemény (41) vendégposzt (11) vesna vulovic (1) vicc (1) videó (160) vihar (10) villamos (2) vízilabda (12) vmsz (12) vucic (8) wikileaks (7) wootsch peter (3) yugo (7) zabrenjeno pusenje (8) zastava (7) zászló (4) zavargások (11) zene (56) zenta (3) zepter (3) zombi (2) zombor (3) zsidók (3) zupljanin (3)

Itt olvasnak minket:

free counters

Feliratkozás

Creative Commons Licenc

* A névhasználat nem előlegez meg semmilyen állásfoglalást Koszovó státuszát illetően; az ENSZ Biztonsági Tanácsának 1244-es határozatával, valamint a Nemzetközi Bíróság koszovói függetlenséggel kapcsolatos véleményezésével összhangban.

A nemi erőszak mint háborús taktika

2010.09.08. 10:20 Styxx

 

A fénykép illusztráció


Az Amnesty International felszólította a bosnyák hatóságokat, hogy intézkedjenek a polgárháború alatt megerőszakolt nők ügyeinek hatékonyabb kivizsgálása érdekében.

A szexuális erőszak áldozatai elégedetlenek a lassú és körülményes eljárások miatt és különösen azt nehezményezik, hogy az elkövetők egy részét a mai napig nem vonták felelősségre.

Húszezerre becsülik a boszniai polgárháború alatt megerőszakolt nők számát.

Egyikük, Emsija Kundo, akit 1992 áprilisa és augusztusa között a szerb területen lévő fočai táborban tartották fogva, ahol több száz muszlim sorstársnőjéhez hasonlóan többször is megerőszakolták a szerbek oldalán harcoló fogvatartói.

„Együtt voltunk az akkor kilenc éves idősebb fiammal és a hét hónapos kislányommal, ráadásul terhes voltam. A hat éves fiamat sikerült anyósomékhoz, falura kimenekíteni. A terhességem ellenére is többször megerőszakoltak. Tanúvallomást tettem, de ennek ellenére egyetlen elkövető ellen sem indult eljárás.”

Az asszony jelenleg Szarajevóban él négy gyermekével egy harminc négyzetméternél is kisebb lakásban.

A múlt század kilencvenes éveiben nem a volt Jugoszlávia területén zajlott polgárháború volt az egyedüli, ahol tömeges nemi erőszak követte a harci cselekményeket. A Kongói Demokratikus Köztársaságban (korábbi neve: Zaire), Ruandában is megvívták a harcolók ezt a becstelen utójátékot.

A történelem egyik elhallgatott szégyenfoltja a háborúk alatt a nők szervezett, de legalább megtűrt, tömeges megerőszakolása. A második világháború végén csak Berlinben százezer német nőt erőszakoltak meg a Vörös Hadsereg katonái, Oroszországban a kozákok 1919-ben tömegesen erőszakolták a zsidó nőket, míg Banglades 1971-es Pakisztántól való elszakadásakor is százezerszámra erőszakolták meg a bengáli nőket.

Forrás: Szabad Európa Rádió, Vreme
 

97 komment

Címkék: nemi erőszak

A bejegyzés trackback címe:

https://srbija.blog.hu/api/trackback/id/tr232279770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szép új világ 2010.09.08. 16:07:58

A jugoszláv háborúban állatokat is használtak, hogy még inkább tönkretegyenek embereket.

És ne jöjjön senki azzal, hogy ezt muszáj volt megtenni a háború miatt (falka-szindróma), mert ez nem igaz.

Magyar helyzet: Asszony a fronton (már ha van hozzá az embernek gyomra)

punciuspilatus 2010.09.08. 16:13:21

Magyarország sem maradt ki a sorból, ajánlom a témában Polcz Alaine Asszony a fronton c. könyvét, szívbemarkoló.

Muster Mark 2010.09.08. 16:14:04

Egyedülálló nő.. nincs pénze gyereknevelésre...

Akkor meg honnan szült a háború óta még két gyereket?

-----------

Na szóval ezért volt a bosnyák nő szabad préda. Ezt a túlszaporodás alapú megszállósdi nem tolerálható dolog, szerintem akár népirtás útján történő korrekciót is indokol.

punciuspilatus 2010.09.08. 16:15:28

@Muster Mark: "Együtt voltunk az akkor kilenc éves idősebb fiammal és a hét hónapos kislányommal, ráadásul terhes voltam. A hat éves fiamat sikerült anyósomékhoz, falura kimenekíteni. A terhességem ellenére is többször megerőszakoltak."

Ez összesen négy.

[c] 2010.09.08. 16:18:32

@Muster Mark: "Na szóval ezért volt a bosnyák nő szabad préda."

Nagy francot. Mindenki préda lehet ilyen helyzetben, gazdag, szegény, öreg, fiatal, gyerek(!), terhes, nemterhes estébé. Polcz Alaine könyvét én is ajánlom, okulj.

Artyom2033 2010.09.08. 16:42:42

Ez szerintem tök vicces.

2010.09.08. 16:50:50

A nők megerőszakolása a katonák jutalma. Ez így van mióta harcolnak egymás ellen emberek, már évezredek óta. Ez minden harcoló ország katonáira igaz - a kéksisakos békefenntartóktól az amerikai katonákon át a magyar katonákra - a különbség csak annyi, hogy a harctéri parancsnokok mennyire engedik ezt az egyszerű katonák számára.

Yeto 2010.09.08. 16:51:50

"Az asszony jelenleg Szarajevóban él négy gyermekével egy harminc négyzetméternél is kisebb lakásban."

Ha egyedül élne egy nizzai villában, az mennyivel befolyásolna bármit, a közérzetét esetleg leszámítva?

andben 2010.09.08. 16:55:04

Ld. dicsőséges orosz felszabadító vörös hadsereg!

50000 bejegyzett abortusz csak Budapesten...!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 16:55:51

@Muster Mark:

1. légy szíves részletezd, hogy milyen családi állástól, és hány gyerektől tennéd függővé azt, hogy egy nőt jogos-e megerőszakolni, avagy sem?

2. kérlek részletezd, hogy hány fő léte indokolt és melyik népfajtából, és hány főtől jogos a népirtás.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 16:56:50

styxx,

berlinben kétmillió, budapesten kétszázezer nőről vannak információk. az én otthonomban nem írták fel, hogy kit erőszakoltak meg az oroszok, de volt olyan nő a szőlőben, akit egy éjszaka ötször vittek ki a pincéből, és ötször mindenki végigment rajta.

ddi 2010.09.08. 17:00:32

Zsidó bosszúhadjárat a II. világháború útán:
Jacob Berman (zsidó) vezette ÁBH emberei a Lambinowice (német neve Lambsdorf) melletti átnevelő táborból fiatal német nőket és lányokat mezítláb hajtottak ki a városka határában levő szántóföldre, ahol korábban több mint 500, a háború alatt kivégzett lengyelt temettek el. A nőket arra kényszerítették, hogy a mész nélkül sebtében elhantolt holttesteket kiássák, melléjük feküdjenek, csókolgassák és közösüljenek a már régen oszlásnak indult hullákkal. A táborba visszahurcolt lányok és asszonyok közül hatvannégyen meghaltak a pár nap múlva kitört tífuszjárványban.

andben 2010.09.08. 17:01:31

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
A szocializmus eszméje mellett leginkább a lapostetűt terjesztették...!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.08. 17:02:19

Régi dolog ez már sajnos. Nagyon jól leírja, sőt kicsit talán meg is indokolja a "megbecstelenít" kifejezés.
Háborúban nincs idő udvariaskodni, olyan extra körülményeknél lehullik a civilizáció maszkja. Az ösztönök uralkodnak, így hát semmi virágcsokor a nőknek, hanem erőszak, ami persze a férfiaknak stresszoldó hatású is akkor.

mik-sa 2010.09.08. 17:02:43

Muzulmán nő megerőszakolása: a korán szerint nem szüz nő nem mehet férjhez, gyermekei fattyak, kirekesztettek lesznek. ha mással hál (mindegy hogy erőszak vagy nem) a férjének kötelessége kivetni a házából.
na, szerinted miért tették?! bizony eltaláltad, merő kötelességből, hazaszeretetből...
és tuti hogy elhangzott ez is: a parancsnok aszonta...

regression 2010.09.08. 17:03:23

A Japánok pedig összefogdosták a megszállt területeken a lányokat, nőket és együtt szállították őket a hadsereggel, hogy bármikor "rendelkezésre álljanak".

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 17:03:30

egyébként az afrikai népirtós-véresgyémántos történetekben az a különösen szép, hogy kifejezetten hiv és egyéb nemi beteg fertőzött rape-squadokat küldenek ki, hogy megfertőzzék a megerőszakolt nőket. és ugye ott az isten se mossa le egy nemi beteg nőről (már a szappan használata napi mosakodáskor arra utal, hogy szexel, ezért gyújtottak fel egy egyedülálló női tábort valahol, mert az önkéntesek szappant is tettek a tisztasági csomagba, mire elterjedt a menekülttáborban, hogy a női táborban prostitúció folyik, és rájukgyújtották. mert muszlim nő csak szex után mosakodik szappannal.), hogy nem félrekefélt. és hát a törzsi szokások / sharia értelmében aki házasságon kívül szexuális életet él, azt megkövezik.

és persze a hazatérő férfiakat a nő majd megfertőzi az aids-szel, és ha szülne is, azok is mind aids fertőzöttek lennének és gyorsan meghalnának. és ha a férfi előbb meghal, mint a feleség, szokásjog alapján először minden férfirokonnal közösülnie kell, hogy megtisztuljon, hiszen a férj haláláról ő tehet. így azok is megfertőződnek, átadják a feleségüknek, etc.

így nem kell fegyverre, meg lőszerre költeni, a nemi erőszak, mint biológiai fegyver kicsit lassabban ugyan, de sokkal hatékonyabban elintézi az egészet.

andben 2010.09.08. 17:03:57

@laspalmas:

Lehet h régi dolog, de sztem az ókori római légiók nem voltak ilyen primitív állatok, mmint az orosz hadsereg...!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 17:04:25

@andben:

ha csak lapostetű lett volna... de inkább az akkor még gyógyíthatatlan szifiliszt, gonorheát, egyéb betegségeket, és akkor még nem volt antibiotikum...

hundertwasser 2010.09.08. 17:05:08

@ddi: az útán, gondolom félreütés, ahogy a kommented is. Generál zsidó bosszú meg nagyon vicces felvetés.

mik-sa 2010.09.08. 17:06:41

@andben: azért nekem oroszok meséltek cifra dolgokat a magyarokról is...

Styxx 2010.09.08. 17:07:45

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
"Berlinben a lakosságszám a II. világháború kitörése előtt érte el a maximumot, a majdnem 4,5 millió főt. A háború alatt a lakosság száma 3 millió alá zuhant" - legalábbis a Wikipedia szerint. Nem tartom kizártnak, hogy jóval több nő volt 1945-tavaszán Berlinben, mint férfi, de a kétmilliós számot eltúlzottnak tartom. Természetesen százezer is rengeteg, sőt egyetlen egy is szörnyű. A forrásokat én sem ellenőriztem történészi pontossággal, szerintem (főleg egy ilyen, nem történész szakmai blogban) nincs értelme a számokon vitázni.

phaszfej 2010.09.08. 17:08:12

A háború már csak ilyen. A győztes csapat adja tovább génjeit, a leigázott nép női így már az a győzők külykeit hordja ki. Tiszta evolúció, ez így jó.

regression 2010.09.08. 17:08:37

@andben: Szerintem ne legyenek illúzióid.

regression 2010.09.08. 17:11:27

@phaszfej: Evolúciós kutatások azt mutatják hogy a gének vándorlásáért a nők felelősek nem a férfiak (az új géneket nők hozzák be és nem férfiak viszik ki). Ergo a tömeges megerőszakolásnak nincs mérhető evolúcós hatása.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 17:12:01

@andben:

ne legyél naív, szerinted mit csináltak a gall, vagy gót törzsek lányaival?

nem azért nincsenek nemi erőszak feljegyzések az ókori háborúkból, mert akkor nem volt nemi erőszak, hanem azért, mert a nők (főleg az elrabolt rabszolganők, vagy háborúban ejtett hadifoglyok) nem számítottak embernek, hanem a foglyul ejtő, vagy a rabszolgát megvásároló TULAJDONÁNAK számítottak, aki azt tett velük, amit akart, akár meg is ölhette őket. a nemi erőszak, pedofília akkor nem büntetendő cselekedetnek számított egy másik ember alapvető emberi jogának megsértésében, hanem az úr élt a tulajdonjogával a rabszolgáján. ja, hogy ezt hogy élte át a rabszolga? hidd el, akkor is volt ptsd, és pánikroham. nem véletlenül igyekeztek a germán, ilyen-olyan, szabad jogú törzsekben felnőtt nők öngyilkosok lenni, amikor fogságba kerültek, és nem véletlenül igyekeztek a rabszolgatartójukat minél előbb kinyírni.

nem véletlenül maradtak meg a nyakláncok, karláncok a nők kezén-nyakán ékszerként: ezek a rabszolgatartók bilincseinek az utódai. a gazdagabb házaknál a rabláncot aranyból, ezüstből készítették.

andben 2010.09.08. 17:12:54

@mik-sa:
Ugyan mit?
Nekem meg olyat mesélt a nagyapám h az egyik orosz szakasz a szomszéd öregasszonyt erőszakolta, a másik szakasz meg a kecskét, mert nem fértek oda!

andben 2010.09.08. 17:14:42

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

A lényeg az lett volna h egy ókori hadsereg is bizonyos fegyelmezettséget kíván!
Nem hinném h a 2. vh-ban a német/angolszász hadsereg parancsnokok hagyják h a katonáik ilyesmivel foglalkozzanak!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 17:14:59

@Styxx:
www.guardian.co.uk/books/2002/may/01/news.features11
Estimates of rape victims from the city's two main hospitals ranged from 95,000 to 130,000. One doctor deduced that out of approximately 100,000 women raped in the city, some 10,000 died as a result, mostly from suicide. The death rate was thought to have been much higher among the 1.4 million estimated victims in East Prussia, Pomerania and Silesia.

Altogether at least two million German women are thought to have been raped, and a substantial minority, if not a majority, appear to have suffered multiple rape.

bocs, hazudtam. egész németországról van szó, nem csak berlinről.

ddi 2010.09.08. 17:18:18

@hundertwasser:
bocsánat "után", de a lényeg nem ezen van...

hanem: a háború milyen rémtettekre képes, illetve a zsidók 60 év után is képesek háborús bűnösök vadászatára, közben ők is óriási bűnöket követtek el ártatlan nőkön, embereken

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.09.08. 17:19:29

@regression: Ehhez megadnál egy forrást? A cikktől és a flame-wartól függetlenül érdekelne.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.08. 17:20:50

@andben:

olvastam nemrégiben egy nemi erőszakokról szóló könyvet, ott az egyik visszaemlékező, akit oroszországban erőszakoltak meg már a háború után, azt írta, hogy neki az orosz asszonyok meséltek ugyanolyan nemi erőszakokról a don-kanyar előtt, mint amiket az oroszok elkövettek magyarországon.

a németek lengyel, magyar, zsidó lányokat erőszakoltak meg deportáláskor, meg a lágerben.

angolokról nem tudok, de teljesen biztos vagyok benne, hogy ha ma, 2010-ben az ensz-békekatonák a menekülttáborokban nőket erőszakolnak, akik az ő védelmükre vannak bízva, és azért küldik oda őket, hogy megvédjék a menekülteket a haláltól, akkor a felszabadító angolszász hadsereg parancsnoka is nyugodtan hagyta, hogy a katonáik azt erőszakoljanak meg, akit csak akarnak. persze, kivétel azok a nők, akiket a parancsnok akart megerőszakolni, és mondjuk, nem akarja a közlegény gonorrheáját elkapni, vagy nem akarja a farkát "teliszart csizmában" megjáratni. mert ugye a parancsnoknak ebben is külön elbánás dukál.

regression 2010.09.08. 17:23:21

@Márai Coelhó: Seielstad M, Minch E, Cavalli-Sforza LL: Genetic evidence for a
higher female migration rate in humans. Nat Genet 1998,
20:278-280.

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 17:27:16

@phaszfej: Nyilván anyádnak is az ukrán front volt az első nagy szerelme.

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 17:28:04

@mik-sa: Igen BŰNÖS nép vagyunk. MI MOCSKOS ALJADÉK GECIK! MENJ MÁR EL A KURVA ANYÁDBA!

phaszfej 2010.09.08. 17:30:17

@Kiráj vagyok bazmeg: Nem, anyám nem baszik hulladék szlávocskákkal.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.09.08. 17:30:43

@regression: Köszike, már csak hozzá kéne jutni a forráshoz. :)

fofofo 2010.09.08. 17:44:58

Adalék: a saria szerint a nőnek 4 férfi tanúval kell igazolnia, hogy megerőszakolták, különben őt kövezik meg házasságtörés/házasság előtti szex miatt.

marosy 2010.09.08. 17:46:27

A férfiakat kivégezték a nőket pedig megerőszakolták.

A tököm tele van a feminista szemlélettel. Mindig a nők szenvedését emelik ki.
A férfiakat kivégezték wazze, róluk miért nem esik szó????

Artyom2033 2010.09.08. 17:58:55

Az amúgy megvan, hogy ez a muszlim kurva hány gyereket baszatott össze magának eddig?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.08. 18:00:10

@andben: Meg megszámlálhatatlan nemibeteg és öngyilkos. BTW Vörös Hadsereg ezt művelte Galíciától Berlinig. És tényleg nem válogattak. Ha már nem volt, a 60 éves nagymamát is.
Egy 90 éves idős néni mesélte, hogy a bérház pincéjében hogyan bújtatták őket a férfiak. A leghátsó, legeldugottabb helyiségbe szó szerint befalazták őket.

Ianas 2010.09.08. 18:00:23

@andben: Erre azért nem fogadnék nagyobb tétben.

Ianas 2010.09.08. 18:01:46

@andben: Főleg, mert Róma RABSZOLGATARTÓ társadalom volt. Szerinted mit csináltak a rabszolgának szánt legyőzött emberekkel?

Igen, jól látod. Megsimogatták a buksijukat.

Artyom2033 2010.09.08. 18:02:41

Egyébként azt mikor értitek már végre, hogy a népírtás helyes dolog? Nincs mindenkinek joga az élethez ilyenek például a cigányok.

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 18:03:47

@Ianas: Azért azt gondolom, hogy a rómaiak klasszisokkal kultúráltabbak voltak az átlag ruszkinál.

Bandibacsi34 2010.09.08. 18:03:59

"Amikor a Vörös Hadsereg áthaladt Jugoszlávia északkeleti peremén, 121 nemi erőszakot jelentettek. Gyilasz, mint a "Beszélgetéseiből" tudjuk, panaszt is tett miatta Sztálinnál. A sokat idézett beszélgetés során Sztálin csodálkozott, hogy az emberi szenvedés és szív nagy ismerője, Gyilasz miért nem érti meg, hogy az állandó életveszélyben lévő katonának joga van egy kis szórakozásra."

Mellesleg a nemi erőszakok száma egyenes arányban állt a harcok hevességével. Ahol harc nélkül vonultak be az oroszok, ott a nemi erőszak is kevesebb volt. De ha nem kaptak el nemi betegségeket, akkor jobban jártak, mint ha a Gulágra vitték volna őket pár évre, kivégezték volna őket vagy megcsonkították volna őket.
Mellesleg néhány ferde hajlamú férfiakat és kecskéket is megerőszakolt. Szóval nem csak a nők szenvedtek!!!!!!!

Ianas 2010.09.08. 18:04:55

@Kiráj vagyok bazmeg: Már miért lettek volna? Csak emberek, semmi több.

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 18:07:28

@Ianas: Ennyire hülye vagy? Szerinted minden ember egyforma, és nincs szerepe a kultúrának?

kasu 2010.09.08. 18:19:09

Jaj a legyőzötteknek! Ez az egész emberi történelmen átvonul.
Nagy Sándor százezernyi fület vágatott le. Kosárban hordták el előtte, ő meg jól lakomázott.
Javaslom a fentieken kívül prof.Csányi Vilmos könyveit, amelyeket az etológia tárgykörében írt.

Különben néhány kesztyűvel faszt fogó fanyalgó nőcikére nagyon ráférne egy szakasz ősgermán, talib, afrikai fekete, orosz vagy szerb katona.Esetleg ebben a sorrendben.
Uff beszéltem.:-))

venszivar 2010.09.08. 18:20:14

Én meg eddig még csak olyat hallottam,hogy mindig a SZOMSZÉD asszonyt erőszakolták meg.....Mert én korommal bekentem magamat. D:D:D

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 18:21:47

@kasu: Bocs de kijavítalak mert okádnom kell ettől a finomkodó faszságtól, tehát:

nem afrikai fekete hanem nigger.

Kiráj vagyok bazmeg 2010.09.08. 18:25:00

@kasu: "Nagy Sándor százezernyi fület vágatott le. Kosárban hordták el előtte, ő meg jól lakomázott. "
Forrás?

nemezisazis 2010.09.08. 18:52:44

@andben: @Kiráj vagyok bazmeg:

ti jártatok iskolába?
neadjisten olvastatok önállóan?
kétlem.

mindenesetre az összes ilyen dögöljön meg.

12. Pausz 2010.09.08. 18:54:20

@laspalmas:

EZ így NAGY CSÚSZTATÁS!

A SAJÁT asszonyaikat ugyanis nem erőszakolják.

12. Pausz 2010.09.08. 18:58:48

Magyarország

a 2. vh után

milliós nagyságrendű Salvarsan szállítmányt kért a vöröskereszttől

az országot végigerőszakoló "felszabadító" szovjetek terjesztette

szifilisz ellen.

12. Pausz 2010.09.08. 18:59:55

Kúltúrember

a szerbet jó messzire kívánja.

Erőszakos elmebeteg fajta.

Sunnyboy 2010.09.08. 19:09:21

Volt egy történelem tanárom középiskolában, sajnos már nem él.
Az óráin, történelmi kortól függetlenül, ha háborús évekhez értünk, hatalmas indulattal mesélte:
"és a katonák a nőket megerőszakolták"
Szerintetek mi zajlana itt, ha nem lenne rendfenntartó szerv?

TCrown 2010.09.08. 19:13:19

Nincs mit tenni / nem lehet mit tenni - a háború ilyen, mindig is ilyen lesz.

12. Pausz 2010.09.08. 19:24:49

@TCrown:

NONO

ahol nem volt/járt szláv csürhe európában

ott a nemi erőszak nem volt jellemző sem az 1. sem a 2. vh-ban

a közelkeleten sem jellemző

csak a négerek, akik békében sem tudnak mit kezdeni a faszukkal, meg a szlávok imádják ezt az erőszakolósdit

paraszthajszal 2010.09.08. 19:43:22

@ddi: Már bocs, de te ezt pl. el is hiszed? Eltekintve azoktól a ritka esetektől, amikor a gerincvelőt/agyat ért sérülés miatt erekció lép fel, pl. szembe kellene nézni azzal a problémával is, hogy hogy állítsa fel neki. :D

Nemi erőszak – nők megalázása, meggyalázása történhetett, de a nekrofíliára való kényszerítés azért sok lett volna.

TCrown 2010.09.08. 19:46:19

@A Nép - Te vagy!: @12. Pausz:
Legyen nektek igazatok, őszintén kívánom!

Mondjuk volt a családomnak olyan tagja, aki az amerikaiak áltam megszállt területen élte meg a II. vh-t, na ő tényleg nem mesélt ilyeneket... Meg rendszeresen röhögött a mostani háborús filmeken, ha német katonák erőszakolgattak benne, mindig azt mondta, hogy a katonák tisztje ott helyben, egy szó nélkül lőtte volna főbe az elkövetőket...

Szóval lehet, hogy igazatok van...

kutyafej 2010.09.08. 19:52:29

@ddi: hogy te mekkora sötét idióta vagy!!!
Halottakkal közösültek, zsidó bosszúhadjárat, barátom, minden rendben van a fejedben???

12. Pausz 2010.09.08. 19:59:51

@TCrown:

mindkét ági nagyszüleimnél volt beszállásolva német katona, de semmi negatívat nem említettek velük kapcsolatban, sőt a háborús körülmények közepette is tisztelettudóak voltak a háziakkal néhány dologban még számítani is lehett rájuk, pl. faaprítás

az egyik nagymamámat még hívta is a német katona hogy menjen vele No-ba, mert a ruszkik nem fognak udvariaskodni

az egyik nagyszüleimnél viszont kifosztották a ruszkik a kamrát meg az ólat (de legalább nem erőszakoskodtak)

12. Pausz 2010.09.08. 20:02:58

@kutyafej:

a háború után közvetlen

a korábban németek megszállta keleti területeken az eleve ott élő kisebbségi német nemzetiségű polgári lakosságot koncentrációs táborokba terelték

többek között a megmaradt zsidók

és kínozták és öldösték őket

kutyafej 2010.09.08. 20:06:12

lárifári

nem azsidók, te oktondi, hanem az ottani hatóságok

kínzás, öldöklés...vérszívás meg emberevés nem volt???

sourcerror 2010.09.08. 20:17:09

@12. Pausz: Az én nagymamám is ezt mesélte.

12. Pausz 2010.09.08. 20:19:03

@kutyafej:

jaj hát Shlomo Morel biztos az egyedüli volt ugye

en.wikipedia.org/wiki/Salomon_Morel

TCrown 2010.09.08. 20:27:07

@kutyafej: Pedig, pedig, pedig... Nézd csak ezt meg:en.wikipedia.org/wiki/Salomon_Morel
"It is estimated that close to 2,000 inmates died in the camp, while torture and abuse of prisoners were rampant."

@12. Pausz: Ja, hát orosz megszállás, az más tészta volt, arról is vannak családi sztorik. Teleszart cilinder, feldarabolt zongora...

TCrown 2010.09.08. 20:28:34

@12. Pausz: 8 perc, na ja, nem kellene tévéznem közben... :)

☉ ☾ 2010.09.08. 20:31:55

Az állatok nem csinálnak ilyen dolgokat.

12. Pausz 2010.09.08. 20:45:27

itthon is

a kommunizmus első 5-6 évében

zsidók töltötték fel az ÁVH-t

Iustizmord 2010.09.08. 20:46:28

bazze végigolvastam.

pár nick visszaadhatná a suffragium-át ha

1. volna neki olyan, mert 18 év alatt ugye nincs
2. ha tudná mi az.

asszem ilyenekkel ui nem viccelünk, sok ok fennforgása okán.

leginkább, mert nem vicces, viszont nem is úri.

csoko20 2010.09.08. 21:10:15

Az tény, hogy a ruszkik elég "egyszerűek" és műveletlenek.

De ha az én országomat rohanná le valaki 4000 tankkal, 2000 repülővel meg egy rakás csicska samesz országgal, akkor azt hiszem elég zabos lennék és én sem udvariaskodnék, ha oda érnék az ellenség küszöbére.

Az pedig elég morbid lett volna, ha az amerikaiak az elvileg szövetséges franciákat, vagy belgákat, hollandokat dugták volna végig.
Nyugat-Németországon azért nem volt akkora ellenállás mint Keleten.

A másik: a rómaiak szexuális abberációja helyenként megközelítette a ruszkik abberációját, bár utóbbiaknál nem verték nagy dobra, ha valaki homokos, vagy lovat tart.

Nem védem az oroszokat, csak kicsit összetettebb a dolog. Kicsit más elkezdeni erőszakoskodni egy francia kisvárosban, ahola németek kivonulása után a polgármester fogadja az amerikaiakat, meg más egy kelet-európai városban vagy faluban, ami körül véresbb harcok folytak és nyoma sem maradt az erkölcsi normáknak vagy a társadalmi rendnek.

ca2 2010.09.08. 21:15:02

@andben: "Lehet h régi dolog, de sztem az ókori római légiók nem voltak ilyen primitív állatok, mmint az orosz hadsereg...! "

Na ebben nagyon tévedsz! Tulajdonképpen azt is mondhatnánk, hogy ezt a fajta hadviselést a rómaiak "találták fel". Már nem azt, hogy a nőket meg lehet erőszakolni, hanem azt, hogy egy területet akkor lehet legkönnyebben leigázni ha a háború tulajdonképpen a lakosság ellen folyik.
A júdeai felkelés alkalmával százezer szám öltek nőket és gyerekeket azért, hogy felkelésben résztvevő férfiak a családjaikat féltve elhagyják a felkelők csapatait.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.08. 21:24:18

Az átlag orosz katona egyszerűen primitívebb volt mint a hasonló amerikai, vagy orosz.

A cigányok sem azért erőszakolják meg a nagymama korú áldozatukat mert cigányok, hanem mert primitívek.

srbin 2010.09.08. 21:36:27

Hát, hogy is mondjam, jomagam ismerek pár szerbet (:)), ők nem irígyek, tisztelettudoak, stb. Jo barátok és soha nem vernek át. A cikk íroja szerbofob, hogy lehet ilyen előítélettel cikket írni!? :))). A fenti kommentek: bornyasztooooo. Híves négerek, romaiak, stb. Kiderül a kommentből, hogy a történelemben már mindenki mindenkit megerőszakolt. Volt, hogy a romaiak a zsidokat, aztán a zsidok a németeket, majd az oroszok, pill.... azok mindenkit. Még a kecskét is. Vannak afrikai országok, ahol a lakosság kb. 30-40%-a híves....biztosan onnan regrutálták őket. Amatőrök, méghogy taktikai erőszak. Miért arrol dumcsizunk, hogy a muzulmán nő, akit megerőszakolnak, a későbbiekbe kiközösítik, mert tisztálatlanná vált. Ez humánus? Ti itt mind nagy szerb-ismerők vagytok, ugye? Inkább legyen egy szerb barátom, mint tíz magyar. Az, meg hogy a négy gyerekes anya 30 m2-es lakásba lakik, vagy az ő, vagy a bosnyák kormány hibája. Cikkíro manipulálja az karakteropátiás olvasokat. Pá.

srbin 2010.09.08. 21:41:10

@12. Pausz: Ez te honnan tudod? Netalán tán téged is megerőszakoltak?

srbin 2010.09.08. 22:08:18

egy harminc négyzetméternél is kisebb lakásban.??? Akkor most mekkora volt, egy négyzetméter, vagy kettő??? :))))) Hét honapos babája volt, de már megint terhes volt. Szerintem egy sexmániás nő lehetett :))), aztán mindent a szerbekre kennt, hátha kap egy kis háborús nyugdijat.

Styxx 2010.09.08. 23:03:52

@srbin: szövegértésed talán csak a toleranciád múlja felül:-)

srbin 2010.09.09. 10:28:17

Styxx: az igazat megvalva, legalább jót szórakoztam az este a sok hülyeség olvasásán. :).

/Spam 2010.09.09. 11:56:22

Nos, elárulom hogy 1945-ben csak Budapesten 200 000 esetben történt nemi erőszak a szovjetek által (akkoriban 1 milliós város volt Budapest, igaz, az oda menekülők miatt kicsit több is lehetett).
Ezt vajon ki fogja kivizsgálni és mikor?

srbin 2010.09.09. 12:18:42

Spam: tudod, azért az emberek részéről szokott lenni eltúlozás is. Ezért nem is vizsgálták ki az ügyet. Tudod, ez amolyan "ne kavard, míg nem büdös" ügy. Ha kivizsgálták volna, lehet, hogy pár száz eset lenne a vége. Ha a II. világháború összes áldozatának kivizsgálására lenne pénz, energia és idő, lehet, hogy csak nagyot néznénk, hogy mennyi volt az áldozatok száma. Gondolok itt Jugoszláviára, akik a háború után 1,7 millió áldozatot adtak meg, közben egy szerb szociológus 1974-ben tudományosan megállapította, hogy legfeljebb 8-900 ezer áldozat volt. Ez sem kevés, de a magasabb hadisarc reményében több áldozatot állapítottak meg. Majd úgy kb. 100-200 év múlva fogjuk megtudni a teljes igazságot. Több nép is hasznot húzott a fent említettekből.

Bandibacsi34 2010.09.10. 02:23:41

en.wikipedia.org/wiki/War_crimes_of_the_Wehrmacht#Mass_rapes

Na ennyit arról, hogy a németek nem erőszakoltak meg nőket. Az meg hülyeség, hogy a tisztjük lelőtte azt, aki erőszakoskodott. Ennek max annyi az igazság alapja, hogy szégyent hozott a fajra szövetségest erőszakolt meg illetve megbontotta vele a fegyelmet.

Az amerikaiak azért nem erőszakoltak továbbá tömegesen nőket, mert kaptak tizenéves kis német kurvákat egy doboz cigiért.

Ja egy mai hír

index.hu/kulfold/2010/09/09/sportbol_oltek_afgan_civileket_amerikai_katonak/

Atisz 2010.09.10. 09:58:55

@srbin: Azért nem igaz amit írsz, mert csak Budapesten 50 ezerre teszik a minimális megtörtént esetek számát (200 ezer a reális).
Nagyon sok tanulmány született erről, persze jogodban áll, hogy orosz történészeknek higgy (netán komisszároknak, esetleg olyan tábori költőknek, akik a hadsereggel együtt utaztak és arról írnak, hogy a magyar asszonyok és lányok élvezettel adták át magukat az szovjetek katonáknak - mert ugye ilyet is lehet olvasni) vagy pedig elfogulatlan, pártatlan történészeknek.
Persze ez kicsit olyan, mintha egy német koncentrációs tábor parancsnokát kérdeznéd az Endlösungról...
Az én nagymamám Budapesten volt és mesélt a témáról 1-2 dolgot. Mivel tudom, hogy ő mindig igazat mond, tehát számomra rendkívül hiteles hírforrás, ezért hiszek neki.
Azt már tudjuk, hogy Magyarországról 600-700 ezer embert vittek el és ebből 300 ezer soha nem tért vissza.
A nemi erőszak esete sokkal komplikáltabb mivel az ugye nehezen felderíthető (mondjuk több ezren követtek el öngyilkosságot emiatt - ezt azért elég nehéz félremagyarázni). Egyrészt ugye nem mindenki beszél róla, szereti elfelejteni, letagadja, akad olyan aki túllépett rajta, illetve azt sem szabad elfelejtetni, hogy az életével is játszott az, aki az esetek után beszélt az ilyesmiről.

A kérdésem pedig költői volt: soha nem fogják kivizsgálni, vannak akik elfogadják a jelenlegi adatokat és vannak akik tiltakoznak. Ennyi.
Ezek olyan dolgok (mint mondtam komplikáltabb, hogy hányan haltak meg) amit egyre nehezebb kivizsgálni az idő elmúltával.
Valamint, mint tudjuk: a történelmet a győztesek írják.

A nemi erőszakból pedig nem lehet hasznot húzni - tehát elég rossz a párhuzam amit a kettő közé húztál - csak a tisztánlátás végett kéne kivizsgálni és végül például elfelejteni a "felszabadítás" szót a szovjet hadsereggel és 1945-tel kapcsolatban.

Atisz 2010.09.10. 10:08:48

@atlagjancsiba: Nyilván ilyen esetek is voltak. Az biztos, hogy a Magyarországon állomásozó német csapatok nem követtek el nemi erőszakot, egyáltalán semmi komolyabb konfrontációba nem keveredtek a civil lakossággal (ez persze nem zárja ki annak lehetőségét, hogy máshol követtek el ilyesmiket).
Mégis ezen tények alapján kicsit valószínűtlen az amit írtál. Ne feledkezz meg a sztálini propagandáról sem, amely azok után, hogy a "szovjet katonáknak jár egy kis öröm, miután végigharcolták magukat Európán" féle magyarázat nem jött be, elkezdték terjeszteni, hogy ez valójában bosszú volt, azért amit a német katonák csináltak az orosz asszonyokkal, illetve gyermekekkel. Talán ha elsőre adták volna ezt a magyarázatot, akkor valamivel hitelesebbnek tűnt volna (bár elég primitív gondolkozásra vall az is, hogy nem az erőszaktevőkön állunk bosszút, hanem az ellenséges nemzet ártatlan asszonyain és gyermekein).
A harmadik tény pedig ami ennek a valószínűtlenségnek a tényét támasztja alá pedig az, hogy pl. a magyar, lengyel, lett, litván és észt katonák nem erőszakoltak meg senkit és nem is kegyetlenkedtek a Szovjetunióban, mégis ezen nemzetek asszonyai ugyanolyan sorsra jutottak, mint a német nők.
Több helyen is kilóg a lóláb.

micz 2010.09.10. 13:56:21

Na Index címlap, száz komment...

... és a Balkánhoz visszatérve, az nektek megvan hogy a szerbeket azzal baszogatják, hogy a fajtiszta délszlávok világos hajúak-szeműek-bőrűek, mint a muzulmánok, akik behódoltak a törököknek és felvették a vallásukat, míg a szerbek és a crnagoracok, akik ellenálltak nekik, azok nőit sokat erőszakolgatták, és ezért a mai szerbek és crnagoracok jellemzően nem annyira világos hajúak-szeműek-bőrűek, és ez a jelentősen megnövekedett török vérvonaltól van!

Azé ebbe lehet valami...

ayatollah 2012.12.22. 14:27:29

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
"olvastam nemrégiben egy nemi erőszakokról szóló könyvet"

Jó ízlésre vall xD

ayatollah 2012.12.22. 14:42:46

@12. Pausz: "A SAJÁT asszonyaikat ugyanis nem erőszakolják"

Dehogynem. Ha megszűnik a közigazgatás akkor azt is. Ld. súlyos természeti katasztrófák idején. Mert a szomszéd kis Marikát megdugni akire már évek óta folyatjuk a nyálunkat csak jobb mint egy vadidegent.

ayatollah 2012.12.22. 15:05:43

@Bandibacsi34: "Az amerikaiak azért nem erőszakoltak továbbá tömegesen nőket, mert kaptak tizenéves kis német kurvákat egy doboz cigiért."

Inkább gyermekes asszonyokat kajáért cserébe.
Innen ered a "motherfucker" mint sértés.

ayatollah 2012.12.22. 15:21:54

Amúgy meg valamelyik előttem szólóval értek egyet. A nemi erőszak démonizálása valami feminista faszság. A háborúkban ez még a kisebb szörnyűségek közé tartozik. Mert azért az annál kétségtelenül nagyobb szívás, ha az ember lábát elviszi egy tüzérségi gránát, vagy ha a szemét roncsolja szét egy repesz stb.stb. Én mondjuk férfi vagyok és szűz hátulról, de gondolkodás nélkül inkább bevállalnám hogy 10 nigger seggbebasszon minthogy pl. rámbasszanak napalmot.
süti beállítások módosítása