Serbia Insajd

Hírek, vélemények, elemzések, interjúk és beszámolók az exjugoszláv térségből, illetve érintőlegesen a Balkán-félsziget egyéb területeivel kapcsolatban is. Szigorúan szubjektíven. A blogot többen szerkesztjük, az egyes szerzők véleménye nem feltétlenül egyezik meg.

jugo.png

Na ovim prostorima

Facebook-oldalunk rendszeresen frissül, a blogposztoktól eltérő anyagokkal. Lehet nekünk linket, képet, videót, bármit küldeni. Ha ott írsz privát levelet, akkor azt mindhárman látjuk, így gyorsabban kapsz választ.

Friss topikok

Egyéb témák

18+ (2) 2008 (15) abszurd (75) adatvédelem (2) adósság (3) afganisztán (1) albán (41) albánia (1) aleksandra jerkov (2) alkotmány (5) állatkert (3) állatkínzás (4) al khaida (1) amy winehouse (1) andrej pejic (1) angelina jolie (5) ante markovic (2) április 1. (2) arkan (8) árvíz (5) atomenergia (1) autonómia sorozat (6) avala (2) azerbajdzsán (5) b92 (8) badnjak (1) balasevic (2) baleset (19) balkán hg.hu (2) bánát (6) bankok (8) belgrád (121) berlusconi (2) beruházás (6) betegség (4) bevándorlók (15) bicikli (6) bigbrother (7) bizarr (11) bloggerek (31) bmw (2) bor (4) boris johnson (2) börtön (12) bosznia (77) breivik (3) brutalitás (6) budapest (20) bulgária (8) bulvár (6) bunda (4) bunyevác (3) burek (3) camino (1) canak (3) cane subotic (1) ceca (6) ceda jovanovic (3) cigányok (26) civil kurázsi (2) crvena zvezda (6) csecsemő (4) csehszlovákia (2) csempészet (4) csetnikek (10) dacic (26) dalmácia (4) damjanich (1) danilo kis (1) délszláv (8) délszláv háború (2) díj (4) dinamo zagreb (5) dinkic (6) diplomaci (3) díszpolgár (4) divac (3) divat (4) dizájn (6) djindjic (7) dobrica cosic (2) drog (15) dubioza kolektiv (2) dubrovnik (4) dzajic (3) dzsihád (1) édesség (3) egészségügy (20) egyház (32) ekv (1) élő (2) erőszak (12) észak korea (1) etnikai feszültség (6) eu (38) euro2008 (4) euro2012 (4) eurovízió (4) exit (4) exjugoszláv (12) exyu ultras (6) facebook (18) fasiszta (8) fegyver (12) fertőzés (2) fesztivál (4) film (38) foci (65) folk (11) fordítás (6) függetlenség (32) futballmaffia (4) gasztronómia (14) gáz (8) gazdaság (5) gojko mitics (1) goldenblog (4) goliotok (2) goranok (1) görögország (6) gotovina (18) guantanámó (1) gyász (25) gyilkosság (38) háború (99) hadsereg (18) hadzic (7) hága (57) hajduk split (5) hajózás (4) határon túliak (19) hekkerek (3) homofóbia (13) horvát (50) horvátország (214) horvát tavasz (2) huligánok (21) humor (23) hungarikum centar (2) ibrahimovic (3) identitas-essze (2) időjárás (13) india (1) interju (25) interpol (3) írástudatlanság (5) isis (1) isztria (5) ivo sanader (38) jadranka kosor (4) jagodina (3) janics natasa (12) japán (2) jelasity radovan (1) jemen (1) jeremic (9) jogi pr (4) jugoszlávia (63) kadhafi (3) kalózpárt (1) kampány (10) kannibalizmus (2) karácsony (1) karadzic (14) kartoncity (4) katolikusgyalázás (2) kávé (2) képek (44) képregény (4) kézilabda (5) kiállítás (4) kígyó (1) kina (3) kisebbség (8) kisebbségi identitás (20) kiskorú (7) kommunizmus (21) könyv (18) kormány (10) korrupció (47) kosárlabda (8) kostunica (13) koszovó (97) közlekedés (32) közvélemény (5) krajina (5) krist novoselic (1) krónika (6) kuba (1) kusturica (15) lazar risar (2) lepa brena (1) libia (3) lopás (3) lsv (4) macedonia (21) maffia (30) magyarok (94) magyarország (106) magyarverés (7) magyar kisebbség (7) magyar szo (7) majtényi lászló (1) marinko magda (2) marko (4) mecset (6) média (52) medjugorje (2) melegek (22) menekültek (3) mentalitás (7) mezőgazdaság (4) migráció (3) milka (3) milliardosok (2) milosevic (28) mirjana (6) mladic (30) moderálás (2) mol (26) momo kapor (2) montenegro (46) mostar (10) muszlimok (25) művészet (5) muzeum (5) nácizmus (9) nagybritannia (3) nagykövet (3) nagy delszlavok (5) nagy szerbia (1) nato (16) na srpskom (4) németország (15) nemi erőszak (4) neonáci (2) népszámlálás (4) nikola tesla (3) nikolic (24) njegos (1) norvégia (2) novak djokovic (13) novi pazar (5) nyaralás (17) nyelv (26) nyomortelep (5) obraz (3) oktatás (21) olaszország (16) olimpia (13) oluja (10) önállóság (4) orlovi (1) örmény (1) oroszok (15) oroszország (20) otp (1) pálinka (5) parkolás (2) parlament (12) paródia (5) partizan (3) pedofil (6) pedofília (3) peking2008 (6) plágium (5) plakátok (5) pontatlanság (1) poskok (1) pravoszláv (6) prostitúció (10) punk (1) putyin (9) puzsér (1) rablás (6) radics viktoria (1) radikálisok (17) radivoj korac (1) radnóti (1) razija mujanovic (1) rendezvény (6) rendőrök (28) rendőrség (61) retro (10) rezsi (2) röhej (24) románia (10) rombolas (2) röplabda (5) safarov (1) sajtó (61) sajtószabadság (3) sarajevo (22) sass laszlo (3) sebesülés (5) sejo sekson (2) serbiainsajd (13) seselj (24) sovinizmus (4) split (9) sport (100) srebrenica (10) statisztika (4) surda (4) svédország (7) szabadka (34) szabadkőműves (1) szabo arpad (7) szandzsák (8) szárazság (1) szeged (22) szegénység (10) széky jános (1) szeles monika (1) szentendre (1) szerb (55) szerbek (144) szerbia (486) szerbia2020 (3) szerbverés (8) szerkesztő (4) szervátültetés (1) szervkereskedelem (1) szex (28) szinhaz (4) szíria (1) szlovákia (6) szlovénia (32) szobor (9) szollar domokos (1) sztrájk (2) születésnap (1) szvasztika/szlavisztika (4) tadic (33) tálas péter (1) támadás (25) támogatás (4) tenisz (12) terrorizmus (3) terzic (2) tetoválás piercing (5) tgm (1) thompson (3) tito (25) többség (1) topolya (2) toroczkai (4) törökök (17) trükközés (3) tudjman (7) tüntetés (23) turbofolk sorozat (2) turizmus (34) tvrtko (2) twitter (1) uck (8) újságírók (11) ujvidek (20) újvidék (2) új primitivizmus (5) ukrajna (10) űrkutatás (2) usa (32) úszás (5) vajdaság (129) választás (26) választások (38) válogatott (3) válság (3) varostervezes (9) vasút (9) vélemény (41) vendégposzt (11) vesna vulovic (1) vicc (1) videó (160) vihar (10) villamos (2) vízilabda (12) vmsz (12) vucic (8) wikileaks (7) wootsch peter (3) yugo (7) zabrenjeno pusenje (8) zastava (7) zászló (4) zavargások (11) zene (56) zenta (3) zepter (3) zombi (2) zombor (3) zsidók (3) zupljanin (3)

Itt olvasnak minket:

free counters

Feliratkozás

Creative Commons Licenc

* A névhasználat nem előlegez meg semmilyen állásfoglalást Koszovó státuszát illetően; az ENSZ Biztonsági Tanácsának 1244-es határozatával, valamint a Nemzetközi Bíróság koszovói függetlenséggel kapcsolatos véleményezésével összhangban.

Az EU-ra kente a horvát hatóság a swingerstrand bezárását

2013.07.23. 20:18 Styxx

"»Ba, baa, baaaa, aahhh« nyögdécselt egy feltűnően izgató testű szlovén lány, miközben egy középkorú német házaspárral félreérthetelen szexpózban gabalyodott össze és mindeközben felajzott fiúja a kezét szorítva leste az aktusban résztvevők arckifejezését. Néhány lépésre tőlük egy, a hátára motort tetováltatott olasz csajszi pucsított hamisítatlan pornós pózban egy gumimatracon, miközben az egyik, a másik majd a harmadik partnerét vette szájba." - így kezdődött alig három éve egy horvát újságíró beszámolója egy rovinji swingerstrandról készült titkos missziójáról.

puntakrizastrand.jpg

A bezárt swingerstrandon nem lesz többé ilyen látvány

Azonban mindez a múlt, mert, hogy a friss EU-tag Horvátországban ma reggel a helyi hatóságok egy táblán hirdetik, hogy a strandon többé ilyet nem művelhetnek, merthogy:

"Figyelem! Ez egy nyilvános strand. Tilos bárminemű, a polgárok jóerkölcsét sértő, exhibicionista, buja aktus..."

A renitens swingerek ráadásul kétszáz eurónyi kunával, vagy akár börtönnel is büntethetők. Az eldugott strand külföldi és horvát látogatói száraz altesstel sunnyogtak haza és megfogadták, hogy többé nem is jönnek.

A horvát internetes kommentelők egy része az álszentséget és az emberi hülyeséget kéri számon, mert ezentúl a swingerezők nyilván máshol költik a pénzüket. A mérsékeltebbek azonban önmérsékletre intenek: legalább egy zárt sátor mögé rejtőzhettek volna a hetyegők. Szerintetek?

Szolgálati közlemény: Technikai okok miatt sajnos elszállt az eredeti poszt, amit balga módon nem mentettem le, de egy másik internetes felületen szerencsére megleltem, klikk ide, ha valakit érdekel: (nagyjából ugyanaz, az kicsit részletesebb)

423 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://srbija.blog.hu/api/trackback/id/tr145422060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2013.07.25. 10:38:41

@Koriander: Szabadosság vagy szabadságjogok?

Nyilván most vissza kellene olvasnom. No de mindegy is, rám valahogy az újdonság erejével hat, hogy létezik ilyen (elvileg: felnőtt, érett) női attitűd/életszemlélet/létforma, hogy "(önzetlen) swinger nőci", aztán tessék, egy ilyen ártatlan posztban is hemzsegnek. ;) (Nemigen olvastam a vonatkozó "szakblogot", voltaképpen nem is hiszem, hogy azokat a posztokat nő írná...)

Úgy állok most itt kb., mint azon a bizonyos osztályfőnöki órán tizenegy-két évesen. Gyermeki kíváncsisággal. :) (És talán mérsékelt előítéletekkel, már pedig ezért megérte ezt a posztot megírni.) Szóval: hajrá lányok, ezt most tekinthetitek bátran kultúrmissziónak! :))

Koriander 2013.07.25. 10:39:09

a hangsúly a humor jellegén van, a stílus maga az ember. Ma, Magyarországon van egy ilyen irányzat, ami nyilvánvalóan mások lelki-szellemi nyomorán élcelődik, ez általában egy éretlen társadalomra hajazó bélyeg.
Ez meg pontosan azért vicces, mert elvileg Barnalény az érett és nyitott gondolkodásról papolt. hát így függ össze, kedves Balt. a nők szeretnek diagnosztizálni és skatulyázni.evvan.

Barnalány 2013.07.25. 10:43:25

@Koriander:

Nem mintha fontos lenne – de egyik változattal sem találtad el a stílusforrást: sem nem agresszívkodás, sem pedig nem a tanulatlanabb, butább, kirekesztettebb, szerencsétlenebb (pl. a a fogyatékosokat és a négereket kihagytad!) nők. A paródia a primitív pasik kommunikációs stílusára és a mögötte meglapuló szexuális fantáziáikra vonatkozott.

A minősítéseket pedig köszönöm. Én nem minősítgettelek és nem is szeretném ezt tenni – mert véleményem és tapasztalataim szerint azok minősítgetnek (le) másokat kényszeresen, akik úgy érzik: ezt a többiekkel szemben preventív védekezésül meg kell tenniük, erőnek erejével, akár alappal, akár anélkül, de fölékük kell önmagukat pozícionálniuk…

Balt 2013.07.25. 10:46:37

@Balt: Ja, egyébként nem rossz a Pink Floyd, van is számos lemezem tőlük, de nem állítanám, hogy ez a műfaj a kedvencem. Alapvetően nem miattuk van ez az avatar, de - miképpen másban is :) - kitartó és hagyománytisztelő (mondhatni: monogám) típus vagyok, tehát marad, amíg nyomós ok nem lesz a megváltoztatására. A nickre ugyanez áll: nincs másik.

Barnalány 2013.07.25. 10:49:20

@Balt:

Osztályfőnöki óra, kiskamaszok és szex kapcsolatáról nekem ez a vicc jut eszembe:

Az osztályfőnök néni szexuális felvilágosítást tart, épp elkezdi a szokásos, a méhekkel és madarakkal példálózó szöveget… Pistike, mint az őrült, jelentkezik (ahogy szokott):
-Tessék, Pistike, mit szeretnél?
-Tan’tónéni, Tan’tónéni: aki volt már csajjal, az most kimehet focizni?

Balt 2013.07.25. 10:53:43

Hát ez édi! Ne kapjatok már hajba, mikor épp küszöbön a Nagy Ellenzéki Összefogás! :) (Pardon, nem tudtam kihagyni: elég nyilvánvaló, hogy a politikai kötődésünk máshová mutat, nektek talán közeli. De nincs is ezzel baj.)

A fentebbi vulgáris kiszólás nekem speciel nem azért nem tetszett, mert bármiféle magasztos társadalmi kompenzációt és polkorrektséget sért, hanem egyszerűen nem elég nőies, finoman fogalmazva. :) Hogy ettől még más esetleg egyenest a "cigánybűnözéssel" azonosítja, az egy dolog, de elég nehezen tudom követni... :)

Barnalány 2013.07.25. 10:55:23

@Balt: Aki a swingernőci blogból akar adekvát ismeretekre szert tenni a swingerről, az úgy jár, mint aki meg akar keresztelkedni, de valami sajátos és tragikus véletlen folytán egy Koránból kezd el felkészülni a dologra: lesznek egyezések, hasonlóságok - de valami egészen más kontextusban!:-)

Jeszy_ 2013.07.25. 11:01:06

Nem tudom, nekem teljesen rendben volt ez a "köll a lukam", dolog, szerintem le lehetett venni a jelentését. Kár túlragozni ezt a kérdést.

A nem elég nőiesről meg az jut eszembe, hogy "az okos ember hülyéskedik, a hülye meg okoskodik" ... :)

Jeszy_ 2013.07.25. 11:03:05

@Barnalány: "Aki a swingernőci blogból akar adekvát ismeretekre szert tenni ..."

Ezt tejes mértékben igazolom! :) (Persze a DL is egy külön kategória)

Balt 2013.07.25. 11:04:00

@Barnalány: :)) Tkp. nem is baj, hogy ennyire elnőisedett a pedagógusszakma: nálunk nagyobb zavarban anno csak a piruló fiatal tanárnők lehettek. :)

Barnalány 2013.07.25. 11:04:26

@Balt: Nem kapunk hajba, hiszen Koriander kijelentette, hogy hozzá nem nyúlna egy barna hajhoz!

...Lehet, hogy rasszista?:-)

Politika: arról, ami otthon megy, a régi Ludas Matyi rajzfilm egy kis jelenete jut eszembe, ez:
www.youtube.com/watch?v=C2eY3YUfanU - a jelenet 0:56:19-től 0:57:31-ig tart.

"Vitéz uram, nagy baj lesz ebből, nagy baj lesz ebből, Vitéz út!":-)

De persze előtte a vásár kifosztása is hasonlatos az otthon folyó dolgokhoz.

Barnalány 2013.07.25. 11:09:57

@Balt: Azért én megnézném, ahogy Hoffmann Rózsika beszél a témáról - és esetleg egy-két, a saját személyes tapasztalataiból vett pikáns adomával színesíti a mondanivalót!:-)

Te, most, hogy emlegetem: mintha láttam volna is őt a swingerstandon!

...Épp sósavat öntözött a sósavas bácsival.:-)

Balt 2013.07.25. 11:13:12

@Barnalány: Még szerencse, hogy nem olvasom. :)

Viccet félretéve(?): sajnos(?) annál "önzőbb" (mondjuk úgy: monogám beállítottságú) pasi vagyok, hogy át tudjam érezni a problémát. Mi tagadás, nehezen tudom befogadni, hogy egy nő (ahol ugye a biológiai parancs a vezérhím kiválasztása és aztán vele vagy nélküle a "fészekalj védelme") egyszerűen a szexualitás oltárán feláldozva a létfenntartási ösztönt máshogyan működjön. Hímeknek ugye arra szól a "késztetés", hogy minél több helyen reprodukálják önmagukat, terjesszék a génkészletet, vessék a magot. Szóval ti eléggé kilógtok a sorból, pláne biológia felől közelítve. :)

Balt 2013.07.25. 11:16:46

@Barnalány: Pont a Ludas? Lol. :)

Rózsa nénje: vess meg érte, nekem bejön. :) Ritka energikus és tkp. vonzó nő 60+ évesen, valahol a másik véglet hozzád képest. :)) Látnék benne fantáziát a "zegyüttműködésre", ellentétek, ha vonzzák egymást. :))

Balt 2013.07.25. 11:18:30

@Balt: Ja, energiában nincs hiány nálad sem asszem, inkább a bigottságot tekintve lehettek a skála két végén. :)

Balt 2013.07.25. 11:24:59

@Barnalány: Ja, előző (@Balt: ) ide való.

@Koriander: Nem ezt mondom, hogy simogassátok egymást, de egy kicsit lehetnétek megértőbbek egymás iránt, mint pl. jómagam. (Úgy látszik, ma így keltem fel...) :)

Barnalány 2013.07.25. 11:25:54

@Balt: Nem vetlek meg - csak Moldovát, az öreg komcsit idézem: "Magának romlott és beteges fantáziája van, Kovács úr.":-)))

Tulépp Rózsával nincs nagy baj: csak korlátolt, megrögzött és fogalma sincs a XXI. századról. Csodálatos börtönőr lett volna Fenenc József alatt! (Bár szerintem az 1878-as Csemegi-féle büntetőkódexet túl modernnek, liberálisnak és toleránsnak találta volna...)

Balt 2013.07.25. 11:27:43

@Barnalány: :)) Romlott? Meglehet. Pedig még elég frissnek remélném. ;)

Koriander 2013.07.25. 11:32:28

@Balt: nyugi, ez csak egy cicaharc volt. előfordul az ilyesmi, nem kell félni.
most megint szinpibb :)
@Barnalány: oks, a hajad átfestjük, milyen alkat vagy? :))

Barnalány 2013.07.25. 11:34:30

@Koriander: Fesd át a kerítést!:-)

...Vékony - és harapós!!!!

Barnalány 2013.07.25. 11:38:47

@Balt: Jó, isten őrizz, hogy a boldogságod útjába állak/feküdjek! De gondolj csak bene: hogy kezdeményezel? Odamész hozzá és azt mondod, "Kedves Államtitkár asszony, legyen szíves már velem egyet nemzetiegyüttműködni altestileg!"?

Meg aztán gondolj a bulvármédiára: "Hoffmann Rózsa egy pirosnyelű kalapáccsal elégült ki!" (+ fotók)

Szegény: ha a tanügyi baromságaiba nem is, de ebbe biztosan belebukna - és akkor megint jönne Magyar Bálint!?

Balt 2013.07.25. 11:41:33

:)) Na, csak kitört a világbéke!

Kerítésfestés nálunk is esedékes, de alapvetően nem emiatt felfokozott az érdeklődésem. :))

Koriander 2013.07.25. 11:43:10

@Barnalány: akkor megvan a bibi, elég hasonlóak vagyunk :)

Balt 2013.07.25. 11:45:53

@Barnalány: Ááá, MB (képzeld, valaha még szavaztam is rá egyéniben - ezt a szégyent!) belebukott a Mucuskába, csak hogy lássuk, mégiscsak a fekete lyukak körül forog a világegyetem. :)

El nem tudom képzelni, Rózsát hogy lehetne levenni a lábáról, de van otthon (hagyatékból) rózsafüzér (nomen est omen), az talán segít.

Barnalány 2013.07.25. 11:49:27

@Koriander: A hasonóság előny, vagy hátrány?

Barnalány 2013.07.25. 11:51:21

@Balt: Idézet a mellékelt anyagból: "Engem igazából az érdekelne, hogy Justitia szemérmetlen baszogatása vajon már aktusnak számít, vagy az még csak a sok jósághoz bevezető petting?"

Nem tudod véletlenül a választ?:-)

Balt 2013.07.25. 11:55:17

@Koriander: Fentebb írtam: nekem ez kilóg az eddig tapasztaltakból. Hogy viszonylag intelligens nők :) (pardon, de talán az se jobb, ha azt írom: kékharisnyák) ne tűnjenek helyből rideg, elutasító és megközelíthetetlen (ebből következőleg: kielégítetlen és besavanyodott) teremtéseknek, az új felismerés. Nem mintha utóbbiakkal nagy gyakorlatom lenne.

Asszem valahol igaz, amit fentebb Blány Mohamednek írt, csak nem a politika felől közelítve. Magamra vettem. :)

Koriander 2013.07.25. 12:11:50

@Barnalány: ha megmaradunk sensu stricto a fizikanal, en meg ugy tanultam, hogy az ellentetek vonzzak egymast... hatha a biologiaban van tv, ami ezt felulirja. te vagy a biologus, en csak vulkanokkal ugykodo geologus XD

Koriander 2013.07.25. 12:16:51

@Balt: hat egen, alapbol a ferfiak romlatlan, szeplelku viragok, alapbol azt lesik, hogy mikor szall egy fullanos mehecske a nagyperemu bibejukraXD

Balt 2013.07.25. 12:25:24

@Koriander: Izé, asszem nekem porzóm van. Baj?

Balt 2013.07.25. 12:27:24

@Koriander: Egyébként a vulkano-geológus is izgi lehet, máris meg vagyok véve. ;))

Koriander 2013.07.25. 12:30:18

emmost nem biologia ora:-) , hanem alaktan, a preferenciaimat ismertettem, a porzocska keves.

Balt 2013.07.25. 12:30:27

@Barnalány: Nem tudom, de ha Justitia jó nő, akkor akár a bika hátán is... (De az talán egy másik hölgy volt, akit méltóztattak a szodomisták elrabolni.) :))

Balt 2013.07.25. 12:31:14

@Koriander: OK, akkor térjünk rá a kráterre!

Koriander 2013.07.25. 12:57:44

ez az uccsó, mert szólítanak a konvenciók.
ok. legyenek a vulkánok, melyik kitörési típusba sorolod magad?
itt a segédle t a korrekt jellemzéshez :))
www.ngkszki.hu/seged/tszm-vulkjel/kitortip.htm

Balt 2013.07.25. 13:00:35

@Koriander: Jaj, már megint ez a skatulyázás! Maradjunk a vegyesnél, biztos, ami sicher. :)

De most én is formailag asszociáltam a kráterre. :)

Barnalány 2013.07.25. 13:06:05

@Koriander: Balt a 260 millió évvel ezelőtti szibériai lávaömlés: olyan ósdi, bőven és hosszan folyik belőle a hülyesége, ami mindent eláraszt és ettől a hülyeségtől kipusztulnak a jóravaló állatok:-)
Lehet, hogy ő lesz a felelőse a Nagy Orbán-kori Kihalási Hullámnak?

Koriander 2013.07.25. 13:06:24

hehe, a porzócskára csapkodsz kicsi balt?! ez elég kicsinyes. egy férfi legyen nagyvonalú ;-)

Balt 2013.07.25. 13:31:06

Fehérfolyás, barna veszedelem, kicsike pornócska. Ez nektek a nagyvonalúság?

Balt 2013.07.25. 18:06:42

@Koriander: Most esik le: a nagyvonalúnak van egy olyan bukéja, mint a "kő' a lukam?"-nak, csak más megfogalmazásban.

Csii 2013.07.25. 19:11:08

@Barnalány: Hát, mi történt volna.... orvos gyors megoldást akart, hogy egy csapásra megoldja, meg is lett a CSAPÁS....
Levágta az egész előbőrt, most a makk szélén van ott a bőr, ami feszül a merevedéskor, fáj, ha használnám pisilésen kívül másra. Nem lehet kezdeni vele semmit, az orvosok nem is tudnak mit kezdeni, elküld mindegyik, egy rakás pénzem ment el plasztikai sebészekkel való konzultációra, utazásra.
A makk ki van száradva, kérges, rossz tapintású, mert ez NEM természetes, hogy nincs egy védő bőrréteg ott. Vannak időszakok, amikor nincs gond, ez nyilván függ a páratartalomtól meg egyebektől, de amúgy ott bukik ki, hogy ez nem normális, hogy amúgy a bőröm nem száraz sehol máshol.

Arról már nem is beszélek, hogy gyerekkoromban mennyit piszkáltak emiatt, a szex se jó, ronda látvány... hát mit mondjak még... aki ilyet csinál gyerekkel, azt én életfogytiglanra büntetném.

Moin Moin 2013.07.26. 16:21:34

@Csii:

Bontsuk ketté a dolgot, mert (úgy látom) van egy fizikai és egy érzelmi része!

Kezdjük a fizikaival! Ha jól sejtem,m fitymaszűkület miatt metéltek körül? Ami azt illeti, egy komolyabb fitymaszűkület (és nem sima letapadás) esetén a körülmetélés a megoldás, így a „nem egy csapásra” megoldás (lazíts, stb.) szóba sem jöhet, mivel egy (egyébként csekély) anatómiai-fejlődési defektussal van dolgunk, amely csak műtéttel korrigálható.

Maga a körülmetélés alapesetben sem a „maradék bőr” feszülését, sem a makk szárazságát nem okozza. Ha a maradék bőr feszül, akkor az vagy abnormális hegesedés (pl. keloidos sebgyógyulás?) következménye, vagy pedig a maradék fityma még mindig szűk… Ezt a konkrét eset ismeret nélkül nem tudom eldönteni. Az biztos, hogy egy szabályosan körülmetélt farok, ha megmerevedik, semmiféle feszülés nem tapasztalható, hiszen nincs már, ami feszüljön (még a makk alsó részén a féket is eltávolítják, így annak esetleges rövidsége sem okozhat feszülést).

A makk szárazsága (talán, ha valóban egy abnormális sebgyógyulás, hegképződés esete áll fenn) lehet a megváltozott/akadályozott keringés következménye – de erről így, az esetet nem ismerve, nem írnék többet, mert merő spekuláció lenne. A fityma (evolúció kialakította) funkciója ui. nem a makk „nedvesen tartása”, hanem a makk viszonylag érzékeny bőrének a „bozótban rohangálás” során az esetleges fizikai sérülésektől való megvédése volt. (Mondhatni: hogy a nemzőképességet ne akadályozza egy esetleges sérülés.) A páratartalom pedig nem hat az ember bőrére – nem vagyunk békák!:-)

Most pedig jöjjön a lelki aspektus! Nyilvánvaló, hogy a körülmetélésről benned kialakult negatív képzetekben jelentős szerepük van a téged emiatt ért „atrocitásoknak”: egy az egészségtudatossággal és a különbözőség elfogadásával, természetesnek vételével hadilábon álló magyar (gyerek-)közegben nem lep meg, ha „zrikáltak” emiatt. Ez pedig „megutáltatta” a metéltségedet veled, aminek minden valószínűség szerint a szexuális életedre, az ahhoz való nyitott és kezdeményező hozzáállásodra is komoly hatása volt. (Netán: szorongtál attól, hogy mit szól majd hozzá a lánypartnered, vagy esetleg ő is megaláz, kinevet téged emiatt – de az sem elképzelhetetlen, hogy a negatív közmegítélés miatt már az önkielégítések során is eleve szorongásokkal küszködtél, így pszichoszexuális gátlások alakultak ki benned.)

Ami a „ronda látványt” illeti: ez nem mást jelent, mint hogy elfogadtad a negatív közmegítélést, amellyel gyerekkorodban szembesültél: a falkával ugatsz, annak reményében, hogy akkor a falka nem taszít ki téged. (Ez egy nem tudatos, önfeladó lelki mechanizmus, ahhoz hasonló, mint amikor a túszok elkezdenek az elrablóikkal szimpatizálni, a helyzetet átélni segítő lelki önvédelmi reflexként…) Amúgy: egy nőnek kifejezetten felizgató a csupasz makk látványa, ui. ez a nőkben a „közelgő” szexuális aktust jelzi és izgalmi folyamatokat indít be. Hiszen csupaszon a makkot egy nő általában éppen az aktus előtt lát, amikor a férfinek már felmeredt a farka és hátrahúzódott a makkjáról a fityma! Hidd el: a legtöbb nőnek kifejezetten izgató egy metált farok!:-)

A nálad tapasztalt negatívumok egyáltalán nem, jellemzőek – több metélt partnerem is volt már és egyikük sem tapasztalt ilyesmiket. Sőt: mivel a féket eltávolítják és azok a területen „szuperizgatható” terület van, ezért a szex még izgatóbb az elmesélt tapasztalatok szerint.

Ha további segítséget szeretnél, akkor (szigorúan privátban!) esetleg megosztatod velem a leleteidet. Címem: dr.orsi@web.de

Moin Moin 2013.07.26. 16:22:18

@Csii: Ennél sokkal jelentősebb péniszdefektusok, -sérülések is egészen jól korrigálhatók!

Csii 2013.07.26. 17:01:29

@Moin Moin:

"Kezdjük a fizikaival! Ha jól sejtem,m fitymaszűkület miatt metéltek körül?"

Egy enyhe szűkület miatt, amit bőven lehetett volna egyetlen bemetszéssel gyógyítani. És akkor megmarad az előbőr.

"Ami azt illeti, egy komolyabb fitymaszűkület (és nem sima letapadás) esetén a körülmetélés a megoldás, így a „nem egy csapásra” megoldás (lazíts, stb.) szóba sem jöhet, mivel egy (egyébként csekély) anatómiai-fejlődési defektussal van dolgunk, amely csak műtéttel korrigálható."

Amikor valaki cukorbeteg és/vagy már teljesen hegesre repedezett, károsodott az előbőrének belső érzékeny része, akkor valóban, kényszer a teljes körülmetélés, ám az esetek döntő részében ez nem kényszer, sőt. Csak a lelkiismeretlen és hazug senkiházi orvosoknak - tisztelet a kivételnek - az egyszerűbb, gyors megoldás a jó és örülnek, ha nem látnak előbőrt, merthogy "nem higiénikus". Ezzel az a probléma, hogy se igénytelen csövesekhez, se pedig sivataghoz szokott barbár életmódot-vallást gyakorló és bosszúálló istent követő primitív népcsoportokhoz nem szeretnék igazodni, főleg nem itt, Európa közepén, ahol minden nap rendelkezésre áll a víz és a szappan.

"Maga a körülmetélés alapesetben sem a „maradék bőr” feszülését, sem a makk szárazságát nem okozza."

Ja, alapesetben. Ha sokat vágnak, aztán a bőr a makk szélén tapad föl, akkor merevedésnél a makkot feszíti.
Ezt nem köszönjük meg jópáran:
yaoihavenreborn.com/wp-content/uploads/2013/03/photo.jpg

A makk szárazságát pedig az okozza, hogy a makk felülete hasonló a szájéhoz, ami hosszan szárazon tartva cserepes lesz, a makknál ez nem mindig jelentkezik, de azért sokaknál van így. Sokan számolnak be arról, amiről én, hogy hómérséklet és páratartalom kérdése. Meg amúgy persze lehet krémezni élethossziglan.
Ezt se köszönjük meg tehát, jópáran:
0.tqn.com/w/experts/Dermatology-1011/2012/07/head-infected-1.jpg

"Ha a maradék bőr feszül, akkor az vagy abnormális hegesedés (pl. keloidos sebgyógyulás?) következménye, vagy pedig a maradék fityma még mindig szűk…"

Az a maradék nem szűk, egyszerűen ferdén lett vágva és úgy lett rágyógyulva. Ma meg már senki nem hajlandó hozzányúlni.

Csii 2013.07.26. 17:11:43

"Ezt a konkrét eset ismeret nélkül nem tudom eldönteni. Az biztos, hogy egy szabályosan körülmetélt farok, ha megmerevedik, semmiféle feszülés nem tapasztalható, hiszen nincs már, ami feszüljön (még a makk alsó részén a féket is eltávolítják, így annak esetleges rövidsége sem okozhat feszülést)."

A fék eltávolítása a rövid fék esetén elfogadható. Ilyen nálam szintén nem volt, ennek ellenére a Heim Pál kórház főhentese azt is - igen nagyon csúnyán - lecsonkolta. Aztán a fék kis maradéka szintén a makkra van föltapadva, a látvány elég gáz, miközben a Heim Pál kórház álláspontja az, hogy ők rendesen ellátták és minden oké. (Milyen az, amikor szerintük nem oké?)
Ha lenne péniszed, akkor értenéd, hogy feszül és mi feszül. Az első belinkelt fotón látható egyértelműen, hol van az a pont, ahol feszülés van és ez zavaró.
A fityma belső bőrén és a féken van a legtöbb érző ideg. Ez pont olyan beavatkozás, mintha a nők csiklóját lemetszik és közlik, hogy "de ott van a vaginális orgazmus, ossza be". Hát kösz.

"A makk szárazsága (talán, ha valóban egy abnormális sebgyógyulás, hegképződés esete áll fenn) lehet a megváltozott/akadályozott keringés következménye – de erről így, az esetet nem ismerve, nem írnék többet, mert merő spekuláció lenne."

Időjárás, főleg páratartalom kérdése. Nálam. Krémek segítenek, de csak egykét napig. Nem jó használni krémeket, mert hozzászokik az ember és aztán ha nem használom, akkor még rosszabb lesz. Lásd második fotó.
A kérges, foltos, időnként hámló makk nem tudom, melyik nő szerint "higiénikus" meg "vonzó" de én még nem láttam egy nőt se, aki ezért rajongana.

"A fityma (evolúció kialakította) funkciója ui. nem a makk „nedvesen tartása”, hanem a makk viszonylag érzékeny bőrének a „bozótban rohangálás” során az esetleges fizikai sérülésektől való megvédése volt."

Ja, el lehet képzelni, hogy kinek rosszabb becsípni a zippzárba a makkját: annak, akinek védi az előbőr, vagy akinek nem védi semmi.
Hagyjuk már ezt a bozótos szöveget, mert minden körülmetélés-párti ezzel égeti magát, hogy "már nincs szükség rá".
Hát én meg nem hiszek abban, hogy egy internetes okoska megmondja, mi az, ami kell. Főleg a másiknak vagy egy kisgyerek helyett megmondani, akit remekül meg lehet fosztani a döntés szabadságától. Csak, mert valakik okosnak hiszik magukat, az evolúció nagy ismerőjének.

"(Mondhatni: hogy a nemzőképességet ne akadályozza egy esetleges sérülés.) A páratartalom pedig nem hat az ember bőrére – nem vagyunk békák!:-)"

Aha...

"Most pedig jöjjön a lelki aspektus! Nyilvánvaló, hogy a körülmetélésről benned kialakult negatív képzetekben jelentős szerepük van a téged emiatt ért „atrocitásoknak”: egy az egészségtudatossággal és a különbözőség elfogadásával, természetesnek vételével hadilábon álló magyar (gyerek-)közegben nem lep meg, ha „zrikáltak” emiatt. Ez pedig „megutáltatta” a metéltségedet veled, aminek minden valószínűség szerint a szexuális életedre, az ahhoz való nyitott és kezdeményező hozzáállásodra is komoly hatása volt."

Nem. Az, hogy a körülmetéltségnek csak hátránya volt és van, az tény, naponta tapasztalom és tapasztaltam.
Az, hogy a szexben mi lesz, arról meg gondolkodtam, mert ilyen szétszabdalt pénisszel úgyse lehetnek nagy elvárásaim. De az, hogy gyerekként emiatt zrikáltak, nem befolyásolta azt, hogy a száraz, kérgesedett makk és a lecsonkolt idegsejt-ezrek miatt a szex számomra nem tud olyan jó lenni, mint a normális, egészséges, természetes pénisszel rendelkezőknek. Az orális szexnek nincs értelme. Ezernyi hozzászólást olvasni a neten, ahol ugyanerről számolnak be mások is.

Barnalány 2013.07.26. 17:19:41

@Csii: Most megoldást szeretnél, vagy panaszkodni és a saját rögeszméidet sorolgatni?:-)

Ha megoldást szeretnél és otthon leszek, akkor találkozzunk és megbeszéljük - ha pedig a B-változat, akkor az a te dolgod!

(Olyan pedog nincs, hogy a fityma maradéka "hozzánő" a makk bőréhez, mint ahogy ez a soraidról kiolvasható...)

Csii 2013.07.26. 17:21:31

"(Netán: szorongtál attól, hogy mit szól majd hozzá a lánypartnered, vagy esetleg ő is megaláz, kinevet téged emiatt – de az sem elképzelhetetlen, hogy a negatív közmegítélés miatt már az önkielégítések során is eleve szorongásokkal küszködtél, így pszichoszexuális gátlások alakultak ki benned.)"

Kezdjük ott, hogy maga az önkielégítés se igazán tud így működni, hacsak nem lépek túl a repedező makkon és fájdalmakon. Ezt külön megköszönöm a körülmetélést reklámozóknak és a henteseknek.
Az, hogy egy lány nem örül a szétszabdalt és nem természetes pénisznek, azon nincs mit magyarázni. Az orális szex kudarca se szeretteti meg normális nővel a csonkított péniszt. Amikor az orális szex 30 percig tart és már fáj a végén, a csajnak meg már zsibbad a szája... mivel én kb semmit nem érzek. Ezek tények, ezek megfogható dolgok, nem valamiféle lelki törés, amit egy pszichológus kanapéján majd jól megfejtünk és aztán majd jobb lesz.Hát mi lenne jobb? Odanő majd a sokezer lecsonkolt ideg?
A nők nagy része igenis idegenkedik ettől és meg is van rá az okuk.

"Ami a „ronda látványt” illeti: ez nem mást jelent, mint hogy elfogadtad a negatív közmegítélést, amellyel gyerekkorodban szembesültél: a falkával ugatsz, annak reményében, hogy akkor a falka nem taszít ki téged. (Ez egy nem tudatos, önfeladó lelki mechanizmus, ahhoz hasonló, mint amikor a túszok elkezdenek az elrablóikkal szimpatizálni, a helyzetet átélni segítő lelki önvédelmi reflexként…)"

Bocs, de te miről beszélsz? Ha egy pénisz összevissza van szabva, varratnyomok vannak, lyukak, makkra föltapadás (láttad a fotókat, ugye?) ráadásul a makk foltos, kérges, sokszor hámlik, akkor azon mi a szép? Eleve neked mi a szép azon, ha pl egy nőnek nincs meg az egyik mellbimbója? Vagy az egyik melle? Ha elhiteti magával a nő, hogy ez a szép, akkor az attól szép lesz? Ne csináljunk már hülyét legalább saját magunkból...

"Amúgy: egy nőnek kifejezetten felizgató a csupasz makk látványa, ui. ez a nőkben a „közelgő” szexuális aktust jelzi és izgalmi folyamatokat indít be."

Ja, sok ilyet olvastam és ez leírva jól nézett ki, de amúgy simán BULLSHIT.

"Hiszen csupaszon a makkot egy nő általában éppen az aktus előtt lát, amikor a férfinek már felmeredt a farka és hátrahúzódott a makkjáról a fityma! Hidd el: a legtöbb nőnek kifejezetten izgató egy metált farok!:-)"

Ja. Akkor én is megosztom veled, hogy nekünk meg az izgató, amikor egy nő van körülmetélve, mert nem lóg ki az iszonyú marhanyelv-kettős. Ehhez képest eszembe nem jutna védeni a női körülmetélést és eszembe nem jutna egy pici gyerek testéről dönteni, csak, mert nekem mi tetszik...

"A nálad tapasztalt negatívumok egyáltalán nem, jellemzőek – több metélt partnerem is volt már és egyikük sem tapasztalt ilyesmiket. Sőt: mivel a féket eltávolítják és azok a területen „szuperizgatható” terület van, ezért a szex még izgatóbb az elmesélt tapasztalatok szerint."

Minden ötödik körülmetélt elégedetlen az állapotával, ez az általános észrevételem.
Ja és azt jó, ha tudod, hogy rólam se tudta mindegyik barátnőm, hogy problémát okoz ez. Csak kimaradt az orális szex, mert én nem akartam és egyszerűen nem beszéltünk a témáról. Attól még ők nincsenek följogosítva arra, hogy az én nevemben dícsérjék a legbarbárabb csonkolásos eljárást a világon.

"Ha további segítséget szeretnél, akkor (szigorúan privátban!) esetleg megosztatod velem a leleteidet. Címem: dr.orsi@web.de"

Te plasztikai sebész vagy?

Csii 2013.07.26. 17:22:18

@Moin Moin:
'Ennél sokkal jelentősebb péniszdefektusok, -sérülések is egészen jól korrigálhatók!"

Nekem eddig egyetlen orvos se vállalta, pedig végigjártam már Közép-Európa legtöbb jelentősebb, elismert szakemberét.

Csii 2013.07.26. 17:25:03

@Barnalány:
"Most megoldást szeretnél, vagy panaszkodni és a saját rögeszméidet sorolgatni?:-)"

Ezek tények, már bocs. Itt neked vannak rögeszméid. Méghozzá, mert több, mint egy csonkolt pénisszel volt kapcsolatod és azt hiszed, hogy mindről nyilatkozhatsz.
Vagy arról van szó, hogy az érzéketlenség miatt hosszabbra nyúlt aktus alanyi jogon kell, hogy járjon a nőknek? És hülye, aki ez elé akadályt gördít?

"Ha megoldást szeretnél és otthon leszek, akkor találkozzunk és megbeszéljük - ha pedig a B-változat, akkor az a te dolgod!"

Te plasztikai sebész vagy?

"(Olyan pedog nincs, hogy a fityma maradéka "hozzánő" a makk bőréhez, mint ahogy ez a soraidról kiolvasható...)"

Oké, akkor nézd meg az általam belinkelt első fotót és gondold át megint ezt, amit mondasz.
Kurva jó, hogy okosabb valaki az én farkamat illetően, főleg, hogy nőről van szó... beszarok...

2013.07.26. 17:40:56

@Csii: Figyelj, te szerintem csak simán hazudsz! Megnézem a két linkedet, azokon két külön fasz van - neked pedig aligha van kettő.:) Az első képen vagy valami baleseti sérülés lehet, vagy pedig egy fejlődési rendellenesség, de az is lehet (és ezt tartom a legvalószínűbbnek), hogy egy korábbi fitymaletapadásból még a körülmetélés előtt történt összenövés következménye, mert kölrülmetélésnél ilyen összenövés egyszerűen nem keletkezik. Itt inkább arról lehet szó, hogy az illetőnek túl sokáig halogatták a szülei a metéltetést és addigra már ilyen összenövés jött létre, de ez is korrigálható egy egyszerű rutinműtéttel.

Azt sem hiszem, hogy végigjártad Közép-Európa legjobb szakembereit, mert ha ez igaz lenne, már az első simán segített volna a bajodon.

Én 13 éves koromtól vagyok metélt, semmi bajom nincs vele - és "...mint a nyulak":) Ami veled van, az egyértelműen pszichológiai gond, ez egyébként világosan látszik a stílusodból is. Minden bajodat, problémádat, sikertelenségedet arra vezeted vissza, hogy metélt vagy, és ezt tetted meg életed közepének.

Javaslom, szakadj le a témáról, mielőtt még felkötnéd magad, vagy kiirtanál egy ovit!:)

Jeszy_ 2013.07.26. 17:47:44

Azon az első képen én is csak ámulok és bámulok. Én is "érintett" vagyok a kérdésben, de semmi negatív tapasztalatom nincs, inkább csak pozitívak.
(Az első egy hét kivételével, na az borzalmas volt.)

Ez az összenövés hogy a manóban történt???

2013.07.26. 17:49:38

@Jeszy_: Úgy, hogy túl sokáig halogatták a metélést. (Leírtam Csiinek.)

Barnalány 2013.07.26. 18:04:03

@Csii: Melyik a te farkad, az első, vagy a második? A két farok szemmel láthatóan nem ugyanaz. Egyik makk bőrével sincs semmi, az első farok összenövése pedig kisgyerek-kori. A magzati fázisban még nem válik el a fityma és a makk bőre, ez általában az első életévben történik meg (van, akinél korábban, de későbbre is csúszhat). A harmadik év után, ha még mindig vannak ilyen összenövések, sebészi megoldást javasolnak. Későbbre ezt nem célszerű halogatni, mert akiknél ez történik, azok járhatnak az első képen látott módon. De azt nem hiszem, hogy ezt Európa legjobb sebészei se tudták megoldani, mert ez tényleg csak két nyisszantás és pár öltés. Azt már inkább elhiszem, hogy félsz a műtéttől, mert a metélésedről "iszonyú" élményeid vannak. Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy az egész cécó nálad abból van, hogy (és ez nem ritka!) a személyes testi integritásod és a testképed megsértésének, erőszaknak élted meg a metélésedet. Az ilyen eseteknél fordulnak elő a leggyakrabban a metéltek körében (kifejezetten pszichés alapú) szexuális diszfunkciók. Ezek oka, hogy az illető folyamatosan "értékelgeti", mások "ép szervével" hasonlítgatja össze a saját "tönkretett farkát" és persze a megsértett énkép arra ösztökéli, hogy a magáét "rondának", elrontottnak lássa. Az a legkomiszabb ebben, hogy közben nem is tudsz arról, mi áll ennek az egész lelki folyamatnak a hátterében, csak szenvedsz tőle és fogy az önbizalmad. Egészen addig, amíg ez lesz a legnagyobb, téged eluraló bajod.

Szóval: melyik a te farkad? Hány évesen metéltek körül? Volt előtte összenövésed? (Ha az összenövéses farok a tiéd, akkor nem hiszem, hogy ne lett volna!)

És a nők sokkal realistábban a farkakat illetően, mint a pasik!:-) Ezt hidd el Barnalánynak!

Styxx 2013.07.26. 18:10:01

@Moin Moin: @Csii: @FN: @Barnalány: @Jeszy_: imádlak titeket, már sokkat többet tudunk a körülmetélés pszichés és szervi részleteiről, mint az EU és a horvát swingerstrand-szabályozásról, de nincs ezzel semmi gond, csak toljátok, éljen a kommentelői szabadság:-)

Barnalány 2013.07.26. 18:12:38

@Styxx: A két téma szorosan összefügg: valami szexuálisan retardált záratjatta be a swingerstarndot is!

Lehet, hogy Csii a rovinji polgármester?:-)))))))))))))

Moin Moin 2013.07.26. 18:15:52

@Csii: Menj el ide: andrology.hu/ és megoldják a bajodat fél óra alatt!

Jeszy_ 2013.07.26. 18:16:19

@Styxx: Még mindig inkább ide tartozik, mint a népszuverenitás :)))))

Styxx 2013.07.26. 18:25:04

@Barnalány: :-)
te tudod, Piranét már ismered (bár ott a csoki makk a fő fícsör és nem az a bizonyos előbőr léte avagy hiánya. Egyébként van egy (szerintem) mókás, pikáns szerbhorvát beszólás: "Prošetaj mi kožicu!" azaz "Sétáltasd meg a fitymámat!"
@Jeszy_: vitatnám:-) Priviben, más nickeden netán ismerjük egymst?

Barnalány 2013.07.26. 19:18:35

@Styxx: A piranit nem „úgy” ismerem,sőt: mondhatni, nagyon hivatalosan. A fitymasétáltatás pedig veszélyes játék, mert a séta során az út végén mindig egy gejzírhez jutunk el, ami, ha nem vigyázunk, beterít forró löttyel. Arról nem is beszélve, hogy általában a fityma gazdája tovább akar sétálni – egész a punci mélyére!

Teragigamega lélek 2013.07.26. 21:11:23

@Csii: circumcision is not free from complications. Some complications are common: skin tags, skin bridges, hair in the shaft due to too much skin removed, and painful erections. But those complications are hardly ever mentioned. After all, most men would never see other penises close enough to compare and realize the differences, and even if they noticed something they would be too embarrassed to speak about it openly.

I can tell you that I have skin tags on my penis, fruit of my circumcision. I hate how they look! I never knew what they were until I started studying the subject, and even after learning it, I’ve never brought it to my parents’ attention. What good would it make anymore? But different from other men in other times, I speak of it now in hope that other people will learn from it.

Itt is van ilyen kép:
peacefulbeginningsrosemary.files.wordpress.com/2013/04/skin_bridge_caused_by_circumcision2.jpg

Ez valóban a körülmetélések tipikus problémája, amit egyáltalán nem lehet olyan egyszerűen megoldani, ahogy azt sokan gondolják (meg mondják is).

@Barnalány: találhatsz még ilyen fotókat a neten és NEM a fitymaletapadás maradványa ez, hanem a körülmetélés után így nőtt össze.
Tipikus ez, amikor kisgyerekkorban, csecsemőkorban végzik ezt a barbárságot, ami pici seb, abból később iszonyatos heg lehet, amikorra megnő. És akkor már soha nem lesz szép, ez ilyen.

@Jeszy_: Akkor te is szerencsés vagy. Többen nagyon póruljárnak, csak a pasik között nem szokás az ilyennel dicsekedni. Még arc és név nélkül se a neten, de attól még a probléma jelen van.
Nem véletlenül hátrál ki az elmúlt években az USA-ban is a csecsemők rutinszerű szabdalása mögül az állam, a társadalombiztosítás.
Nem véletlen, hogy egyre kevesebb ilyen beavatkozást csinálnak olyan országokban, ahol az "egészségre" hivatakoztak.

És az se véletlen, hogy Dr Spock (szülőknek ismerős lehet a neve, nem volt buta ember) szintén nem tartotta jó ötletnek a gyerekek szabdalását.

Koriander 2013.07.26. 22:08:18

he he farokblog, eddig is igy beceztem az ivararanyok miatt, most meg mar de facto, поздравляю:-)

Csii 2013.07.26. 22:42:53

@FN:
"Figyelj, te szerintem csak simán hazudsz!"

Szerintem meg a magadfajta kis gyáva szarok hazudnak. Most jobb?

"Megnézem a két linkedet, azokon két külön fasz van - neked pedig aligha van kettő.:)"

Tudod, mivel nincs kedvem posztolni a péniszemet, ugyanakkor egy képen nem sűrűn látom mindkét, engem érintő problémát, így kénytelen vagyok két, NEM RÓLAM készült fotóval illusztrálni ezt.
Amúgy nem lennél ilyen bazsajgós kedvedben, ha veled lenne ugyanez a probléma. A hazudós szöveged meg undorító, de ha gondolod, élőben bármikor megmutathatom. Akarod? Vagy csak a hangod ilyen nagy, öcsém?

"Az első képen vagy valami baleseti sérülés lehet, vagy pedig egy fejlődési rendellenesség, de az is lehet (és ezt tartom a legvalószínűbbnek), hogy egy korábbi fitymaletapadásból még a körülmetélés előtt történt összenövés következménye, mert kölrülmetélésnél ilyen összenövés egyszerűen nem keletkezik."

Egész egyszerűen hazudsz. Ez egy tipikus skinbridge probléma, ami tipikusan gyerekkori körülmetélés miatt szokott lenni.

"Itt inkább arról lehet szó, hogy az illetőnek túl sokáig halogatták a szülei a metéltetést és addigra már ilyen összenövés jött létre, de ez is korrigálható egy egyszerű rutinműtéttel."

Nekem nem ezt mondták. Olyanok, akik sok pénzért dolgoznak. De biztos ők is hazudtak. Csak te beszélsz igazat.... hát hogyne!

"Azt sem hiszem, hogy végigjártad Közép-Európa legjobb szakembereit, mert ha ez igaz lenne, már az első simán segített volna a bajodon."

Megint csak azt tudom javasolni, hogy találkozzunk és ezt mind mondd bele a szemembe. Mit szólsz? Mindenki olvashatja itt és most, hogy ezt fölajánlom. Innentől te vagy a hunyó.

"Én 13 éves koromtól vagyok metélt, semmi bajom nincs vele - és "...mint a nyulak":) Ami veled van, az egyértelműen pszichológiai gond, ez egyébként világosan látszik a stílusodból is."

Pszichológiai gond inkább téged érint, mert messziről arc nélkül szólsz be és hazugozol másokat. Javaslom, élőben csináld ezt.

"Minden bajodat, problémádat, sikertelenségedet arra vezeted vissza, hogy metélt vagy, és ezt tetted meg életed közepének."

Anyád is nyúl volt, igaz?

"Javaslom, szakadj le a témáról, mielőtt még felkötnéd magad, vagy kiirtanál egy ovit!:)"

Vagy inkább te szakadj le a hazugozásról meg a provokálásról, mert még a végén téged fog valaki kiirtani, nagy kár lenne érted.
Te kis patkány.

Csii 2013.07.26. 22:43:38

@Teragigamega lélek:

Itt sokan gondolják ám úgy, hogy okosabbak, mint Spock doktor....

Csii 2013.07.26. 22:45:24

@Styxx: Ne haragudj emiatt, ez volt a téma és reagáltam olyan dolgokra, amikre úgy láttam, hogy érdemes. Sajnos olyanokra is reagáltam, akik érdemtelenek rá (pl hazugnak hívják azokat, akik nem azt nyomják, amit ők).

Styxx 2013.07.26. 22:52:28

@Csii: semmi gond, részemről (szinte) bármiről folyhat a diszkurzusotok

Csii 2013.07.26. 22:57:51

@Barnalány:
"Melyik a te farkad, az első, vagy a második? A két farok szemmel láthatóan nem ugyanaz. Egyik makk bőrével sincs semmi, az első farok összenövése pedig kisgyerek-kori."

Egyik se az enyém, engem mindkét probléma érint. (Többek között.) Így kénytelen voltam két, értelemszerűen más emberek péniszét belinkelni, hogy látható legyen, mi a gond. Elnézést kérek, ha úgy tűnt, azt akarom sugallni, hogy a saját péniszemet posztoltam. Nem csinálok ilyet és a jövőben se tervezem.
A makk láthatóan nem normális, ki van száradva, tehát hiába mondod, hogy ez így oké, a nők és férfiak nagy része ebben az országban ezt nem így véli.
A másik pedig egy egyértelműen kisgyermekkori KÖRÜLMETÉLÉS következménye, vagyis annak, hogy utána így alakult a sebgyógyulás. Csomó hasonló kép van még a neten, ami ezt mutatja, tipikusan az USA-beli csecsemőkori csonkolások következménye.

"A magzati fázisban még nem válik el a fityma és a makk bőre, ez általában az első életévben történik meg (van, akinél korábban, de későbbre is csúszhat). A harmadik év után, ha még mindig vannak ilyen összenövések, sebészi megoldást javasolnak. Későbbre ezt nem célszerű halogatni, mert akiknél ez történik, azok járhatnak az első képen látott módon."

Nem. Az nem így néz ki. Bocs. Ehhez hadd értsek jobban....

"De azt nem hiszem, hogy ezt Európa legjobb sebészei se tudták megoldani, mert ez tényleg csak két nyisszantás és pár öltés."

Kérdés, hogy hajlandóak-e hozzálátni. Tudod, minden beavatkozás vágással kezdődik és heggel végződik. Nem játék. Nyilván több dolgot is figyelembe vettek. Nem vállalják. És Közép-Európát mondtam. Nem EURÓPA legjobbjait.

"Azt már inkább elhiszem, hogy félsz a műtéttől, mert a metélésedről "iszonyú" élményeid vannak."

A műtéttől minden normális ember fél, ez normális. De én ha biztos lenne a siker, nem félnék semmitől.
Az idézőjelet meg a mosolyjeleket nem kell annyira erőltetni szerintem. Mert valóban iszonyú és ebben semmi túlzás nincs. De figyi, próbáljuk már ki, hogy TÉGED körülmetélnek és aztán én a haverjaimmal azt kommentálnám és közben sűrűn mosolyjeleket és idézőjeleket írunk és megmondjuk, hogy valójában a sikertelenségedet erre fogod pedig blablabla.... jól esne?

"Egyre inkább az a meggyőződésem, hogy az egész cécó nálad abból van, hogy (és ez nem ritka!) a személyes testi integritásod és a testképed megsértésének, erőszaknak élted meg a metélésedet."

Leírtam, milyen konkrét problémákat okozott már ez a barbár csonkolás, ha ezek után még ezt szajkózod, akkor csak sajnálni tudlak, mert jól láthatóan szövegértelmezési problémáid vannak.

"Az ilyen eseteknél fordulnak elő a leggyakrabban a metéltek körében (kifejezetten pszichés alapú) szexuális diszfunkciók. Ezek oka, hogy az illető folyamatosan "értékelgeti", mások "ép szervével" hasonlítgatja össze a saját "tönkretett farkát" és persze a megsértett énkép arra ösztökéli, hogy a magáét "rondának", elrontottnak lássa."

Ha mégis úgy gondolod, hogy érdekel, amit írok, akkor olvasd el megint, mit írtam arról, hogy a nők mit gondoltak konkrétan rólam...

"Az a legkomiszabb ebben, hogy közben nem is tudsz arról, mi áll ennek az egész lelki folyamatnak a hátterében, csak szenvedsz tőle és fogy az önbizalmad. Egészen addig, amíg ez lesz a legnagyobb, téged eluraló bajod."

A legnagyobb bajom, amikor egy nő akarja megmondani a frankót a farkamról, miközben egy másik tahó meg simán hazugnak nevez. Most épp.
Amúgy meg az, hogy a körülmetéléssel gondok vannak, Dr Spock is leírta, nem véletlen, hogy nem ajánlja. Ezekre miért is felejtesz el reagálni? Miért csak a saját föltevéseidre reagálsz? Te szokták magadban is beszélni? Ez elég szomorú :(

"Szóval: melyik a te farkad? Hány évesen metéltek körül? Volt előtte összenövésed? (Ha az összenövéses farok a tiéd, akkor nem hiszem, hogy ne lett volna!)"

Egyik se az enyém, kisiskolás koromban történt, nem volt semmilyen letapadás, összenövés, ahogy másoknál is, nekem is a sebgyógyulás miatt alakult így, csak akkor pici voltam és nem látszódott, hogy ez lesz. És persze a Heim Pál kórház orvosait ez nem érdekelte.

"És a nők sokkal realistábban a farkakat illetően, mint a pasik!:-) Ezt hidd el Barnalánynak!"

Tudom, elhiszem. Láttam a nők hozzáállását az enyémhez. Láttam a szemüket, hallottam és (veled ellentétben föl is fogtam) a problémákat, amiket mondtak vele kapcsolatban.

2013.07.26. 23:23:35

@Csii: Nos, mindenek elébe: anyám tanárnő volt, nem nyúl, én pedig ember és nem patkány vagyok! Gondolom, te sem egy problémás fasz vagy – vagy ha mégis, akkor itt a „fasz” szónak nem a testrészt, hanem az embertípust leíró értelmében.:-)

Egyébként első reakcióként, ahogy elolvastam a nekem és a többi kommentezőnek írott válaszodat, csupán annyit akartam neked válaszolni, hogy „Neked komoly baj van a fejeddel!” – de azután rájöttem, hogy ezzel nem segítenék, sőt: tovább nyomnálak lefelé, aminek semmi értelme.

Tehát, legyünk konstruktívak!

A farkadra nem vagyok kíváncsi, továbbá az sem oldaná meg a problémá(i)dat, ha a szemedbe mondanám az ez(ekk)el kapcsolatos (lehet, téves!) véleményemet. Valódi megoldást számodra a műtét és a pszichoterápia kettőse nyújthat – és ezt (egyiket sem) sértő, vagy téged megalázni akaró szándékkal írom neked. Ellenkezőleg: azért írom, mert valóban ez segíthet és semmi-senki más!

Különben is: mi okol lenne egy számomra teljesen ismeretlen, ráadásul valamiféle problémákkal küzdő embert? Az én véleményem az, hogy ilyenkor - ha lehet – segíteni illik, ám a segítség csak akkor lehetséges, ha az illető hajlandó a valódi helyzetével szembesülni, hiszen a segítség abból, onnan indulhat ki.

A te történetedben – ahogy azt leírtad – vannak olyan részletek, elemek, amelyek bizonyos szubjektivitásra engedtek következtetnem. És mivel magam is körülmetélt vagyok, így rendelkezem személyes tudással és tapasztalatokkal is a témában. Azt el tudom képzelni és el is hiszem, hogy az állapotod és a veled történtek nyomot hagytak benned nem fiziológiás értelemben is, így és ezét nem csak az anatómiai, hanem a lelki problémával is kell foglalkozni.

Abban igazad van, hogy az első kommentem (a magyar kommentközösségekben egyébként általánosan bevett) erősen ironizáló és szabadszájú stílusban fogant – beismerem, ezzel nem voltam kellően tekintettel arra, hogy a fiziológiai problémák, mint írtam fentebb, lelkieket is generálnak és emiatt az érintettek sokkalta érzékenyebbé válnak. De – ha ezen túllépsz – hidd el: semmiféle rosszindulat nem vezérel irányodban és azt szeretném, ha a gondjaid minél gyorsabban megoldódhatnának!

Csii 2013.07.28. 19:53:15

@FN:
"Nos, mindenek elébe: anyám tanárnő volt, nem nyúl, én pedig ember és nem patkány vagyok!"

Ha anyád valóban tanár volt, akkor megtaníthatott volna a tisztességre, hogy ne kelljen valaki másnak belédverni úgy, hogy a pofádat is betörjé közben, véletlenül. Mit szólsz hozzá haver? Anyáddal nem beszéled ezt meg? Jobb későn, mint soha, szerintem.

"Gondolom, te sem egy problémás fasz vagy – vagy ha mégis, akkor itt a „fasz” szónak nem a testrészt, hanem az embertípust leíró értelmében.:-)"

Én nem vagyok problémás fasz és tudod, hogy miért? Mert nem nevezem hazugnak csípőből azt, aki mást állít, mint ami nekem tetszik. Most mondjam, hogy akit körülmetélnek 13 évesen, annak nem egy hét szenvedés van utána, hanem minimum három? Most mondjam, hogy ha valaki kettőnk közül hazudik, az csakis te lehetsz? Te kis féreg...

"Egyébként első reakcióként, ahogy elolvastam a nekem és a többi kommentezőnek írott válaszodat, csupán annyit akartam neked válaszolni, hogy „Neked komoly baj van a fejeddel!” – de azután rájöttem, hogy ezzel nem segítenék, sőt: tovább nyomnálak lefelé, aminek semmi értelme."

Vagy inkább nagyon ügyesen (amúgy nem, roppant ügyetlenül) próbálod ezzel a válasszal azt a hatást kelteni, hogy én vagyok a problémás ember, nem pedig te, aki nyilván gyáva kis szar vagy és nem mutatkozol meg élőben.
A magadfajta kis férgek imádják a netet, mert itt lehet arc nélkül a másikat hazugozni, aztán lesajnáló szövegeket írni, mintha még te jöhetnél ki jobban ebből az egész szarból, amit te magad kavartál. Te kis gyáva sunyi gennyes szarházi.

"Tehát, legyünk konstruktívak!"

....Ha már gyávák vagyunk, igaz öcsém?

"A farkadra nem vagyok kíváncsi, továbbá az sem oldaná meg a problémá(i)dat, ha a szemedbe mondanám az ez(ekk)el kapcsolatos (lehet, téves!) véleményemet."

Megértem, hogy rettegsz élőben pofázni. Az ilyen kisstílű sunyi szarok a monitor mögött szeretnek pofázni mindig. Elegáns próbálkozásod - most mondom - nem sikerült elegánsra, abszolút levágós, hogy mennyire aljasul sunyítasz.

"Valódi megoldást számodra a műtét és a pszichoterápia kettőse nyújthat – és ezt (egyiket sem) sértő, vagy téged megalázni akaró szándékkal írom neked. Ellenkezőleg: azért írom, mert valóban ez segíthet és semmi-senki más!"

Persze, mert te jót akarsz. Közvetlen azután, hogy mondtam, találkozzunk és ott mondd a szemembe, hogy hazudok, meg a többi szemétségedet.
Te mondd, a tanár anyád nevelt ilyen szutykos kis szemétnek, vagy az élet nevelt arra, hogy így lapíts?
Szerintem pszichológushoz neked kellene menni, a sunyi embereknek - legalábbis szerintem - nagyobb trauma állhat a hátterében, mint azoknak, akik esetleg simán csak agresszívek. (Maguktól és nem azért, mert valami arctalan nethuszár kihozza belőlük a rosszat.)

"Különben is: mi okol lenne egy számomra teljesen ismeretlen, ráadásul valamiféle problémákkal küzdő embert? Az én véleményem az, hogy ilyenkor - ha lehet – segíteni illik, ám a segítség csak akkor lehetséges, ha az illető hajlandó a valódi helyzetével szembesülni, hiszen a segítség abból, onnan indulhat ki."

Szerintem is akkor lehet segíteni valakin, ha ő is akar. Először be kell vallanod magadnak, hogy egy sunyi kis féreg vagy, aki a neten akarod megmondani a frankót.
Második lépésben le kell szoknod arról, hogy szelet vess, mert a végén még vihart fogsz aratni.

"A te történetedben – ahogy azt leírtad – vannak olyan részletek, elemek, amelyek bizonyos szubjektivitásra engedtek következtetnem."

Ezt anyád iratta le veled? Igazán sunyi mondat volt, talán ez az összes közül a legsunyibb.

"És mivel magam is körülmetélt vagyok, így rendelkezem személyes tudással és tapasztalatokkal is a témában. Azt el tudom képzelni és el is hiszem, hogy az állapotod és a veled történtek nyomot hagytak benned nem fiziológiás értelemben is, így és ezét nem csak az anatómiai, hanem a lelki problémával is kell foglalkozni."

Nekem nem kell a lelki problémáimmal foglalkozni. Nekem testi problémáim vannak, amiket te hazugságnak gondolsz, de amikor szembesítelek a kis sunyításoddal és közlöm, hogy élőben tárgyaljuk ezt meg és ott aztán fehéren-feketén látszik, mi a helyzet, azonnal visszakozol.
Mert egy gyáva kis féreg vagy, aki gyorsan laposkúszik, amikor emberére akad. Szóval a lelki problémákkal még nyugodtan piszkálhatsz, mert nyilván ez erről szól, de amíg a monitor előtt vigyorogsz, addig hiteltelen kis szar vagy. Anyád erre nevelt? Kár volt megszülnie.

Csii 2013.07.28. 19:57:14

@FN:
"Abban igazad van, hogy az első kommentem (a magyar kommentközösségekben egyébként általánosan bevett) erősen ironizáló és szabadszájú stílusban fogant – beismerem, ezzel nem voltam kellően tekintettel arra, hogy a fiziológiai problémák, mint írtam fentebb, lelkieket is generálnak és emiatt az érintettek sokkalta érzékenyebbé válnak."

Nem számítottál rá, hogy egy szimpla kurvaanyázáson kívül megtörténik mondjuk az, hogy valaki közli veled, élőben szólj be kisköcsög. Valld csak be, befostál, mert egy gyáva kis senki vagy. Rögtön hangnemet váltottál. És most játszod a segítő jófejet, nehogy szarul jöjj ki ebből a szituból, amit TE kavartál magadnak.

"De – ha ezen túllépsz – hidd el: semmiféle rosszindulat nem vezérel irányodban és azt szeretném, ha a gondjaid minél gyorsabban megoldódhatnának!"

Főleg a te gondjaidat kell, hogy megoldja valaki. Azt a hülye is látja.
Csak sajnos, a sunyításon nem lehet segíteni, nekem ez a tapasztalatom. Aki húszévesen sunyi, az hatvanévesen is az.

A "lelki problémák"-szövegedért élőben úgy törném be a pofádat, hogy nem lenne az az orvos, aki megjavítaná. Majd akkor rájönnél, hogy ami fizikai probléma, az úgy is kell kezelni - ha van, aki kezelje. Ha lehet kezelni.

Koriander 2013.07.29. 11:02:23

@Csii: sajnalom, ami veled tortent, es teljesen egyetertek azzal a vonallal, hogy csonkolasrol, szandekos gyerekbantalmazasról van szo, amit maximalisan elitelek.
ami az esztetikai reszet illeti, megneztem a fotokat, szerintem nem csunya, nem ertek hozza,de megfelelo partnerrel, akivel kepes lennel megbeszelni, hogy neked hogyan lenne jo meg talan elvezhetned is...a jo szexet is tanulni kell, ez is csak önismeret, szerintem. egy farokkal szembeni elvaras:a kemenyseg es a kitartas... a többi mar fetis kategoria ala esik.

Gyingizik 2013.07.29. 15:24:40

@Barnalány: Tisztában vagyok a kettő közötti különbséggel. Viszont az 1 km-t nem mondhatjuk "messze"-nek. Szerintem nem véletlen hogy a legális FKK közelébe került. Miért nem 50 km-re van? Így óhatatlanul összekeveredik a két dolog a külsősök fejében, akiknek egyébként is az a rögeszméjük, hogy a naturista strandon mindenki orgiázik.

Teragigamega lélek 2013.07.29. 16:19:01

@Csii: Nem is beszél senki Dr Spockról, pont emiatt. Inkább hallgatás van róla.

Koriander 2013.07.29. 16:51:37

@Teragigamega lélek: pedig a gyermeknevelős könyvek közt még mindig Spock az egyik listavezető...

Teragigamega lélek 2013.07.29. 17:13:48

@Koriander: Spock a legjobb a műfajban. Rengeteget tanult hozzá és hatalmas tapasztalata is volt, ezért nagyon megbízható a véleménye szakmai dolgokról.

lanyi 2013.07.29. 23:20:07

@Csii:

Nem akarlak megbántani!

Kérlek fordulj szakemberhez!A testi és a lelki problémáid miatt.Tudom nehéz belevágni,de hidd el a te esetedben ezt nem lehet halogatni.

Mielőbbi gyógyulást kívánok!Utána sok boldogságot!

Balt 2013.07.30. 10:44:15

@Koriander: @Barnalány: (@Balt: )

Voila, biológia, szakbarbároknak: :)
index.hu/tudomany/2013/07/30/az_utodvedelmet_szolgalja_a_monogamia

Jut eszembe: anno kaptam egy J. Diamond alapművet egy biológustól. ( en.wikipedia.org/wiki/Why_Is_Sex_Fun%3F ) Sajna nem olvastam, akkoriban mással voltam elfoglalva. :)

Koriander 2013.07.30. 15:03:47

@Balt: ???
hol irtam a polygamiat?

Balt 2013.07.30. 15:29:46

@Koriander: Nem írtad, csak azt, hogy sok mindenben osztod Blány szabad(os) nézeteit. (Szó se róla, ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy gyakorló swingernéni vagy, de a fentiek alapján sztem a többség így gondolja...) :)

Koriander 2013.07.30. 17:58:14

@Balt: azer' Barnalany eleg sok minden masrol is irt..., eleg szelektiv az olvasokad, kb. Mohamed volt az egyeduli, aki abszolut mertekben elhatarolta magat az egesznek meg a gondolatatol is, ehhez kepest baratocskam, a dolog teged-ha csak gondolati szinten is megjegyzem a szerepjatek a felnott egeszseges pszichejenek is jot tesz-, kokemenyen foglalkoztat...swingerbacsi, hehe vicces vagy. erdekes modon a nyelveszrofesszoros poszt alatt nem volt ekkora kommemtfolyam, na vajon mer'???

Balt 2013.07.30. 21:41:59

@Koriander: Ez nem válasz a fent lebegő kérdésre. :)

Már írtam egy párszor: a szememben merőben természetellenes a dolog, nyilván nem véletlen, hogy se Blánynak, se neked nincs utódod. (Ez utóbbi is feltételezés, de ez a prekoncepcióm alakult ki valamiért...) Persze ehhez sincs semmi közöm, mindenki úgy éli az életét, ahogy akarja. Talán lesz olyan pillanat, amikor ez kinek-kinek komoly belső krízist fog okozni, de nagy lányok vagytok, valahogy biztos megoldjátok.

Foglalkoztat, persze. Mint írtam, valszeg nem rólam mintázzák a jó erkölcs szobrát, de mint mondtam, alapvetően önző (monogám) típus vagyok (egy ideje). Egyébként családos, utódom egyetemista. Mindettől függetlenül a swinger "együttlét" nem hat meg, én bizony kettesben, (viszonylag) intim körülmények között érzem jól magam, amibe belefér mondjuk a mozgólépcsőn smárolás, bár ebben a korban (>40) már ez is erős kapkodás, bikuci-szerű indulat volna. ("3 bika a hegytetőn" vicc.)

Csii 2013.07.30. 22:56:37

@lanyi: Továbbra sincs semmilyen lelki problémám, de ha ezzel akar valaki bosszantani, az szánalmas próbálkozás.
Testi problémáim vannak, amit sajnos nagyon sok plasztikai sebész szerint NEM lehet megoldani.

Nem tudom, hányszor és milyen módokon írjam még le, hogy NEM LEHET MEGOLDANI.
Hogy érthető legyen... ez van.

Csii 2013.07.30. 23:01:02

@Koriander: Megfelelő partnerrel? Attól nem fog feszülni, ha merev? Olyan nem létezik. Ki a megfelelő?
Az orális szex ma már szinte megkerülhetetlen. Aki nem csinálja, az kilóg. Nincs olyan nő, aki ne akarná (bár sokan úgy csinálnak, de mindig kiderül, hogy hazudnak).

Bocs, nem kell hazudni. Legalább saját magunkhoz kell őszintének lenni. A féllábú nő lehet megértő, de az átlagos pasinak nem lesz merevedése vele egy ágyban.
Az én esetem - tapasztalatból mondom - kb ugyanez.

Koriander 2013.07.31. 09:51:09

@Balt: nem mintha rad tartozik, de ket gyerek anyja vagyok es a gyerekeim apjaval 10 eve elek monogam kapcsolatban es kifejezetten orulok neki, hogy intimitas teren ismerjuk egymas apro kis "nem normi" dolgait.
visszaterve a poszthoz ez itt egy felnott vilag, az emberek kb. tisztaban vannak vele, hogy mit lathatnak es senki eretlen lelket nem terhelik. Ezzel szemben menj akar a Szechenyibe'es meglepodsz hany mutogatos bacsi pakolja ki a toket, ha meglat egy feszesebb seggu not es az sem zavarja, hogy a no karjaban egy egyeves es mellette meg egy haromeves, aztan magyarazd, hogy miert mutogatja a bacsi a futyijet....vagy amikor lillafüredi barlangfurdoben a felhomalyban nyogve dugnak es a gyerek megkerdezi, hogy a neninek mije faj.
ha meg szova teszem, akkor a rakfeju meg leuvolti a fejem...ezzel nem kezd senki semmit. siman szemermesen elforditja a fejet a tobbseg.

Koriander 2013.07.31. 09:57:54

@Csii: nekem van no ismerosom, aki nem szereti, ha ot alul lefetyelik, altalaban kozli, meg nem volt ebbol problemaja. de az is uj, hogy a nok odalennenek feltetlenul a kigyobuvolesert...

Balt 2013.07.31. 11:05:03

@Koriander: Nos, akkor már csak egy jó swingerparty hiányzik az életedből. :)) (Vagy nem.)

Csii 2013.07.31. 12:58:23

@Koriander: Minden nap tanulunk valami újat.

zsoBuda 2013.07.31. 18:00:15

@Koriander: Ismereteim szerint Lillafüreden nincs barlangfürdő. Valószínű Miskolctapolcára gondoltál.

Koriander 2013.07.31. 18:55:19

igazad van, lillafureden szalltunk meg tapolcan volt a furdo.
süti beállítások módosítása